Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

لعنت دو عالم

بر کسی که منو علاف خودش می کنه.

چقد بی وژدان می تونید باشید آخه.


هنوز اونقدر همه شون بچه اند که یک زمان ساده رو نمی تونند فیکس کنند برای کارهاشون.

آره عاقا، بچه بازی و عدم بلوغ تو این چیزا تعریف می شه، وگرنه رفتار های به خیال خام خودتون بزرگونه رو حتی حیوان ها هم می تونن انجام بدند. 

نمی دونم چرا تو جامعه ی ما یک طوری رفتار می شه که انگار هرچی بیشتر ادای بیزی ها رو در بیاری آدم شاخ تری هستی. اینو واقعا هر روز حسش می کنم.


یاد اون زمان به خیر، دوستی داشتم تو مسنجر همیشه تو استاتوسش می زد بیزی قرمز. یه بار بهش گفتم  واقعا این قدر بیزی ای؟ 

گفت نه بابا، اون دکوریه، تو مسنجر با کلاسه تو استاتوس بزنی بیزی.

خواستم یک پست بذارم و خاطر نشان کنم حس می کنم اکثر مردم رفتارشون در حد همون دوازده سیزده سالگی هاشون مونده. که با کلاسه بزنی بیزی. که برات شخصیت می آره اگه ادای آدم هایی که نمی تونن زمانشون رو منیج کنن باشی! حتی آدم های بزرگسال خیلی میان سال. من به دید همون بچه چهارده سالهه نگاتون می کنم. همه تون رو.


باشه بابا فهمیدیم مشغله دارید، ولی منم سه هفته س پنج شنبه می خوام برم  پارک آبنبات چوبی بخورم، درگیر این مسخره بازی هاتونم.

حالا کی گفته مشغله های شما از آبنبات چوبی خوردن های من مهم تره؟ ریدم به مشغله هاتون. مسخره ها. اصلا تو که این قدر پر مشغله ای خیلی شکر اضافه می خوری پا میشی در می آی تو جامعه، بقیه رو سه هفته علاف خودت می کنی.

بابا پر مشغله!

بابا داف دو عالم!

بکش کنار بذار باد بیاد.

چون ما می بینیم نوشته "پر مشغله و بیزی"، ولی می خونیم "گشاد و از زیر کار در رو".

نظرات 5 + ارسال نظر
دال پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 14:18

استاد اگر لبیک گفته بودید، اینطوری اعصابتان جریحه دار نمیشد. :)))

چه استاد تو استادی شده وضع ما. :)))

استاد به خدا منظورتو از لبیک گفتن نفهمیدم، ولی اگه میشه کاری کرد که درست شه، من پایه ام.
لبیک همونی نبود که تو مسجد شجره می خونن؟ بلدمش اتفاقا.

شن های ساحل پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 14:40

خدا بهت صبر بده...من با بی برنامه بودن بقیه مشکل دارم یهو میگن فردا این برنامه هست یا صبح میگن عصر فلان برنامه اس خب چی میشه از قبل هماهنگ کنن...منم اینجوری فکر می کردم که شاید فکر می کنن پر مشغله بودن باحاله نکنه واقعا باحاله؟بعد کم کم توی رفتارهای جامعه دقیق تر شدم دیدم همه اونایی که هی میگن سرمون شلوغ یا سطحشون پایین تر یا سخت تر پیشرفت میکنن چون بی برنامه تر هستن بعدش دیگه برام باحال نبود

صبر داده که تا اینجاش رسیدیم،
دقیقا از کار یهویی از آسمان نازل شونده بدم می آد.
از کاری که قراره انجام بشه ولی کنسل می شه بدم می آد.
خیلی به هم می ریزم.

تازه من یه چیز جالبی دستم اومده، یک سری افراد تو وبلاگاشونم همینن.
تو پیامک ها. تو ایمیل ها. تو تلگرام. همه جا. همچین برخوردی دارن. درست نیست.
انگار که ایگنور کردن و پس زدن آدمو شاخ می کنه.

شن های ساحل پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 14:42

اصلا من اشتباه کردم گفتم چرا تف میکنی.اقا اصلا تف ازاد خودمم تف میکنم تف به ادم بی برنامه تف

ولی از زمانی که فرمودید تف نکنم، تو هیچ کدوم از پست هام دیگه تف نکردم تا حالا! ها ها.
یک همچین آدم ماه و حرف گوش کنی هستم.

دال پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 21:36

بابا
چرا گره می‌زنی خودتو؟
دعوت رو لبیک می‌گن دیگه! :))
اگه دعوت منو لبیک گفته بودی، الان به این خفت و خواری نمیفتادی! :))

اتفاقا وی در گره زدن سبزه های عید نوروز هم ید طولایی داشت.
- ویکی پدیا، سرگذشت عارف پست مدرن قرن بیست و یک


استاد به جان خودم من آشنایی ندارم با این اصطلاحات سخت استادانه، هی می گم استادی قبول نمی کنی فکر می کنی همه در همین حد خودتن.
به شخصه داشتم به مسجد شجره فکر می کردم جدا! ناخودآگاه دعاهه رو هم تو دلم خوندم یه چند دور فوت کردم به سر خودم که متبرک بشم بلکه اثر کنه.

حالا هنوز هم درست و صد درصد شیر فهم نشدم چی نوشتی ولی همین فهم پنجاه درصدیم کافیه به نظرم، لبیک هم می گیم به چشم، لبیک های نصفه نیمه. هفته ی بعد اگر خدا بخواهد. لا شریک لک لبیک. [دست کشیدن به ریش.] [تسبیح.] [عقب بردن عمامه که جای مهر روی پیشانی خودنمایی کند.]

دال یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 09:47

:))) چل حرف بدیه؟

آقا، من از شما دعوت نکردم آیا؟ که گفتی به بقیه برم یاد بدم که نپیچونن و فیلان و اینا؟
بعدشم، هفته ی بعد؟ ریلی؟ یعنی فیکس کنیم دیگه؟ البته نصفه نیمه که به درد خودت میخوره. اگه میخوای لبیک نصفه نیمه بگی، از الان بگو که من خودمو سبک نکنم. :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد