Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

جورج

یک عدد جورج به وای فای همسایه های ما اضافه شده.

"جورج."

فکر کنم اسم های خارجی آزاد شده،

دیگه کم کم وقتشه منم اسم وای فای خونه رو تغییر بدم به "فرد".

اصلا اسم وای فای رو چه شکلی تغییر می دن راستی؟ 

بفرما:


  1. Enter the router user name and password when prompted. 
  2. Click OK.
  3. Select Wireless.
  4. Enter your new user name in the Name (SSID) field.
  5. Enter your new password in the Password (Network Key) fields.
  6. Click the Apply button.


البته خودم امتحان نکردم، بلایی سر وایرلستون نیارید بندازید گردن من.

ما تو وای فای های دور و برمون:

D12 داریم،

Pedram داریم،

Pf.1991 داریم.

Mamad داریم،

Samane داریم،

Marjan61 داریم،

Ramin داریم،

irancell-Z6000 داریم،

Amirreza  داریم،

TP-LINK-F699 داریم،

و وای فای خوومون رو هم داریم که اسمشو وقتی دوم دبیرستان بودم انتخاب کردم و هنوزم دوستش دارم. دیدم آدما وقتی بزرگ می شن اکثرا نسبت به انتخاب های بچگی هاشون حس مسخرگی دارن و هی می گن وای چقد خنک بودیم، ولی من هنوزم اسم وای فایی که انتخاب کردم رو دوست دارم. به شدت. دو حالته، یا هنوزبزرگ نشدم، یا انتخاب هام خیلی پایه ای بوده.


از بین اینایی که گفتم به این امیررضا خیلی حسودیم می شه، چون دائم الآنلاینه. یعنی تو توی خواب چک کنی، زیر دوش چک کنی، توی زلزله چک کنی، بری از تو یخچال هم چک کنی باز این امیر رضا فول سیگنال هست!


اصلا بهش دقت کردید؟ به اسم  نتورک های وایرلسی که ملت برای خودشون انتخاب می کنن.

من الآن هیچ کدومشون رو نمی شناسم ولی گاهی حس خوبی دارم وقتی بهش فکر می کنم اینا هم آدمن.

شاید احساس مسخره ای باشه، ولی همین که اسماشون می آد زیر دست من،

و همیشه هم هستن،

گاهی می آن،

گاهی می رن،

حس خوبیه.

به آدم حس زنده بودن می ده.

حس حضور.

حداقلش اینه که واسه اینکه اسمت کنار بقیه ی  وای فای ها بیاد، لازم نیست کار خاصی کنی.

نتورک وایرلس شما و همسایه هاتون مثل یه گروهه که همیشه با همید ولی هیشکی هم کمترین اطلاعاتی از اون یکی نداره.

حس خوب تو جمع بودن می ده حتی. 

نظرات 3 + ارسال نظر
روح ایشان یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 20:54

در زمان حیات یک همسایه وای فای هک کن داشتیم یک سری یک گیگمان را خورد. زان پس زدیم هیدش کردیم و یک اسم عجق وجق دادیم بهش که خودمان هم به زور یادداشت یادمان مانده بود!
خلاصه تجدید خاطرات شد جورجی جونم :))

استا یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 21:43

اون امیررضا هم عین ماست؛حوصله ی خاموش و روشن کردن مودم رو ندارن برای همین همیشه روشنه!

شن های ساحل دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 01:48

ما هم یه همسایه ... داشتیم از وای فای بقیه استغاده میکرد یه روز با دوستان نشسته بودیم برای خنده و شوخی اسم وای فای عوض کردیم دیگه هک نکرد زیاد نخندیا اسمش گذاشتیم شبکه قران دیگه هیچکس سمتش نمیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد