Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

جوجه شماری

به عنوان آخرین لحظات پاییز یک هزارو سی صد و نود و شش، جقل دون عزیزم را به عنوان الهه ی همه ی مرغ و خروس های جهان می شُمارم چرا که از قدیم الایّام گفته اند: "جوجه را آخر پاییز می شمارند."


و راستی این پاییز هر جا رفتم هی همه نق می زدن که چرا بارون نیست، بارون چرا نیست، نیست چرا بارون.

خواستم اطّلاع بدم که هیچ کدومتون نفهمیدید که فرشته ی آب و هوا امسال داشت به دل ما راه می اومد.  :))))

خلاصه که عاقا من پاییز غیر خیس دوست. من پاییز بدون بارون خیلی دوست. من پاییزی که بشه توش با یه کتونی و سویی شرت هرجایی رفت رو عاشق کلا.

فرشته ی آب و هوا جیگرتو. من که این پاییزو دوست داشتم. بیشتر از چند تا پاییز اخیر بهم چسبید. خلاصه  از این به بعد می تونی بدوی دنبال آرزوی های بقیه.


و اینکه وقتی می گم پاییز، دارم از چه طیف رنگی حرف می زنم دقیقا:



و با ضمیمه ی عدد خیلی رند زیر از بازدید های وبلاگ، شب چلّه ی خوشی را برای شما دوستان گرامی خواستارم.



بچّه ها بچّه ها! شب چلّه مبارک.  :))) بیایید مسابقه بذاریم کی بیشتر می تونه بیدار بمونه.
و بچّه ها بچّه ها. با هم دوست باشید. :{
نظرات 89 + ارسال نظر
* پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 19:23

من که بعنوان یه ادم سرما خورده ی له فکر نکنم بتونم تا دوازده بیدار بمونم..

اون تیکه بچه ها باهم دوست باشید چیه دیگه؟!

خب اینور مانیتور من ک همیشه دعوا و جنگه، می گم که حداقل شما ها سعی کنید با هم دوس باشین. :))))
یلدای سرماخورده ها هم مبااااارک. :{

شایان پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 19:29

خب باشه


(با زبان لای دندان هایش را پاک میکند)

اینو تلاش کردم ولی نفهمیدم ک یعنی چه...
جوجه؟ جوجه رو خوردی مثلا الآن؟

نارنجی پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 19:48

جایزه ش چیه؟

هوم. به عنوان یک کمپین راه اندازنده هنوز تصمیم این یه ریزه کاری شو نگرفتم.

ولی ببین از الآن بگم ک خودم دوازده ظهر بیدار شدم بدانید حریف قدری دارید.
#عین این بلاگفایی ها بگم هر کی برد پنجاه تا کامنت به همراه استیکر گل قرمزی رو آخرین پستش مهمون من؟ :))))

شایان پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 19:52

@نارنجی
کارت شارژ میده

نارنجی پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 19:55

@شایان
شارژ چندی؟
(بیا بذاریمش تو رو در وایسی)

شایان پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 19:57

@نارنجی
فک کنم ده تومنی خوب باشه؛ طرف دکتره پولداره...پراید داره..

می دونی یاد چی افتادم؟
این چت رومای قدیمی وقتی ک هنوز تله و یاهو مسنجر حتّی نیومده بود. :))))
اون موقعا کارت شارژ خریدن خیلی کاربرد داشت. :)))))
واقعا هنوزم کاربرد داره؟

نارنجی پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 20:01

@شایان
این همه هندونه زیر بغلش گذاشتی فقط ده تومن؟
نچ
شارژ دهی ارزونیتون
کامنت نمیدیم بهتون

پارادوکس. یاه یاه یاه.

شایان پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 20:48

@نارنجی
نه خب نرخ ما مقطوعه...الکی نمیگیم که تخفیف بدیم

نامبرده پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 21:12

جایزه من چی پس کیلگ؟!
برنده داره کامنت میده الآن!

برنده ک نه جدّی نه شب کامنت دادی انتظار برنده شدنم داری؟
ولی عدد ساعت کامنتت قشنگه.
۲۱۱۲

نارنجی پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 21:39

پارادوکس کجا بود؟

خب برای اینکه بگی کامنت نمی دیم بهتون مجبور بودی یه کامنت بدی ک این خودش تناقضه دیگه. :دی

شایان پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 21:44

آره هنوز کارت شارژ کاملا رایجه برادر من.
شماره م میدم خدمتتون با ستاره سه مربع اسپانسر مدیری اینا ده تومن میفرستی برام. هه

هه بک. به خواب ببینی.
خودم کمپین راه انداختم جایزه شم می خوام پنجاه تا کامنت استیکر دار بفرستم. حالا شاید ایده م عوض شد ولی فعلا ک اینجوریاست.

نارنجی پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 21:46

ببین کیلگ منو از ساعت دوازده بیدار شدنت نترسون
من تازه از سبزی پاک کردن خلاص شدم
الانم دارم زرشک رو واسه پنجاه نفر مهمون فردا پاک میکنم
خلاصه که تا صبح هستیم در خدمت تون
تو برو رو جایزه ای که میخوای بدی فکر کن
یه خرده م خلاقیت داشته باش

عه برام حس خوبی داشت اون تیکّه ی زرشک پاک کردن واسه پنجاه نفر. خیلی حس خوبی داشت واقعا... صمیمیت... گرما. حالا درسته ک قراره صاف شی و کار سختیست، ولی حس خوبی داشت.
خلاقیت شما را پذیرایی م به هر حال.

نارنجی پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 21:47

میتونی از هف هشتادم رمز شارژ رو بگیری

آقا من خیلی با این خط های شارژی و این روندی ک دارید می گید نا آشنام. سرم کلاه می ذارید تهش. قبول نیس.

* جمعه 1 دی 1396 ساعت 00:43

حالا جایزه چی میخوای بدی؟!؟

والا معلوم نیس هنوز.
داشتم فکر می کردم آخرین ساعتی ک کامنت بگیرم، به اندازه ی پنج برابر مجموع ارقامش کامنت گل و بوته دار بفرستم رو وبلاگ طرف.
یا مثلا دیگه خیلی بخوام زجر بکشم ده شب متوالی همون ساعت برم وبلاگش واسش کامنت بذارم تا ک جایزه دونتون پر شه. :)))
آخه می دونی من موقعی ک داشتم ایده می زدم فک نمی کردم استقبال شه تا این حد وگرنه دقیق تر فکر می کردم. الآن اینا اومدن هی شارژ شارژ می کنند من قوه ی تخیلم کور شده.

شایان جمعه 1 دی 1396 ساعت 00:58 http://Www.florentino.blogsky.com

مشترک مورد نظر داره میخوره فعلا
.
.
نارنجی جایزه واسه تو من خوابم میاد

یاهاها. حذف رقیب.
آقا یکی بهم بگه اگه خودم برنده شدم چی؟
بعد یک سوال پایه ای. فاصله ی خواب و خوراک تا همین حد کوتاه؟ مثل صفر تا صد یوزپلنگ می مونه.

* جمعه 1 دی 1396 ساعت 01:18

فکر کنم همه خوابیدن..
جایزه ام رو بده

بِرو بِرو. حذف رقیب شماره ی دو.

نارنجی جمعه 1 دی 1396 ساعت 01:25

@ شایان
خخخخ چه بذل و بخششی هم میکنی
دلت خوشه ها
جایزه کجا بود
همه مون سرکاریم
خودشم گرفته خوابیده
شایدم نشسته که تیر آخر رو بزنه

هوووووم.
به هر حال یه برنده هیچ وقت الگوریتمش رو لو نمی ده.
فردا صبح برنده مشخصه.

نامبرده جمعه 1 دی 1396 ساعت 01:36

این جایزه منو بدین برم

عمو یادگار،خوابی یا بیدار؟!

بیدار بیدار. :)))

شن های ساحل جمعه 1 دی 1396 ساعت 01:43

چه خبره؟جوجه هات پیشی خورده؟:)))

از کل این پست فقط خطّ آخرش مقبول افتاده وضعمون شده این.

و اینکه پیشی خیلی غلط کرده. چرا همچین برداشتی کردی؟ مگه من مردم؟ مگه طرف خودش مرده؟ عینهو تهمتن پیشی می افکنه طرف.

نارنجی جمعه 1 دی 1396 ساعت 01:49

من به نشانه ی اعتراض این مسابقه رو ترک می کنم

#نارنجی-بباز

اعتراض؟
ما مطالبه داریم آقای روحانی.
حذف رقیب سه.

* جمعه 1 دی 1396 ساعت 01:57

منم برم بخوابم..

شما قبلا حذف رقیب شده بودی.
حذف مجدّد رقیب مصّر شماره ی دو.

نامبرده جمعه 1 دی 1396 ساعت 02:17

در مجموع برنده منم دیگه
شایسته بود هر یک ساعت یکبار با دَم آتشین خود این محفل رو گرم و نورانی کنید جناب اژدها،
تعدادی از دوستان به نشانه اعتراض مسابقه را بای بای گفتند
من به نشانه اعتراض تر تا آخرین قطره خونم بیدار میمونم :دی

ببین شوما برنده نشی بهتره ولی،
چون ک وبلاگتو ندارم بیام واست کامنت جایزه ای بدم. :))))
آخرین قطره ی خونت هدر می ره.

نامبرده جمعه 1 دی 1396 ساعت 02:21

در مجموع برنده منم دیگه
شایسته بود هر یک ساعت یکبار با دَم آتشین خود این محفل رو گرم و نورانی کنید جناب اژدها،
تعدادی از دوستان به نشانه اعتراض مسابقه را بای بای گفتند
من به نشانه اعتراض تر تا آخرین قطره خونم بیدار میمونم :دی

آخه من وقتی گفتم "امشب" واقعا انتظار نداشتم از نه شب زمبیل بذارین و منتظر جایزه باشید. این شد که محفل از دم آتشین من بی نصیب موند.
شب؛
تازه الآن شروع شده،
و منم که دارم مسابقه رو برگزار می کنم با دقیق ترین و وسواسی ترین قواعد ممکن.

نامبرده جمعه 1 دی 1396 ساعت 02:22

:|
چرا این شکلی شد؟!

دلش می خواد چی کارش داری؟

نارنجی جمعه 1 دی 1396 ساعت 02:30

در مثل جای نمیدونم چی چی نیست
خب تو عروسیام میگن دختر نمیدیم بهتون ولی آخرش دختره رو میدن یه چیزیم روش
اینکه پارادوکس محسوب نمیشه

هنوز سر اعتراضم هستما
به امید اینکه فردا با سکه ازم تقدیر شه :)

اتّفاقا همونم از نظر من همیشه پارادوکس بوده و درکش نمی کردم.

و آقای روحانی.
من اصلا نفهمیدم چی شد که اعتراض کردید...
ما مطالبه داریم همچنان.

راستی زرشکا تموم شد؟ واسه سانس بعد چی در چنته داری؟

شن های ساحل جمعه 1 دی 1396 ساعت 02:31

ای اژدها کوچولو شبت بخیر:)
میخواستم یکم بهت پز بدم فکر کنم امشب دب اکبر توی آسمون دیدم:)

بلند ترین شب سال یک هزار سی صد و نود و شش شما هم به خیر شن های ساحل.
واو. خب. من واقعا هیچ وقت سعادت نجومی نگاه کردن به آسمان شب رو نداشتم. قطعا ک جای پز دادن داره. اونم تو همچین شبی.

* جمعه 1 دی 1396 ساعت 02:32

بِروووووو بِروووووووو اژدها...
چرا تو جواب کامنت ١:١٨ من نوشتی حذف شدی؟!!؟؟؟!:///

چون که توش گفتی فکر کردی همه خوابیدن و این یعنی اینکه حذف دیگه چون داستان هنوز ادامه داره این طور که بوش می آد...
حالا اگه بخوای واست یه دادگاه تجدید نظر برگزار کنم ببینم کمیسیون مسابقات چی می گه.

نامبرده جمعه 1 دی 1396 ساعت 02:35

جایزه رو تغییری ده که آن به!
مثلا یه پست در مدح برنده :دی
اگه خودتم برنده بودی باید هیئت داورانی وجود داشته باشه که بر صحت برنده شدنت رای نهایی بده و توعم میتونی در مدح خودت به چند خط پیاده شی مثلا :)))
الکی نیس که!
این حجم از کافئینی که من زدم اور دوز نکنم خیلیه :دی
*قبل از مسابقه دوپینگ کردن ممنوع اعلام نشده بود :پی

تو یه کامنت دیگه هم بهت گفتم، تو واسه مدح کردن یه فرد باید یکم با ذهنیاتش آشنا باشی. تطّلاعات من نو این زمینه خیلی ثقیل اند خصوصا که به غیر از همین کامنت ها نوشته ی دیگه ای ازت نخوندم که بشه مدح پایه ای کرد.
و اینکه من شرکت کننده عم خودم آقا جان.
یکی بیاد فکر جایزه ی من باشه...

+ راضی به زحمت نبودیم کافئینی شیره ای...

پ.ن. یعنی قشنگ مشخّصه اینا رو تو خواب تایپ کردم.

شن های ساحل جمعه 1 دی 1396 ساعت 02:38

http://uupload.ir/view/7p2h_screenshot_20171222-023700.png

:{
اشک های شوق شب یلدایی که حداقل چند ثانیه از حالت معمول بلند تر هستند.

نارنجی جمعه 1 دی 1396 ساعت 02:42

اعتراض به چند دلیله
یک اینکه تکلیف جایزه ت درست حسابی معلوم نیست
دو اینکه مسابقه ت شرایط برگزاری عادلانه رو نداره
مثلا از کجا معلوم یکی کله سحر پا شه بگه من تا صبح بیدار بودم
سه اینکه مسابقه وسطاش ول شد به امون خدا هیچکس نبود پاسخگو باشه
و چندین و چند مورد نقدی و غیر نقدی دیگر

آره زرشکا تموم شد دیگه
سانس بعدیم تمیز کردن اتاقم و خالی کردن یه کمد واسه وسایل مهموناس که حقیقتا حسش نیست
فعلا لش افتادم یه گوشه منتظرم فرشته ای چیزی نازل شه انجامش بده

تق تق تق...
دادگاه کاملا رسمی ست.
اعتراض کاملا پذیرفته س.
پس میشه جمع کنیم بریم؟ هر چند بند یک و دو قابل حلّه.
ولی من خوابم گرفته. :)))

فرشته ی آب و هوا اگه خواستی بفرستم. فقط فیوزش سوخته، شاید گردباد به پا شه جا تمیز شدن.

نارنجی جمعه 1 دی 1396 ساعت 02:54

برو برو(من کسره ندارم خودت با کسره بخون)
ای مرفه بی درد
من با اعلام ختم ماجرا میرم که یه خاکی بر سر خونه و زندگیم بریزم

نامبرده جمعه 1 دی 1396 ساعت 02:56

ای بابا این در حد یه پیشنهاد بود :دی
واسه فان نوشتن میشه دیتا اختراع کرد :)))
من وبلاگ ندارم آخه :(
ساعت ۲:۵۴ بامداد،تعیین جایزه خودت خلاقیت میطلبه که تو این ساعت نمیشه انتظارشو داشت.

+اختیار دارین،زحمتی نبود.محفل خونم پایین افتاده بود :))

* جمعه 1 دی 1396 ساعت 02:58

عه کیلگارا خودت هم ک حفظ شدی:))

به طرز اعجاب اوری خوابم نمیاد و هعی میرم شربت دیفن هیدرامین میخورم بلکه خوابم بگیره اما یه دره هم تاثیر نداشته:((

من چرا حذف شدم آقا...؟

* جمعه 1 دی 1396 ساعت 03:00

حفظ
حذف اقاجان حذذذذذذف

* جمعه 1 دی 1396 ساعت 03:03

3:03

خوشکله. :-"

نامبرده جمعه 1 دی 1396 ساعت 03:15

۳:۱۵

شن های ساحل جمعه 1 دی 1396 ساعت 03:23

خداروشکر خوشت اومد
من فعلا سنسورهام خراب شده یه زلزله ریز دیگه حس کردم ولی هیچ جا ثبت نشده!!

Thio جمعه 1 دی 1396 ساعت 03:35

من بیدارم

Thio جمعه 1 دی 1396 ساعت 03:43

البته یه نکته ای وجود داره.تو گفتی کی امشب ! بیشتر بیدار میمونه.ینی در واقع قبل از ساعت دوازده شب روز یکم دی ماه امشب محسوب میشه و در نتیجه آخرین کامنت امشب مال نارنجی بوده و ایشون میتونه به عنوان برنده اعلام شه.منم نایب برنده !! :)

Thio جمعه 1 دی 1396 ساعت 03:44

اها نه نگفتی امشب در نتیجه خودم برنده م -_-

نامبرده جمعه 1 دی 1396 ساعت 03:47

[خبیثانه نیشخند میزند]

kilgh جمعه 1 دی 1396 ساعت 04:07

خبیثانه...
دیگه واقعا خوابم گرفته...
یاها!

نامبرده جمعه 1 دی 1396 ساعت 04:15

صبح عالی بخیر :دی

ضدحال:) جمعه 1 دی 1396 ساعت 04:31

:)

نامبرده جمعه 1 دی 1396 ساعت 04:33

ضد حال تر :دی

این کاپ قهرمانی مال منه!
لج کردم اصن

ضدحال جمعه 1 دی 1396 ساعت 05:32

:)

ضدحال:) جمعه 1 دی 1396 ساعت 05:34

دیگه اذانو زدن صبح شده:)
اخرین نفرم خودمم:)

نامبرده جمعه 1 دی 1396 ساعت 05:40

نه بابا!
مطمئن؟!

نامبرده جمعه 1 دی 1396 ساعت 07:01

اینم واسه حسن ختام :)))

[خمیازه کشان،به حالت هایبرنیت فرو میرود]

ضدحال:) جمعه 1 دی 1396 ساعت 07:09

خوب بخوابی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد