Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

فیلم اعتراضات

ای خاک بر سر من

این فیلما از کجا در اومد

من که همین دو دقیقه پیش همون جاها بودم

چرا الآن شلوغ شده 

این همه ما از هشت صبح تا دوازده سماق مکیدیم یه راننده تاکسی هم در نیومد

فقط منتظر بودن من برم

این فیلما مال کیه؟ ای تف به شانس

منم می خواستم اعتراض کنم عح

حالا الان راه ها قفل شده دیگه نمی شه برگشت

خب چرا هماهنگ نمی کنید! عح

نظرات 1 + ارسال نظر
Bluish یکشنبه 26 آبان 1398 ساعت 23:34

منم همین حس تو رو داشتم

هی سلام بلووووووووو

+ اخه واقعا شلوغ نبود ناراحت شدم ناموسا
ما پیش خودمان استدلال کردیم که میادین اصلی نیرو چیدند، پس مردمان از حاشیه به پا خواستند.
مثلا انتظار داشتند ولی عصر انقلاب شروع شه، از جنوب تهران و کرج شروع شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد