Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

اگر+ مگر = کاشکی

خب فک کنم هیچ کدوم از خواننده هام نریخته هنوز کما اینکه شدیدا دخیل هم بستید یه سری هاتون:)))) ، برای همین فکر کنم ارزشش رو داره هم چنان باهاتون شیر کنم چیز های جالب رو.

امروز یه ضرب المثل جدید یاد گرفتم، باحاله. زیادم مشهور نیست شاید یه روز به درد یکی خورد رو این فضا:


ورژن یک:   اگر را با مگر تزویج کردند / از ایشان بچّه ای شد کاشکی نام

ورژن دو:   اگر را با مگر ترکیب کردند/ در آمد کودکی، ای کاش نامش

نظرات 2 + ارسال نظر
شن های ساحل یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 00:17

اصلا از وقتی نوشتی میخوای اینجا غمنامه بنویسی من کلا دخیل بستم والا واقعا فکر کردی اهل کوفه هستیم:)))))
نه وجدانی خودت بودی چی کار میکردی اگه دوستت میگفت میخوام فاز غم بردارم:)))))

به آن امید که حاجت روا بشید. :)))) ولی من امام زاده نیستما، اژدهام. در هر حال اگه اصرار دارید، به دمم ببندید دخیل ها رو وقتی پرواز می کنم شبیه بادبادک رنگی شم.

اوه من به شدّت آدم سنگ دلی هستم تو این جور موارد و نمی تونم مفید باشم واسشون، اصلا تو غم نمی تونم همراهی کنم افراد رو که مثلا دلداری بدم یا چی. میشینم نگاش می کنم فقط و گوش می دم بدون واکنش. دیگه خیلی بخوام شفقت و نوع دوستی نشون بدم بهش می گم آقا بکش بیرون به درک بسّه دیگه. ولی اگه خودش ازم بخواد برم، که خیلی راحت تر بی خیالی طی می کنم.

چند وقت پیش یکی از دوستام جلوم زد زیر گریه، اینقدر برام عجیب بود با همون حال خراب ولش کردم رفتم یه نیرو کمکی جای خودم فرستادم پیشش.

آرام یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 10:30 http://peace-road.blog.ir

اگه بدونی چقذ دنبال آدرست گشتم:)))
اخه هیچ جا آدرس نمیذاشتی

حالام ک پیدات کردم ،خیال باطله ک فک کنی میرم:)))

تا خون در رگ ماست
کیلگ هَمْرَهِ ماست

عجب ضرب المثلایی ،حقیقت محض بودن:(

یک زمانی می گذاشتم آدرس، ولی جدیدا وارد فاز تازه ای از وبلاگ نویسی شدم که یک جور هایی احساس های زیر پوستی غریبی دارم نسبت به اینکه کسی نوشته هام رو بخونه.
دوست دارم گم نام باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد