Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

طرح چشمان تو ایمان مرا برد

هورااااا ژ حالش خیلی بهتره. دیگه چشماش رو نیمه باز نمی گیره.

فکر کنم دهیدره شده بود که کارخانه ی سرم سازی کیلگارا دم فرفریان به دادش رسید.

من اگه از مریضای انسانم هم این جوری مراقبت می کردم علم پزشکی رو بالاخره یک روز شکافت می دادم. فقط حیف که احساسم در مقابل انسان ها به این غلظت نیست.

واقعا آیا پزشکی هست این جنس از احساس منو در مقابل انسان ها داشته باشه؟ خوش به حال مریضش!

پ.ن. امروز اگه حالشو داشتید تلفن بردارید زنگ بزنید ۱۲۵ بهشون تبریک بگید. من امتحان کردم، خوش حال می شن. شاید اگه این شغل رو انتخاب نمی کردم الان منم اونجا بودم. به افتخار همه شون... 

نظرات 2 + ارسال نظر
یاقوت پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 00:34

خدا رو شکر .. ببین کنار گوشش جای من نوازش کن چشمامشو می بنده مظلومانه جوری که بعدش دوست داری بچلونیش (البته اگه ژت مثل مرغای من باشه)

افرین یاقوت دقیقا همین پاسخ رو داره و خر و پفش می ره هوا. عجب تو هم خوب بلدی ها شیطون. :)))))

یاقوت جمعه 9 مهر 1400 ساعت 00:35

یادش بخیر ..چه روزگاری بود ..یادم مونده ولی این کارو با اینکه خیلی وقت ازش گذشته .. مامانم همیشه شاکی بود ازم که حیاط به گند کشیده شده .. داداشمم می خندید بهم میگفت یاقوت مرغی ..یه بار برات گفتم کنکور خراب کرده بودم ناراحت بودم داداشم برام یه جوجه لاری آورد البته نمی دونستیم لاریه .. یه روز ننه شیرین اومد بود خونمون تو حیاط بود این جوجه می مود سمت ننه م .. ننه خودشو کنار می کشید می گفت خدا بدور این غاز قلنگ(املاشو نمی دونم درسته یا نه) چیه ..،منم انگار به من توهین شده می گفتم این آهوی صحراست :))خدایا از همون اولم دیونه تشریف داشتم :))))

چه قدر دوره ی خاطراتت به من ارامش داد.
انگار که تجربه ی خودم باشه و در اون فضا حضور داشته باشم.
غاز قلنگ رو درست نوشتی به نظرم. :))))
منم روزی که حالم گرفته ی کنکور بود، مامانم با تمام حس چندشی که نسبت به ژ داره، ژ رو از داخل بالکن بلند کرد و اورد گذاشت رو کمرم کفت بیا ژ کارت داره. :))))
فکر کنم بازی با مرغ درمان افسردگی بعد کنکوره.
منم ناراحت می شم وقتی کسی به ژ چیزی می گه. مخصوصا که مادرم همیشه بهش می گه کثافت. که دعوا می کنیم بهش می گم مرغ را گرامی بدار. و حسادت می ورزه. جالبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد