Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

اخبار فانتزیا

سیزن سه ی بچه های بد شانس اول ژانویه می آد.

جانوران شگفت انگیز رسما دم بخته!

سیزن چهار مجیشنز وسطای ژانویه ریلیز شدنش شروع می شه.

آهان کارائیبو که بهتون گفتم دارن می سازن.

دیگه...

آرتمیس فاول رو پیش رو داریم.

فرار از زندانم که همچنان با خودشون و فاکس درگیرن که چه گلی به سرشون بگیرن واسه سیزن شیش.

گه گیجه گرفتم، بین این همه. اصلا هدفم ازین پست اطلاع رسانی به شما نبود، می خواستم یه بار عظیمی رو از دوش خودم بردارم و دیگه حواسم به اینا نباشه.


جاتون خالی امروز یک بحث مشتی داشتیم حول محور بچه های بدشانس، با یکی از نردای دانشگا.

من داشتم می گفتم ویولت رو خیلی تمیز و مرتب و اتوکشیده درآوردن و خوشم نمی آد. (دو تا سیزن قبل رو ندیده بودم.)

اون گفت ویولت رو بیخ، الاف رو بچسب. 

و آقا راس می گه لعنتی اُلافش واقعا واقعا اُلافه. خودشه.

اصلا می بینمش داره از تو چشماش اُلافیت می زنه بیرون.


حیف این نرده رو زیاد نمی بینم وگرنه کاملا می تونه قطعه ی گم شده م باشه. یعنی نمی دونم فکر کنم مشکل اینه که من خجالتی، لال، کم حرف و بی روابط اجتماعی ام، اونم خیلی سایلنت و تو دنیای خودشه کلا زیاد پیش نمی آد با هم حرف بزنیم مگه اینکه بر حسب قضا چی بشه که به هم بیفتیم و بعد تازه زور می زنیم یکم روابط اجتماعی نشون بدیم از خودمون.

همین الآن آرزو می کنم فرصتی پیش بیاد تا که بیشتر ببینمش و باهام دوست تر بشه.

وگرنه حقش نیست صبح تا شب تو جمعایی باشم که از حرفاشون پشیزی نمی فهمم حالا هر چه قدرم فان باشه و خنده ی تمساحی بزنی ناخودآگاه. مثلا من ترجیح می دم درباره ی چیزای جذاب تری حرف بزنم/بشنوم تا اینکه بشینم تک تک برنامه های گروه رو بررسی کنم که کی با کی افتاده و گروه کی جذاب تره و تو اینستا چی شده و تو گروه کلاسی چی شده و کی چی استوری گذاشته. ولم کن به کفشم آقا. من خودم نمی دونم تو کدوم گروهم هنوز و کلاسا رو چپه شرکت می کنم از نصفش جا می مونم مدام... بعد اینا آمار کل دنیا رو دارن! :)))

مثلا چرا هیشکی نمی آد درباره ی گریم نیل پاتریک هریس حرف بزنیم. نمی دونم واقعا جیم کری بهتر بود یا من نمی تونم خودمو به تغییرات وفق بدم.

یکی بیاد دیگه.

این بچه های دانشگاعم مخاشون تعطیله ها.






نظرات 8 + ارسال نظر
shay سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 21:33

قربون دستت هر وقت هیکاپ اینای 3 اومد به من بگو بیام ببینم. گفتن 2019 میاد فک کنم. بس که تبلیغش دیدم خسته شدم :)

انیمیشن خیلی اوتم. قرن هاست دنبال نکردم.
هیکاپ الآن حتی ۲ ش رو یادم نمی آد!
یه فیلمشو یادمه، یه سریالشو...

فکر کنم آخرین چیزی که فهمیدم هتل ترانسیلوانیا ۳ بود.

یاقوت سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 23:50

من بین قسمت سوم سریال a discovery of witches اومدم این کامنتو می نویسم .. بد نیست فعلا یه فصله هشت قسماس ولی از همون قسمت اولش درامش شروع شد:(((.. می دونم باب سلیقه ت نیست ولی اگه کسی از این فانتزی خوشش میاد از سایت موبو فیلم دان کنه که زیرنویسشم چسبیده س....

بح دوست فانتزی خون ما.
آقا اصلا ما هر چند وقت یه بار پست فانتزی می ذاریم که نظرات شما رو داشته باشیما!
داستانشو یه خلاصه بده اگه وقت کردی.

یاقوت چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت 14:00

خب بیکارتر از من پیدا نمیشه اقا ..
متاسفانه تو همون قسمتای اولش هورمون بازی شروع شد .. نمی دونم چرا اکثر نویسنده ها و کارگردانا قصه ای رو دراماتیک و نمایشی می دونن که کشمکش هاش فقط برای روابط رومانتیک آبکی قصه خرج شه و بعد فانتزی و اکسن و تاریخی قصه میره به فنا( به شوخی به عشقولانه ها می گم درام ).. داستانش ایته که موجودات فراطبیعی قدرتشون رو به کاهش .. و یه دختر محقق برا تحقیقش با یه کتاب قدیمی طلسم شده دسترسی پیدا میکنه که تمام موجودات دربه در دنبالشن ...
نقطه قوتی که سریال داره فیلمبرداری و فضا و صحنه ش جوری که من می گم حالا اشکال نداره یه دونفر دارن تیک می زنن و بقیه داستان اینقد فصا و صحنه ها زیبان که حالا اون درام بازیا؛) قابل تحمله .. ولی نامردا خیلی ازش تعریف می کردن:((((....

۱. مگه فانتزی خوندن نشونه ی بی کاریه؟
۲. بالفرض که فانتزی خوندن نشونه ی بی کاری باشه، مگه بی کاری بده؟

ببین بحث روابط رومانتیک فیلما رو کشیدی وسط، باید بگم آره باهات موافقم. یعنی هرچند خوش بگذره تو دیدنش، ولی سمت فکرم این شکلیه که ما باید همه ی روابط رومانتیک رو از سیر داستان شیفت دلیت کنیم.
آنچه که باقی می ماند، اگر معنی داد می توان به چشم یک اثر به آن نگاه کرد. در غیر این صورت که هیچی. مفت . برای همین هم کتاب ها و داستان های رومانس صرف رو زیاد نمی تونم درک کنم.
و اینکه داستانش معمولیه، باید دید که چه جوری ساختنش. ولی نفهمیدم بالاخره دوسش داشتی یا نه. یه جا ازینا :(((( گذاشتی یه جا گفتی زیبا و قابل تحمل. فکر کنم انتظاراتت رو برآورده نکرده.

یاقوت پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 18:51

خدا چه برداشتی کردی!!!.. منظورم برا توضیح دادن خلاصه ش بود که گفتی اگه وقت کردی منم در جواب گفتم بیکارم .. راست می گی یه جور نوشتم که خودمم خوندم نفهمیدم آخرش خوشم اومده یا نه .. راستش اوایل تا قبل قسمت سوم خوشم اومد خیلی هم از فیلمبرداری و نورپردازی و اینکه سر خون آشاما رو تو کیسه آرد نکردن و روزام می تونن بیرون بیان ولی بعدش نه ..ولی گفتم یه ذره صبر داشته باش ولی قسمتای سه تا چهار اصلا داستان نداشت .. نه اینکه از رومنس خوشم نیاد ولی نباید تمام درام فداش شه اگه بخوام رمانتیک ببینم میرم فیلمای ژانر عاشقانه می بینم نه اینکه با اسم فانتزی، رمانتیک خیلی آبکی ببینم...

آهان از اون لحاظ، خب بازم خیلی لطف کردید که اینقدر سریع جواب دادید و ابدا نشونه ی بی کاری شما نیست.
یه لحظه بوهایی از عدم اعتماد به نفس بردم، و منظورم این بود که بگم کلا هیچ چیزی رو فدای لذت خودت نکنی یه وقت.

می دونم چی می گی. واس خاطر همت شما که اومدی این همه ملتفتمون کردی، قسمت اولش رو داریم می گردیم پیدا کنیم الآن. ولی قول نمی دم تا تهش دنبال کنم. :دی

یاقوت پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 19:01

خب اینم هست که اکثر فیلما برا جذب مخاطب این روابطو دارن ولی وقتی فیلمی ارزش داره(غیر از ژانر رمانتیک )که این بخش در حاشیه باشه نه کل فیلمو دربر بگیره .. مثالی که می تونم بدم سریال penny dearedful بود که با ولع پشت سرهم قسمتآشو می دیدم باز داشت ولی هیجان فیلم خیلی بالا بود برا من البته(البته چن سال پیش شاید اگه الان دوباره ببینم مثل قبل شیفته ش نباشم ).. راستش این سریال و خیلی تعریف شو شنیدم قسمت اول و دوم بد نبود گفتم خب سریال یه ذره طول می کشه که قوام پیدا کنه ولی شد تجربه که پشت دست مو داغ کنم دیگه تا کامل ندیدم چیزی و پیشنهاد ندم ...

اصلاح می کنم، این روزا حس می کنم "همه" ی فیلما واسه ی جذب مخاطب...
کمتر فیلمی هست که واسه ی جذب مخاطب نیاد فلان. باز کتابا بهترن.
ولی مثلا هرچی فیلم قدیمی تر باشه این موضوع توش کم رنگ تره و برای همین من خودم به فیلمای قدیمی تر دارم علاقه پیدا می کنم هرچی بزرگ تر می شم.

و ته دلم یه حسی دارم، پیش بینی می کنم در آینده ی نه چندان دور، بلای جذابی برای صنعت سینما بیفته. اونجایی که حتی اگر هنرپیشه ها کاملا لخت هم بشن، بازم نتونن اون طور که می خوان مخاطب جذب کنن چون عادی شده واسه مخاطب. می فهمی چی می گم.

این پنی عه رو دانلود کنم پس؟ قبلی رو خط بزنم.
البته اینم هست تعریف یه چیزی رو که می شنوی، ناخودآگاه سطح انتظارت می ره بالا نسبت بهش.

یاقوت جمعه 23 آذر 1397 ساعت 12:08

پیشنهادم هیچکدومه .. تقریبا با اون فیلمهایی که معرفی کردی می دونم ازشون خوشت نمیاد قطعا...

یاقوت جمعه 23 آذر 1397 ساعت 12:26

یا خدا چی گفتم تقریبا شد قطعا ( خوبه میفهمین چی میگم و به روم نمیارین .. بعضی وقتا کامنتامو می خونم می فهمم چه زجری می کسین که بابا چی میگه این )...

حمیرا یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 17:48 http://mytrueme.blogsky.com

تو همون kilgh هستی که گاهی برام کامنت میذاری؟

نمی دونستم بچه های بدشانس سریالم داره. من راهنمایی بودم مجموعه رمانش روُ خوندم، خیلیم دوست داشتم. هنوز هم رمان نوجوانان دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد