Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

سیسّه

و این مو قشنگ:

سر مربی سِنِگال


نمی دونم توآلایتی هاش بیان بگن،

شبیه لورنت نیست؟

من اون رو هم خیلی دوسش داشتم. 


لورنت توآلایت


نظرات 5 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 21:51

بگو ک سنگال برد...

بُرد، :-"
دو یک شد. :)))

نگو که تو هم داری پیش بینی می کنی!!!

یاقوت سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 22:12

خوب این چن روز نبودم و فوتبالراو ندیدم .. ولی این بازیو دقیقه آخر رسیدم ..مربی سنگال داشت می رفت رختکن.. راستش مربیشون واقعا یه چیز خاصی بود اصلن .. من اسم اسخاصو یادم نمی مونه .. منطورت از لورنت همون خون اسام سیاه پوست بود که دشمن اینا(ااسماشونو یادش رفته) بودن.. اگه اون باسه منطورت تا جایی که یادم میاد..اره تقریبا ولی مربی سنگال بهتره ..من طرفدار سنگال و مراکش شدم فعلا ..خیلی خسته م فک نکنم بازی روسیه و مصر و ببینم ..

واقعا اسم حفظ کردن خیلی سخته، حق داری.
من الآن با وجود علاقه ی شدیدم که دوست دارم تو این زمینه اطّلاعاتم بالا باشه، هنوز نمی تونم اسم فوتبالیستا رو درست یاد بگیرم قاطی می شه!

ولی حافظه ت الآن کاملا درست کار می کنه، دقیقا همون لورنت که تو ذهنت هست رو می گم که دشمن خانواده ی کالین اینا بود و چشاش قرمز خونی. عکسشو گذاشتم دیگه برو رو لینک ببینش. :)))
به نظر من رنگ پوست لورنت باحال تر بود، ولی اینم خیلی خوب بود تیپ و موهاش. اسمش هم خاصه و قشنگ تو دهن می چرخه. سیسّه!

بعد اینکه نفهمیدم چی شده که مراکشی شدی؟ دلت واسه بوهادوز سوخت؟ :-" یا مثلا سنگال؟ خوب بازی کردن به نظرت؟

آیدا سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 22:18

اره.تایمایی که می بینم بابام داره پیش بینی میکنه منم تو این مسابقه شرکت میکنم:]

یا خدا، رقیب جدید!
بچه ها چیه اصلا این مسابقه ی کوفتی، ارزش وقتتون رو نداره، تازه دو نفری هم شرکت می کنید از خانواده، بی خیال زندگی خیلی کوتاه تر از اینه که واسه این چیزای علاف کننده وقت بذاری،
بذارید من خودم تنهایی پونصد میلیون رو ببرم. (دهانش را قدر مار بوآ باز می کند.)

آیدا سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 22:32

نه سه نفریم ک شرکت میکنیم:-))
من به بردن ی میلیون هم راضیم.پونصد میلیون برای خودت

چطور باید امتیازت رو چک کنی؟(به جز روبیکا)

یاقوت چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 18:33

بازی سنگال و ندیدم .. نمی دونم خوب بودن یا نه ولی از مربیشون خوشم اومد تیپ جالبی داره خیلی خوبه دیگه .. ولی مراکش .. آخه مراکش چقد خوب بودی تو.. مربیشون هم ایضا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد