Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

می نویسم تا یادم بمونه

زمانی آرزوم بود در تلویزیون نشان داده بشوم. همیشه هم هر جا که حس می کردم دوربین متعلق به تلویزیونی وجود دارد خیلی خُنُک خودم را پرت می کردم در صحنه ی فیلم برداری. :)))

یک بار در المپیاد فیزیک که به عنوان سیاهی لشگر شرکت می نمودیم در سوم دبیرستان مصاحبه ای شکیل انجام دادیم دم درب حوزه. بیچاره خود فیزیکیا که داشتن می مردن از استرس بس که امتحان سخت بود براشون در نتیجه ما برای تخریب روحیه ی رقیب و خالی نبودن عریضه در مصاحبه ی خود فتوا دادیم که امتحان بسیار آسون بوده.

از قضا تصمیم گرفته شد که قیافه ی چپندر قیچی ما را به عنوان اخبار در تلویزیون پخش کنند. و روز بعد فریاد فیزیکی ها بود که بر سر اینجانب می بارید که لطفا وقتی حتی توانایی تشخیص لاندا از لادن رو نداری زر مفت نزن کیلگ. :))

آقا ما همان روز تمامی سایت ها را به دنبال مصاحبه ی خود زیر و رو کردیم. نبود که نبود. کل آن روز به اخبار دیدن گذشت. تهش هم نفهمیدیم از شبکه ی دو پخش شدیم یا در اخبار جوانه ها یا در شبکه خبر.


چون درایو سی در مرز ترکیدن بود مجبور بودم فایل هایی رو پاک کنم و به انواع و اقسام اخبار های روز بیست و نهم بهمن 92 بر خوردم: اخبار 20:30، اخبار ساعت 19، اخبار 22:30 و چند تا دیگه نمی دونم مال ساعت چند هستن دقیقا! در ابتدا اصلا یادم نمی اومد که این فایل ها برای چی هستن. کم کم حافظه م باز آرایی شد و دلم تنگ...


دیگه بیشتر از این نمی تونستم نگه دارم این اخبار رو. نوشتم که یادم بمونه آرزو به دل نمردم و در تاریخ بیست و نهم بهمن 1392 از تلویزیون پخش شدم. تحت عنوان مصاحبه ای در رابطه با المپیاد فیزیک که به یک دقیقه هم نمی کشید! هرچند خودم هیچ وقت ندیدمش. چه تلخ!

نظرات 10 + ارسال نظر
Bluish چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 18:40 http://bluish.blogsky.com

حالا مصاحبه ی ندیدتو بیخیال! تاریخش عجب قرینه و رند بودا!

هی وای بلو!
خودم دقت نکرده بودم!
پالیندرومه تاریخش. وای وای وای وای وای!!!!!!! یعنی از هر وری بخونیش یکی می شه!
و من،کیلگ پالیندروم پرست، با همه ی توانم از دوست نکته بینی چون تو نهایت تشکر رو به عمل میارم!

Bluish چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 20:21 http://bluish.blogsky.com

:{

عبور جمعه 12 تیر 1394 ساعت 02:03

راستی! تچکر وافر خود را نسبت به فزایش پست های صفحات وب از 5 تا به 17 تا علام میدارم!

کیلگارا موچکریم!
^_^

بله.
از سری کار های بعد کنکورم بود دیگه. :))
سندرم هفت پرستی رو حال می کنی فقط؟! ت

عبور جمعه 12 تیر 1394 ساعت 16:38

حدس زدم 17 نتیجه ی همون سندرمه!! اینقدر دوست دارم منم گیر بدم به همچین چیزای کوچیکی و باهاشون کلی ذوق کنم! :دی
خوشی های کوچیک موچیک!!

دیگه ببین من چه قدر خر کیفم که یه آدمی رو دنیا مثل خودم به اینا دقت داره!
0-0
0-0

عبور یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 00:40 http://roof-of-the-heaven.blogfa.com/

البته من گفتم دوست دارم با این چیزای کوچولو ذو ق کنم منظورم این بود که ذوق نمیکنم!!! :پی
یعنی همزمان هم ب نظرم جالب نمیاد هم بهش غبطه میخورم!! :|

آه شکلک های یاهو مسنجر بهترینه... چقدر کمبودشونو بعضی وقتا حس میکنم.

پارادوکس داری گویا.
ذوق می کنی ولی ذوف نمی کنی؟! :)))
شک نکن؛ ساده و در عین حال کاربردی.

[ بدون نام ] دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 21:09

خعیلی خوب بود.

خعلی مرسی!

عبور چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 05:40

اووووه نههههههه اون بستنیه مثال بود از اون اولیا! ب خودت نگیر
در کل باحاله به نظرم. دوست میدارم :)

:))

عبور چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 17:20

نخند

می گن بر هر درد بی درمانی دواست.
همین یه دارو رو هم ازمون می گیرید؟!

عبور جمعه 19 تیر 1394 ساعت 16:56

خب بلند بگو با هم بخندیم!

کامنتا که هست. قشنگ مستفیض می شید اگه حوصله کنید بخونیدشون به ترتیب! :))
کلا بدون دلیل خندیدن هم شدیدا توصیه می شه!
:)))))))))
:))))))))))
:))))))))))))

عبور چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 22:30

بذارم بخندی یا بگم؟!
اوووومممم.... من جواب اون کامنتو خونده بودم رفتم بعد بیام جواب بدم دیدم نیست... گفتم شاید ناراحت کننده بوده لازم دیدم جواب بدم و رو خودم نیاوردم حذف شده!
حالا میتونی فکر کنی سوتی هم بودی

آقا از اون جایی که خیلی فاصله افتاده این وسط مسط ها لازم می دونم بگم که اصلا نمی فهمم این کامنته چی میگه و اینکه نشون کدوم کامنت رو بر دوش می کشه.
توضیح لطفا اگه مسئله جدیه.
ولی بازم تاکید می کنم به جان همین کله مکعبی که رو به روی من است هیچ کامنتی حذف نمی شود. فقط الان چند تایی هستن که باید روشون فکر کنم. همون مربوط به پست مذاکرات نوترونی.
بازم شرمنده اگه مصدع اوقات شدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد