Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

هو هو، دو دو رو دو...

درست شد درست شد درست شد! عکسام برگشتن. الآن دارم اپلیکیشن های همون رده رو امتحان می کنم ببینم موزیک ها و پی دی اف ها رو هم می تونم بر گردونم یا خیر.


 الآن من بگم ازین به بعد رنگ نارنجی رو یه طور دیگه ای و از مسیر مغزی کاملا متفاوتی دوست خواهم داشت، ریا می شه؟ ممنون ممنون ممنون.


وبلاگ داشتن خیلی به درد می خوره ها، فقط خودمون خبر نداریم.


پ.ن: یعنی قشنگ یه روان شناس بیارن که طی چهار ساعت اخیر مود من رو از روی پست هایی که آپلود کردم این رو آنالیز کنه، قطعا می گه این یارو دو قطبیه جمش کنید ببریدش تیمارستان.

این حجم از تغییر توی مود بی سابقه ست. حتّی سینوسی رو هم رد کرده. یهو می چسبه به سقف، بعد سقوط می کنه به زیر زمین.

پیر بشم، ازینایی می شم که مستعد سکته  قلبی  از روی هیجان هستن.

خداااااااوندگاااااااااار.

نظرات 2 + ارسال نظر
شایان شنبه 22 مهر 1396 ساعت 07:56

من جات باشم یه نهار میدم !

نوشتم واسه خودش، حاضرم.
گردن من از مو باریک تره تو این موضوع،
جدّی خیلی ناراحتش بودم.

نارنجی شنبه 22 مهر 1396 ساعت 10:51

خخخخخخ
الکی الکی کار مردمو راه انداختم
راستش عکسای خودمم پریده بود
واسه همین اسم نرم افزاره رو حفظ کردم که برشون گردونم
ولی فکر نمیکردم نرم افزاره کار کنه
اصلا نرفتم سراغش که برشون گردونم
ولی مثل اینکه جدی جدی کار میکنه

شبکه سه جمعه ها
ساعتشم دقیق نمیدونم ولی سر ظهره
موقعی که ما نهار میخوریم پخش میشه
بری تو سایت شون نوشته

آره واقعا جدا دمت گرم،
الکی الکی چرا، خیلی هم جدّی جدّی. :))))

حقیقتش منم خودم هم اصلا یه درصد احتمال نمی دادم کار کنه،
آخه فرض کن نرم افزاری که با کامپیوتر پردازش می شه کجا، یه اپ ساده ی اندرویدی کجا!
اصلش برام همون عکسا مهم بود که این برشون گردوند. :{

* اشک شوق*

بقیه ش واقعا دانلودیه هیچ مشکلی نیست که نباشن.
البتّه اینم بگم کل عکس ها رو بر نگردوند، ولی بازم خیلی قابل قبول بود عملکردش.
دیشب تا چهار صبح اینا دنبال همین بودم فهمیدم که برنامه ی مشابه ش خیلی هست اتّفاقا، ولی همه شون کار نمی کنن و این جزو خوباشونه که کار می کنه.

برای برگردوندن ویدیو و موزیک و فایل کلا، هنوز چیز به درد بخوری پیدا نکردم ولی متاسّفانه. خصوصا ویدیو انگار یکم خیلی سخته برگردوندنش.
بازم ممنون.
خیلی ممنون.
یه دنیا ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد