Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

اب بندی

امتحانم که گند زدیم.

دو تا رفیق تقلب جور کردم یکی از یکی خفن تر ولی به سوال که می رسید مثل بز هم دیگر رو نگاه می کردیم نمی فهمیدیم عکس کجای بچه است. یه عکس بود من می گفتم مقعده یکی می گفت ستون فقراتشه اون یکی می گفت جمع کنید بابا نافه! اموزش مجازی از این بهتر در نمی آید از داخلش.

ولی من بازم به ماکس شدن امید دارم دو سه تا سوالی که هیچ کدومشون بلد نبودند رو خودم تنهایی  یکه تاز تشخیص گذاشتم و جیگرم حال اومد و الان هم ظاهرا هیچ کس اون سوال ها را ننوشته.


بعدش فوتبال را با صدای عادل قلب ها دیدیم، 

و از باخت لنگ خرسند گشتیم (صادقانه من که نه... زیاد خوشحال نمی شم، بیشتر ایزوفاگوس جیغ و داد کرد. من خودم دیگه نسبت به کل کل لنگ و کیسه بی احساس شدم اصلا ادم حساب نمی کنم تیم های وطنی قراضه را. جهانی کار می کنم. :)))) )


و بعدش هم تا لختی پیش لایو یوتیوب شیرین عبادی و دوستان درباره ی اعدام روح الله زم را دیدم، واقعا نیاز داشتم حرفاشون رو بشنفم که ارام بشم.

این اخری خییییلی حالمو خوب کرد و الان های هستم کلی رو ابرا. مخصوصا سخن رانی فرشتیان! اخ که چه قدر خوب بود! بغض می کرد موقع حرف زدن از به دار کشیدن زم. خود من بود. داد می زد غریو می کرد موقع ادای جملات.


ای خاک بر سرتون که وقتی اسراییل داره همه جوره به ایران تعرض می کنه، شما فکر اینید چه جور برنامه بچینید یه ادم مظلوم مثل زم که هم وطن خودتون هست رو با ترفند بکشید ایران و اعدامش کنید و افتخارم کنید به دستاوردتون.

ای خاک برسرتون که به چشماش چشم بند زدید و گفتید داریم می بریمت پیش سیستانی و چه قدر با ارامش و اعتماد نشسته بود داخل اون ماشینتون. نمی دونم چه جور دلشون اومد. 

اصلا ای خاک بر سر سیستانی که نشسته جیک نمی زنه از اسمش سو استفاده می کنند چپ و راست.

و اینکه من نمی دونستم بیست دقیقه بالای دار نگهش داشتند! یعنی کل دل و روده ام به هم خورد از لاشخور بازیاشون وقتی فهمیدم.


روح الله زم می گفت:" شما می گید اغتشاش، ما می گیم اعتراض!"

منو یاد جمله ی زیر می ندازه که از هشت سالگی در فیلمی شنیدم و چند وقت یک بار با خودم تکرارش می کنم:

"همه می گن نم نم بارون، اما من می گم... عشق بازی اسمون."

این جمله ازین به بعد رنگ و بوی دیگه ای برای من داره. عدالت... انتقام... مظلومیت.. بی کسی.


+ به اخرین روز اخرین پاییز قرنتون چنگ بزنید، اساسی.. که وقت تنگ است و عشق بسیار.


پ.ن. یه سوال اساسی دارم خدمتتون. شما تا حالا از نزدیک ذغال سنگ دیدید؟ لمس کردید؟ با ذغالی که می گذاریم زیر کباب فرقش چیه؟ روش فندک بگیری روشن می شه مثلا؟ چون ذغال روشن نمی شه.

نظرات 6 + ارسال نظر
morad یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 12:25

دیشب منم وقتی صدای گریه های دختر زم رو شنیدم همین حس و حال تو رو داشتم. متاسفانه این خانواده فکر کرده بودن هرچی بیشتر سکوت کنن به نفع روح ا. هست اما مشخص شد که این سکوتها به ضررش تموم شد! باور کنید دیشب میلیونها نفر تازه متوجه شدن که روح ا. دو تا فرزند هم داره!

morad یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 12:28

راستش خیلی از تقلبتون و نگاههای بزی دوستانت خندم گرفت
بلاخره متوجه شدین کجاش بوده یا نه؟

morad یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 12:39

در رابطه با سوال آخرت راستش برای منم این سوال پیش آمده
که زغال سنگ سریع روشن میشه یا نه
البته بگم تا اونجایی که من از نزدیک دیدم زغال سنگ های ما با زغال سنگهای کشورهای دیگه فرق داره
مثلن زغال سنگهای اروپایی ها بخصوص انگلیس هم خیلی سیاهتر هست و هم خیلی شکننده تر و شکل و شمایلش هم از مال ما قشنگتر و شیکتر هست
زغال سنگهای مال ما ( یعنی ایران ) بیشتر شکلش فرفری هس یعنی انگاری یه کوپه آهن یا چدن مذاب ریختن یه جا بعد سرد که شده این ریختی شده در ضمن رنگش هم خاکستری هس یعنی سیاه سیاه نیس برخلاف مال اروپایی ها که براق و سیاهرنگه
اما در رابطه با روشن کردن زغالسنگ فکر کنم باید حتمن مقداری کاغذ و کاه و علف و نفت خصمش کنی بعد که گرفت با دمنده مدام بهش اکسیژن بدی تا سرخ بشه
راستش من روشن کردن زغالسنگ ندیدم اما زیاد کوره های آهنگری یا لحیم کاری یا چاقو سازی دیدم البته در مناطق خودمان

اقا دمت گرم. من واقعا برام سوال پیش امده بود و در اینترنت نتوانستم پیدا کنم. بقیه اش را می ایم می نویسم...

morad یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 12:42

اما در رابطه با زغال منقل و بافور تا دلت بخواد تخصص دارم
تازه همون زغال هم باید کلی رو اجاق گاز بذاری تا سرخ بشه بعدم باید مدام باد بزنی

morad یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 12:58

البته زغالهای مرکبات شیراز دیگه احتیاج به باد زدن نداره وقتی روشن شد یعنی قرمز که شد دیگه تا به آخر میسوزه و به ملت حال میده
درود بر زغالهای شیراز

morad یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 13:37

میگم این تیتر ( آب بندی ) از کجات درآوردی!؟
اصلن یعنی چی!؟
نکنه آب بندی مال ما با آب بندی مال شما فرق داره!؟
فکر کنم تو اگه یه ردی از مشکوک بازی نذاری راحت نمی شی

مشکوک بازی چی برادرم، آب بندی ماشین شنیدی؟ وقتی تازه می خرند باید اروم اروم راهش ببری عروس کشون تا سیستم ماشین حالش جا بیاد. :))
حالا بگو ببینم اب بندی شما یعنی چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد