Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Jimmy: What girl wants to dance with a guy who looks like he should still be in Gymboree?

Carl: [quietly] I didn't think we liked girls yet, Jim.

Jimmy: Oh, we don't, we don't, no, not yet. However, one day, Carl, an influx of hormones that we can't control will overpower our better judgment and drive us to pursue the female species against our will.



1396/01/22 @ 00:11

نظرات 3 + ارسال نظر
شن های ساحل سه‌شنبه 7 آذر 1396 ساعت 01:12

چی بگم والا این سبک فکر توی این سن نرماله

سبک فکر و اینا رو بریز دور.
تو جیمی نوترون دیدی؟ :))))

شن های ساحل جمعه 10 آذر 1396 ساعت 10:32

اره دیدم:))))))کامل نه چند قسمت...می دونی که فوضولم: )))))

اممم. جیمی نوترون یه انیمیشن حدود دو ساعته بود ها. قسمتی نبود.
اینایی که نوشتم تو این پست، یه دیالوگ بین جیمی و دوستش کارله. جیمی در عاقلانه ترین حالت در حالی که فقط هشت سالشه، می آد به کارل می گه یه زمانی می آد که تعادل هورمون های بدنی مون ما رو بر خلاف خواسته مون وادار می کنن که از دختر های چندش (!) خوشمون بیاد. :)))

من خیلی با این دیالوگش حال کردم. خخخ.

حالا اینکه نوشتی این سبک فکر نرماله و فلان، من بیشتر اینجا فقط نقل کردم یه تیکه از انیمیشن رو. :))))

شن های ساحل شنبه 11 آذر 1396 ساعت 17:41

یعنی انقدر عجیب یه بزرگسال بشین انیمیشن ببینه؟!!!!
والا گفتی به مغزم شک کردم دوباره رفتم چک کردم الان سیزن 3 اپیزود 20 اومده..و خب سریال داره بعله یادمه از کانال rtl آلمان نگاهش میکردم و یه قسمتش خیلی دوست داشتم فضایی ها بهشون حمله کرده بودن:)))))
خب دیالوگش نرمال بود:)))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد