Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

عکاسی در جهنم سبز، با کلاه لبه داری بر سر و عینکی دودگرفته بر چشم





انگار که چهارشنبه سوری را در جنگل برگزار کرده باشند. 

راستَش از این زاویه ای که الآن هستم، جهنمی شدن، خود بهشتی زاید الوصف است. 

عرضم به حضور انورتون که"چشم نواز"...

فقط زیاد گرمم نشه لطفا. :دی


یه بار دیگه هم گفته بودم اینجا، نه؟ دوسِش دارم. خیلی دوسِش دارم!!

یعنی به من بگی بشین به سان جغد خیره خیره، سوختن و خاکستر شدنش رو نگاه کن... ساعت ها می شینم و نه حوصله م سر می ره و نه حتی گذر زمان رو می فهمم.

ای کاش الآن یه عکاس بودم که برای تهیه ی خبر به جنگل های کالیفرنیا اعزام شده بود. اگرم فکر می کنید که فکر می کنم کار آسونیه و خوشان خوشانه، شدیدا در اشتباهید. اتفاقا می دونم باید کار سختی باشه.


خب فراخوان می دم... دستا بالا، کی می آد بریم جهنم؟ راستش جهنم از نظر بصری خوشگل تره حالا که فکرش رو می کنم. تا زمانی هم که ما برسیم خداوندگار یه فکری به حال سیستم تهویه هواش کرده قطعا. فقط به بقیه نگید ها، چون شما خودی اید ولی نمی خوام بقیه ی مردم ایده م رو بفهمن. شلوغ می شه پرایوسی نداره دیگه. یهو دیدی جهنم هم می شه به چندش آوری خیابون انقلاب خودمون... آره بذارید برن بهشت باو.

نظرات 3 + ارسال نظر
شن های ساحل چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت 01:35

بله بله بر همگان واضح و آشکار است که دوست داری آتش نشان باشی.^_^ اتفاقا این ماه یا ماه بعد مسابقات کشوری آتشنشانیه خیلی بامزه اس کلی تمرین می کنن از روی سکو می پرن شیلنگ اب سرعتی جمع می کنن این سکوشون خیلی ترسناکه از دور قشنگه رفتم از روی کنجکاوی ازش رد بشم انقدر بلند بود همش میگفتم عجب کاری کردما ترسناکه کم مونده بود دست به دامن پیامبران عزیز بشم که دیگه رسیدم پایین...جنگل های کالیفرنیا اگه درست بگم 2 یا 3 هفته پیش آتیش گرفت 2 تا کشته داشت.اتفاقا داشتم توی اخبار نگاه میکردم دو نفر داشتم فیلم برداری میکردن جالب بود ولی کاش میشد جنگل طوری تقسیم بندی کنن که اینجوری آتیش نگیره

بقیه ی کامنتت متین، ولی در مورد آتش سوزی اینو بگم که امروز از اخبار اینترنتی دیدم و خودم هم چکش کردم تو گوگل، دو روز پیش شروع شده و تا الآن هفتاد و یک نفر کشته شدن. تو این فصل آتش سوزی زیاده فکر کنم، شاید تو یه آتش سوزی دیگه رو داری می گی.

شایان چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت 07:38 http://florentino.blogsky.com

والا منم آتیش دوست دارم..سر همین دوست داشتن در کودکی نزدیک بود که فاک فنا برم و بسوزم و از نعمتی چون من در وبلاگ هاتون محروم بشین که دایی م نجاتم داده. هنوزم دوست دارم‌..راستش اون قدر که از دیدن آتیش لذت می برم از گل و جنگل و این طور موارد نمی برم..جهنم هم در حد تماشا دوست داشتم ولی خوندن صحرای محشر آقای جمال زاده کلا از دوست داشتنش منصرفم کرد. ایشون که فک کنم یه چند باری خدمت ملک دوزخ رسیدن تو کتابشون نوشتن که جهنم شدیدا بوی تعفن می ده و من اصلا نمی تونم این بو رو تحمل کنم. قبل خوندن این کتاب فکر می کردم که فوقش بوی تیر و تخته سوخته و قیر داغ بده..ولی با این وصف و این بو؛ نچ.‌نیستم
خودت تنها برو عکساس بذا اینجا مام ببینیم

شن های ساحل چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت 08:55

اره امکانش هست اطلاعاتم قاطی شده باشه برم ببینم دو هفته پیش کجا اتیش سوزی بوده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد