Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

مخ بی دست و پا

دستتو بستن دل بی دست و پا

پاتو شکستن چی می خوای بی نوا؟

گوشه ی این سینه باید دق کنی

صبر و تحمل بطلب از خدا

اگه تو جون به سری من چه کنم

غمو اسون می خری من چه کنم...

اگه بی بال و پری......‌‌‌‌‌‌......

من چه کنم......

من چه کنم....


می دونید زمانی که این اهنگ رو  داخل پیکانمون پخش می کردیم من چند سالم بود؟ شش سال نهایتا. و جالبه که در همون عالم نفهمی کودکی، رنگ احساساتش خیلی پر رنگه. حس دایناسور های افسانه ای رو دارم. من قطعا پشت کولباری از گذشته ها جا موندم. شما رو نمی دونم.

یه پیکان ببو قراضه ی مدل هشتاد چیه؟ من دلم برای همونم تنگ شده. دلم برای بابام تنگ شده. برای مامانم. برای خودم. برای جاده ای که به چشم یه بچه خیلی طولانی و تموم نشدنی بود و تمام راه رو عق می زد و این اهنگا رو گوش می داد و متنفر بود ولی  بیست سال بعد به یاد همونا اشک می ریخت.

من چه کنم.

زندگی هیچ وقت نباید از اون نقطه به بعد ادامه پیدا می کرد. 


هیچ کدوم از ورژن های آهنگ هم نه، نه شکیلا و نه افسانه، فقط اون ورژن بانو پوران، با تمام خش و خط هایی که روی اهنگ موسیقی از گذر زمان به یادگار مونده و کیفیت بهتری هم ازش موجود نیست هیچ جا. مثل یک مرثیه است...

احتمالا بیست سال بعد هم برای الان اشک می ریزم. هیچ وقت در لحظه زندگی نکردم. هیچ وقت.

و کلا زندگی... این مفهوم سهل ممتنع که شب ها موقع خواب، عجیب اب روغن منو با هم قاطی می کنه. دیگه دارم به مرحله ی فریز شدن فکر می کنم. شاید اگه من الان فریز بشم و  بعدا دوباره به زندگی برگردم، احساسم درست شده باشه. الان که وضع زیاد جالب نیست. گاهی حس می کنم مغزم اون قدری برق می کشه که الان نزدیکه فیوز بپرونه یا بسوزه... فشار... فشار بسیار شدیدی رو حس می کنم. روی مخم.


نظرات 3 + ارسال نظر
نوشین دوشنبه 12 مهر 1400 ساعت 11:02

دکترعلی منافی خوبه
یا
دکتر هرمز کلانتر
کدوم خوبه
برم عمل بینی وزیبایی

همون قدری که یه ماهی از پرواز درک داره، منم از عمل جراحی بینی اطلاعات دارم. :))))
ولی قبلا توصیه کردم، واقعا مخالف صد درصدی عمل زیبایی به خصوص بینی هستم. جدای هزینه و درد و درگیری، بیهوده ترین عمل های جهان می بینمش. یعنی که چی خودت را دوست بدار حیفه واسه همچین چیزی ادمیزاد ریسک بیهوشی و عوارض بعدش رو بخره مطمئنم که دماغت خوبه.

نوشین دوشنبه 12 مهر 1400 ساعت 20:14

کاش اطلاعاتت زیاد بود
نه دوست دارم یه دستی به صورتم بکشم
تصمیم جدی دارم
کاش کره بود
کاش زاپن بود
میکوبن میسازن

صلاح مملکت خویش خسروان....

کره خیلی خوبه بعدش براشون کارت ملی جدید صادر می کنند که باور کنند خودشون اند. اینقدر عوض می شن!

نوشین سه‌شنبه 13 مهر 1400 ساعت 22:41

چه فهمیده

متشکرم،
ولی کره رو هستم ها.
یه چند تا فیلم دیدم واقعا جالبه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد