Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

او یک خدای سی و نه ساله بود

ما امروز پنج شش نفر بودیم که تصمیم گرفتیم سنت شکنی کرده و در کلاس شرکت کنیم. رفتیم تو، استاد رو دیدیم، وقتی برگشتیم بیرون همگی از دم موضوع تز، استاد راهنما، رشته ی تخصص، و حتی فوقمون رو هم انتخاب کرده بودیم. 

قبول دارم خیلی جو گیرانه ست و به زودی حال و هواش می پره،

ولی با همه ی این ها ما امروز شخصا خدا رو دیدیم. 

یادم بندازید تو دی که خلوت شد سرم، ویسش رو براتون تایپ کنم که ببینید چی بوده رو ما این شکلی اثر گذاشته.


پ.ن. احیانا یه درصد فرض محال، شما ها راه حل بدون درد مخدوش کردن اثر انگشت بلد نیستید به من یاد بدید تا فردا صبح؟ می خوام یکم اسکافیلد بازی در بیارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
شن های ساحل پنج‌شنبه 29 آذر 1397 ساعت 02:36

انگشتت یک ساعت بزار توی ترکیب پودر ماشین و نرم کننده لباس و مایع لباس شویی اگه زودتر گفته بودی میگفتم یه بسته اکسیدان و پودر موبر بخری ...عسل داغ هم تا حد زیادی اثر انگشت پاک میکن ..من چند سالی هست اثر انگشت ندارم خوب نیست مخصوصا وقتی لازمه توی دفتر اسناد امضا کنی سیستم شناساییت نمیکنه

خب مگه وقتی اثر انگشت نداری چی کارت می کنن که می گی خوب نیست؟ کارت رو انجام نمی دن؟ اثر گوش می گیرن به جاش؟

و یه سوال اون مورد پودر و نرم کننده به صورت دائمی محوش می کنه، نه؟ خب درد داره، دست آدم حساسیت می ده، اگه انگشتش یک ساعت تو همچین مایعی باشه، نه؟ اگزما نگیرم.

من خودم ترجیحا دنبال یک روش موقتی هستم.

طرز استفاده ی بسته ی اکسیدان و پودر موبر و عسل داغ رو هم توضیح بده هر وقت تونستی... :)))
عسل داغ که می سوزم، اون دوتای دیگه هم بگو چه شکلی استعمال کنم؟ بمالم توک انگشت هام؟ چقد بمونه؟ دائمی ه یا موقتیه و برگشت داره؟

شن های ساحل پنج‌شنبه 29 آذر 1397 ساعت 11:46

وقتی که اثر انگشت نداری اول اینکه باید نیم ساعت منتظر بشی هی انگشت های مختلفت روی داستگاه بذاری شاید یکی شناسایی کن بعد اینکه به امضات بیشتر گیر می دن چرا زاویه اش تغییر کرده چرا کجه چرا کوره خلاصه علاف میشی
خب پودر و مواد شوینده اول اگزما می گیری بعد با روغن نارگیل درمانش میکنی بعد دیگه کلا اثر انگشت نداری.عسل هم بدرد شمت نمیخوره طاقت نداری.
موقت و سریع میخوای سمباده چوب و فلز امتحان کن من خودم امتحان نکردم ولی احتمالا جواب میشده
.پودر مو بر انقدر قوی باعث میشه ناخن هان برعکس بشه چه برس به اثر انگشت

استا جمعه 30 آذر 1397 ساعت 00:20

این رو یادم باشه اواسط دی بیام بهت یاداوری کنم ک بنویسیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد