Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

حال مرا اگر می پرسی

نشستم رو مبل دو تا دو تا به خودم دنت شکلاتی جایزه می دم بلکه جای سوخته ی حضور غیاب کلاس سر صبحم که خواب موندم، التیام پیدا کنه. 

نظرات 8 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 12:43

خو شب مثه آدم بخواب ...(وی خودش ۳ و نیم خوابیده و صب خواب مونده)

چهار صبح از خواب پروندنم. می فهمی؟
این جوری بود که پنجاه درصد شارژ شده بودم حدودا و دیگه خوابم نمی گرفت.
دو باره با هزار جور مکافات و لالایی خوانی پنج خوابیدم، شیش صبح یکی دیگه از خواب پروندم.
این چه وضعشه؟
این دنت ها هم که نمی شوره ببره لامصّب. غیاب خوردم. غیاب.

سالافدفصل سابق یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 13:36

عیاب خوردن یا غیبت خوردن؟؟!؟؟ویچ وان؟!

هر دو گزینه صحیح است به نظر من، الآن تو دهخدا چک کردم هر دوتاشون اسم مصدرن.
ولی حالا اگه دستوری چیزی درباره ش پیدا کردی خوشحال می شم بدونم. اینی که گفتم حدس خودم هست.

سالادفصل سابق یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 13:38

*غیاب-___-

:-"

شایان یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 15:08

خیلی مهربونی که یه گوشه نشستی دنت میخوری..من از خواب بپروننم به جا دنت خودشونو میخورم

متصّل ست او، شمع دل ست او، معتدل ست او، پیش کشیدش.
:-"

نامبرده یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 18:18

طبابت برسه به جایی که با دسر و تنقلات دلخواهت بیماریا درمان شن؛آنم آرزوست

#اصلاحات_کوچک!_برای_بهبود_پزشکی

پیشنهاد در دست بررسی...
برای پیگیری لطفا یک سال نوری بعد تشریف بیاورید.

شن های ساحل یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 23:29

:))))))))فدای سرت

وای واقعا این ترم بهشته بهشت. نگران هیچی نیستم، هر چی می شه همین جوری اینقدر قربون صدقه ی کلّه ی مبارکم می رم که نگو.
تو بگو ذره ای استرس دارم؟ ندارم.
همه چی رو با همین یه جمله که کامنت کردی حل می کنم تو مغزم. ای حال میده، ای حال می ده.
آرامش از همه چی می زنه بیرون فقط. نصیب همه ی دانشجو ها بشه، جدّی دوران خوشیه این ترم. انگار که دو تا تابستون پشت هم داشته باشم.

شن های ساحل یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 23:39

پس این ترم نوش جونت:)))))

یوهاهاهاها.《☆》___《☆》

نامبرده دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 11:20

دستت مرسی
پس ما میریم یه دور میزنیم برگردیم :دی

:-"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد