Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

جمشید ما چرا تا این سپیدی ها رُ می بینیم بند دلمون پاره می شه؟

"بابا ازدواج سفید چیه؟"


به همین برکت دو دیقه پیش اینو از بابام پرسید! 0-0

الآنم بعد فهموندن مفهوم، دارن سر اینکه آیا واقعا عبارت رو از معلّمش یاد گرفته یا از دوستاش، گپ دوستانه می زنن با هم.


بعد اون وقت این ور اتاق، کیلگی رو داریم که هنوز طوری تو خونه رفتار می کنه که گویی بچّه ها ماحصل  گرده افشانی پدر و مادرشان هستند که اگر هم، زبانم لال  زبانم لال نباشند، قطعا لک لک ها دریغ نکرده و مسئولیت را یک تنه با توک نارنجی شان متقبل خواهند شد.

من حقیقتا مفتخرم بچّه ها. :{

شت. زمونه چقد سریع عوض شد و جا موندیم و نفهمیدیم.


.:. فلسفیش می فرماد که: نیامدی و تمام شعر های سپید من سیاه شد... ک به درک، می رم لاک غلط گیر کانکو می خرم.

نظرات 6 + ارسال نظر
نارنجی یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 23:58

من همین الان سرچ کردم فهمیدم یعنی چی
اصلا به عمرم به گوشم نخورده بود
آدم چه چیزای جدیدی می‌شنوه

اینا همه توطئه های اجنبی های کور چشمه، وگرنه من که به همون آنتارکتیکا راضی بودم...
ولی حالا شوما هم به زودی می ری خوابگا، دو شبه ردیفت می کنن بچّه ها. غمت نباشه. ؛)

a دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 00:33

http://bayanbox.ir/view/2974671362271934870/IMG-3748.png

امروز وبلاگ بنی رو می خوندم، عدد کامنتش بود ۱۲۳۵۴ به خودم گفتم عح تف چرا ۹ تا قبل تر نیومدم؟
یعنی اصلا حواسم به این نبود ک رو وبلاگ خودم...
الآن خیلی حال دادی بهم.کف و خون قاطی کردم اصن. مرسیییی.

ببین من همه ی این اسکرینایی که می گیرین رو دارم آرشیو می کنم. یه روز خوب می آد ک همه شو با هم آپلود می کنم کف کنن همه.

الف دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 00:48

هدف ما نیز کف و خون قاطی کردن شما بود و بسسس:)))))

شن های ساحل دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 00:50

اوه اوه خب پس کامل به بچه توضیح میدادن با نتایج بعدیش که حرفای الکی جامعه توی مغزش جایگزین نشه.این بحثا برای خودتم زوده چه برس به اون بچه:)
البته توی تاریخ دنیا زیاد بوده و هست ولی مفهومش توی ایران کاملا متفاوته.بحث نرمالی نیست منتهی میشه به چی بهش میگن شاید توی درساتون باشه فعال شدن ژن های خطرناک

مرد پاییزی جمعه 29 دی 1396 ساعت 01:08 http://cavatina.blog.ir/

شاعر می فرماد :

منم کز غایت حرمان نه با آنم نه با اینم

نه سیاهش به ما رسید و نه امیدی به سفیدش هست

++ من فک میکردم فقط ما دهه شصتی ها بدبختیم، شما دهه هفتادیام انگار همچین فرقی ندارید

نه خب به نظرم دهه هفتادیا خیلی رله ان دقیقا همونی ک فکرشو می کنی.
منتها من این وسط باید دهه شصت به دنیا می اومدم ک نقض نشه چیزی... ولی خدا یه جیک ثانیه خوابش برد با ده سال اختلاف اومدم ک گند بزنم و نقض کنم ویژگی های هفتادی بودنو.

مرد پاییزی جمعه 29 دی 1396 ساعت 01:11 http://unheardarias.blogsky.com/

راستی کیلگ ... برگشتم بلاگ اسکای ...
شاید خوشحال بشی

تحقیقا. :))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد