Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ترفند جدید تبلیغات

برام اس ام اس اومده :"سلام! خوبی؟"

ذوق زده بازش کردم گفتم یکی از دوستای قدیمی م حالم رو پرسیده حتما!

ادامه ش نوشته شده بود: "کاشت مو، ابرو، تضمینی..."


آره دیگه، این سه خط خودش یکی از اثرگذار ترین و در جا خشک کننده ترین داستان کوتاه های معاصر قرن بود.

آخرش یه روز می آد که ما هم کچل می شیم، چرا اینقد حرص می زنید عزیزان. به هر حال که گل دو سه روزی ست ما را میهمان. اینقد نوید فتنه ی باد خزانم ندهید. خودش کم کم می آد!





نظرات 7 + ارسال نظر
پرتقال گندیده چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 17:43

دیروز بعد از مدت ها یه شماره ناشناس باهام تماس گرفت. خیلی وقت بود تماس ناشناس نداشتم با کلی ذوق جواب دادم همکارم بود. گفت داری میای با خودت ساندویچ بیار گشنمونه-_-

نیمه ی پر لیوان! نیمه ی پر! تو یه همکار داری که باهات خیلی صمیمی ه و زنگ می رنه باهات همچین چیزی رو مطرح می کنه.

از طرفی تمام تماس ناشناس های من اهدایی تقدیم سارا. زیاد نیستا، ولی همون یکی دو تاش که برام پیش می آد دچار ایسکمیک هارت اتک می شم بس که استرس حرف زدن دارم. ذوق؟ حرفشو نزن. هر شماره ی ناشناس بلایی آسمانی ست و چون پاسخ داده شود عذابی روحانی.
دقیقا مثل اون سوسکه س، یادته من واسش ذوق داشتم و تو برات خیلی غیر قابل هضم بود.
اینم همینه اصلا هضم نمی کنم تماس ناشناس دوست داشتنتو.:)))
برای همین گفتم تماس ها رو تقدیمت کنم ذوق زده بشی، چون خودم که قلبم می گیره...

نَم برده* چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 19:03

کیلگ متوجه شدی تعداد بازدید کننده هات از ۱۲۹۴۹۲ جلوتر نمیره؟
این آمار وبلاگ یکی از نوستالژیک ترین قسمتای وبلاگته واسه من :)))
الآن روحم خراش پیدا کرده!

واسه خودمم نوستالژیکه، بسیار بسیاااار.
ولی دقت کردی جدیدا کامنتا رو همش اشتباه می زنی داداش؟
راضی نیستم از اشل دقتت ها!
آمارگیره سالمه حیوونکی. ۱۲۹۵۱۹ ه الآن.

کِرْمِ درون چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 19:45 http://devilsown.blogsky.com/

این دومین پست تاثیر گذاری بود که اخیرا راجب ریزش مو خوندم

اون یکی دیگه یه توییت بود با این مضمون که:
"این همه موی زائد و بیخود توی بدن هست، بعد موی سر آدم میریزه. خدایا عدالتتو شکر!" :)))

باحال بود نشنیده بودم. :دی
وضعیت اینه که کلا همیشه عدالتشو شکر بکن، وگرنه یهو دیدی رو زبون و از تو چشمت هم مو زد بیرون! :)))

نَم برده پنج‌شنبه 3 آبان 1397 ساعت 00:47

هونصد بار ریفرش کردم تغییری نکرد.
بعد حتی تب رو بستم باز آدرس رو وارد کردم بازم تغییری نکرد.
با یه سیستم دیگه هم امتحان کردم محض اطمینان و درست نشده بود.
بعد کامنت دادم و نیم ساعت-چهل پنج دقیقه بعد درست شده بود!

کائنات فعلا روی دنده لجه با من،اینجام رهام نمیکنه :)))
ولی نیمه پر لیوان رو اینجوری میشه دید که،:
کامنتم شفاست آقا! :دی

گویا سیستم هات هم نم برده راستش. :دیی
چیز نکن. چی می گن بهش... سفسطه. نیمه ی پر لیوان کجا بود؟

+ هونصد بار دقیقا یعنی چند بار؟

پرتقال گندیده پنج‌شنبه 3 آبان 1397 ساعت 23:14

خب وقتی هر روز زنگ بزنن و بگن ساندویچ بیار، شارژ بگیر و هیچوقت حساب نکنن دیگه نیمه پر لیوان فقط میتونه توش شاش باشه:)
متشکرم*_* عوض من مسیجامو تقدیم شما میکنم:)

اون همکارهات رو کار ندارم که چه مرگشونه همچین کاری می کنن، ولی من فقط حس کردم همچین حرکاتی از صمیمیت نشات می گیره.

ولی اصن این بحث رو ولش، بچه ها این بشر عجیب خوب بلده مبادله ی کالا با کالا بکنه. :)))
تبلیغاتی نباشه فقط که خودم دارم کرور کرور!

نم برده یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 00:44

احتمالا!
ولی اگه بنیان وبلاگ تورو نم برداشته بود، چه کنیم؟

پونصد،شونصد،هونصد!

هوم... غم نداره ک، سشوار می گیریم روش خشک شه. :)))

و مرسی آموزش. اون قدر خوب یادم دادی بعدی ش رو هم می تونم بگم الآن: نونصد، دونصد!

نم برده یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 23:09

مغلطه بود اون راستی!
تئوری سشوار واسه همزاد پنداری با خواننده وبلاگه یا از لطافت خودت نشئت میگیره؟ :)))

هوشصد رو جا انداختی.ولی من هم چنان هوشت رو ستایش میکنم :دی

سفسطه مغلطه یکی اند دیگه اگه نخوای خیلی ارسطو وارانه برخورد کنی استاد. نیستن؟
و اینکه سشوار یه تیر دو نشونه. پس می تونه از طرفی هم ذات پنداری هم باشه.
هوشصد رو وا قعا حواسم نبود و جا انداختم، ولی شما فرض کن چون الگوش مثل همون هونصد می شده ننوشتم. :)))
نمی شه که همه شون یک نون قبل از صاد داشته باشن بعد به هشت که برسیم بگیم هوشصد! اینم باید بگیم هونصد که مثل n=7 ش می شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد