Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

آیا می دانستید؟ - ۱

این ها به پلاتی پوس می گویند "اورنی تورنگ".

 اورنی تورنگ می نویسند، "اُرنی تُرنگ" می خوانند.


پ.ن: و دارم فکر می کنم، هندل باحالی می شد. اسم هکری باحال تری. نیست؟ 


تقدیم می شود با شوق،

امضا:

اورنی تورنگِ کوچک  دم فرفری شما.


پ.ن. بعدی: بخواهید صمیمی بشید، اورنی می تونید صداش بزنید.

پ.ن. بعدی تر: آقا هندل رو ولش! اورنی تورنگ فحشه. چقدرم خوب تو زبون می چرخه و حال می ده گفتنش. استفاده خواهم کرد. (خبیثانه!)  اورنی تورنگ های بی ادب. اورنی تورنگ های بدبو. اورنی تورنگ های بد مزه. اورنی تورنگ های مسخره. :)))

نظرات 5 + ارسال نظر
آیدا شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 21:10

حالا هک کنی مه چی بشه؟واقعا فایده اش چیه؟(و اره من هیچی در این باره نمی دونم)
هکر هم میشید عین هکری که پیج رامبد جوان رو هک کرد بشید.

فایده ش حال کردنه در سطح ما، جیگر خودت حال می آد.
و منفعت بردنه در سطح های بالاتر.
من در جریان نیستم، پیج رامبد جوان چه جوری هک شد؟ چه اتفاقی افتاد سرش؟

آیدا شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 21:11

*که

شن های ساحل شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 22:47

وای این پلاتی پوس خیلی باحاله دلت میخواد اون نوکش دهنش یا منقارش هی بگیری بکشی خیلی خوبه خخخ
کلا از جانداران در حال انقراض خوشم می اد

خیییییلی باحاله. اصلا منم جونم برای ریخت و قیافه ش در می ره. خیلی مظلوم و در عین حال آب زیر کاهه.
یه پلاتی پوس واسه ی جانوران شگفت انگیز طراحی کردن (یا چیزیه مشابهش)، خیلی قیافه ش خوبه.
من فیلمش رو ندیدم هنوز ولی تو تبلیغش، پلاتی پوسه که می آد، ته دلم می خوام بغلش کنم فقط.

آیدا یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 01:15

خیلی هکر باشخصیتی بود...فکر کردم هکر اینجوری هم پیدا شه.

http://s9.picofile.com/file/8327846134/image.jpgیو

آیدا یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 01:18

*فکر نمی کردم-_-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد