Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

دست جییییییییغ هورا

امروزمون اگه گفتید چه جوری شروع شد،

وقتی فهمیدم این قد جیغ و فریاد زدم از خوشحالی و هیجان که الآن گلوم گرفته نفسم هم بالا نمی آد.


شما می دونستید و به من نگفته بودید نامردا؟!

من فکرم فکر خوش پروازیه، ولی دیگه وقتی عادل می گفت یه میهمان ویژه داریم حتّی منم در این حد فکرم رو پرواز ندادم!

اگه گفتید میهمان برنامه ۲۰۱۸ امروز کیه؟

نیم ساعته ایزوفاگوسو رو گذاشتم سر کار تا مخ صبحگاهی ش رو راه انداخت و بالاخره گفت. حالا نوبت شماست.

یعنی در این حد که من می خوام بسپرم خود بازی رو نبرن رو آنتن و فقط تا ابدالدهر با میهمان صحبت کنند.

جییییییییییییییییییییییییییییییغ های کشدار.


.:. هشدار. امروز تو فضای مجازی ای که من هستم، کسی بیاد باز حرف بزنه مثل قضیه فیگو، که آخخخخ مردم خودمون دارن تو بدبختی و نداری می میرند و چرا ما اینقدر خریم که همچین خرجای اضافه ای می کنیم واسه دعوت میهمان به یک برنامه ی تلویزیونی، و باز چه می دونم پای سگش رو بکشید وسط و حرف دربیارید، 

چُنان (دقت کنید!!) چُنان نر و ماده ای می زنمش که مخش بپاچه به  همین سپید دیوار رو به روم! ظرف اسید هم آماده گذاشتم کنار دستم که بعدش دیوار رو با اسید بشورم. ازین حرفا نشنوم وگرنه کاملا از اوربیتال اسب گرگ جوجه ای خودم می آم بیرون!

نظرات 5 + ارسال نظر
شایان چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 12:21

پویول؟

باور کنم سرچ نزدی؟ :-"
خیلی سخته باورش. :)))

شایان چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 12:23

به جان خودم اول کامنت دادم بعد رفتم سرچ کردم

امروز چقد خوبم من

اکی،
ایران اسپانیا رو چی پیش بینی می کنی گربه ی عسیسم؟

t چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 12:26

تو نت سرچ کردم. پویول.
اره منم اون موقع ها خیلی دوسش داشتم البته ن ب اندازه ای ک اتو و مسی رو دوست داشتم.داداشم اینقد عاشق اتو بود ک دلش میخاست سیاهپوست باشه. ی عشق دیوونه واری اصن. و همین حس تورو داشت وقتی اتو تو برنامه بود!
تازه انو موقع ها میگفت تو موهات شبیه پویول! البته تازه از دستش راحت شده بودم قبلش میگفت موهام شبیه موهای بابای جومونگه. اسمشو یادم نی.

بعله مرسی که یه حدسم نزدید.

آره خب من احتمالا دیرتر از داداشت فوتبالی شدم نسبت به اتو خیلی احساس ندارم الآن.
بعد من تیمای کشوری رو خیلی بیشتر از باشگاهی ها دوست دارم و مثلا پویول تو اسپانیا رو خیلی عشق می کردم باش.
و تازه به نظرم ازت تعریف کرده، پویول موهاش واقعا قشنگ بود! خوش به حالت اگه موهات عین پویول بوده.

t چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 12:26

حدس زدی؟ :)

چیو؟
من که از از تو اینترنت دیدم، شما ها باید حدس می زدین که نزدین.

شایان چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 18:34

توییت کرده:
مامانم واسه نهار دوتا ظرف گذاشته بود رو میز گفت برو بخور..رفتم یکی برداشتم..یهو به بابام گفت هورااااا ایران میبره :|
.
.
نه پوییلش سخت نبود. از قبل میدونستم عشق پویولی..ولی این که سر این بازی بیاد ایران یکم باور ناپذیر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد