Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

حذف مو قشنگ

نه

نهه

نهههه

نهههههه

نععععععععععع!

مو قشنگ! :(((

موووووووو قشنننننننگ... 






من برم پتو درمانی،

با همه تون قهرم !! اصلا چرا نمی میرم دیگه...

اصلا همش تقصیر این بنیامینه.

واستا دارم برات حالا عزیز دل!



نکات کنکوری بازی در روزی دیگر که الآن مود دیگه مود نیست...

فقط اینکه اینو بگم کل تصور هام از امباپه شکست ریخت پایین! حقشه بش بگن سوسیس! خیلی عوضی بازی در آورد. تو بگو واسه یه ثانیه من می گم بی شرفی و نامردی  تمام بود اون حرکت. مثل بچه می مونن همه شون. اون گریزمن هم الآن عین فلانا داره گریه می کنه خل مشنگ. منم ته گلوم خراشیده شده، اعصابم خورد شد با ایزوفاگوس دعوام شد، از اونورم به طرز خیلی مسخره ای همین گلو بغضش گرفته. اصلا به من چه الآن... مگه من بلژیکی ام؟

چرا اینجوری شد؟ از زمان باخت اسپانیا و خود ایرانم ناراحت ترم الآن.

نظرات 3 + ارسال نظر
beny20 چهارشنبه 20 تیر 1397 ساعت 01:03 http://beny20.blogsky.com

کیلگ وجدانن دیدی چی شد

یعنی حتی رو هزار درصد هم که تنظیمش کردم جواب نداد ،
امشب بلژیک باخت ، بدم باخت ، امشب این تیم حذف شد ،
بذارید بنیامین بره ، بذارید من برم به قهقراااا =_=

میگم فقط ببین بهترین راه الان که آروم بشیم اینه ،
بیا فکر کنیم بلژیک بُرد ، خب ؟ فکر کن بُرد ...

کیلگ فحش ندیااا ، خونسردی خودتو حفظ کن

رفیق آروم باش ، ناامید نشوو ، اصن کی گفته بلژیک حذف شده ؟
بلژیک برا ما همیشه قهرمان هس ، هیچ‌ وقتم حذف نمیشه •_•

شرکو دیدی؟
جون من شرک یک با دوبله ی گلوری اینترتیمنت رو دیدی؟

اونجا که خره نشونه گیری می کنه و تهش می گه:
_ به هدف خورد؟
شرکم در می آد که:
_ خوووورد! بدم خوووورد!!

هدف گیری ت در همون حده الان دقیقا! تو چرا بری به قهقره بذار من برم به قهقهرا که این تیمو با جون دل از گروهی کشیدم آوردم تا نیمه نهایی حالا حذف شد. ده روزه واست برنامه چیدم کامنت بارونت کردم التماست کردم که طرف فرانسه باشی و لحظه ی آخر به زور اومدی طرف بلژیک! چه دوستی هستی تو اصلا. آه و فغان، در هم شکستی ما رو. نمی بخشمت. بلژیکو حذفش کردی... اون چاقو دسته آبیه کو من بکشم رو رگم؟

آیدا چهارشنبه 20 تیر 1397 ساعت 01:05

این همه ناراحتیت بی دلیله جدی.فرانسه بهتر بازی کرد و برد...قابل پیش بینی هم بود.

والا نظر ها متفاوته،
من، تک گلی که یه"مدافع" اونم از روی "ضربه ی ایستگاهی" وارد دروازه کنه رو به حساب قوی بودن تیمم نمی ذارم هیچ وخ. :)))

یاقوت چهارشنبه 20 تیر 1397 ساعت 10:45

اینقد منتظر بازی بودم ولی ندیدم :(((...

بازی بعدی هر دو رو دوس دارم هر کدوم بباره ناراحت میشم ...

من فقط بلژیک خیلی برام مهم بود ببره که به لطف بنیامین باخت!
کرواسی هم خوبه چون مسی رو حذف کردن می تونم طرف دار اونا باشم من بعد. راکیتیچ داره، مودریچ داره چی می خواد آدم دیگه.

ولی حال کردم یکم که انگلیس باخت چون بدم می آد همه چی رو از قبل پیش بینی می کنن سمت تیم قوی تر.
دقیقا پیش بینی م برا فینال بلژیک انگلیس بود و چقد دلم رو خوش کرده بودم که گندی که به بازی مرحله گروهی شون زدن رو مجبورن جمش کنن تو فینال!
حالا زارت هر دو تاشون رفتن رده بندی!

اینم بگم کلا زیاد هیجان انگیز نبود و می تونم بگم خیلی چیزی رو از دست ندادی. خیلی هجومی بازی نمی کنن. باز بازی انگلیس کرواسی قابل تحمل تر بود و یکم هیجان داشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد