Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

حمله دزد + بلبشوی بخش: قهرمان کیلگ

دیشب اصلا راحت نخوابیدم. چهار شب خوابم برد،

تمام دو ساعت خوابی که تا ساعت شش داشتم، 

توی خواب با دزد ها نبرد کردم.

حالا جالب اینجاست من تو نظر خودم اصلا از دزد نمی ترسم. ولی تو خواب جونم در اومد... همه اش هم داشتم از خانواده ام دفاع می کردم. فکر کنم این بازی مافیا که جدید نصب کردم داره فشار میاره!


و از روتیشن جدید رو به پایانم بگم، 

همونجا که دلبر خونه داره،

همونجا که انترن پادشاهه،

همونجا که استاد مثل کوه پشتته.

تا حالا اینقدر فاز دانشجویی بر نداشته بودم. 

مرحبا به استاد مدافع حق دانشجو. مرحبا. بنازم.

چنان مقابل سرپرستار وحشی ازم دفاع کرد، جوانه زدم!


سوال. چرا سرپرستار خیال می کند موجود خاصی است؟

الف. چون اسمش سر پرستار است. ولی سردانشجو، سر پزشک و حتی اگر مجالش بدهی سر بیمارستان است.

ب. چون تا اخر عمر باید اردر پزشک را اجرا کند، دق و دلی اش را باید یک طور سر دانشجوی پزشکی خالی کند دیگر.

ج. ارتباطی به سرپرستار بودن ندارد. تو سرشت بنگر...

د. چون هیچ کاری سخت تر از سرپرستاری در بیمارستان نیست. پزشک ها که هیچ غلطی نمی کنند این پرستار ها هستند که بیماران را شفا می بخشند.

ه. آل آف دی عباو.


سوال. چرا منشی بخش انترن را به مثابه حمال می بیند؟

الف. چون خودش در واقع حمال بخش است و حمال تر از او فقط انترن را می توان یافت.

ب. چون حمالی دادن بهش کیف می دهد، می گوید باید انترن را هم در این ضیافت شریک کنم.

ج. حمالی؟ وای بر شما. هیچ کاری مهم تر از گذاشتن برگه های مشاوره داخل کاور و یک دست کردن برگه های پرونده نیست.

د. اگه کاری نداری، بریم الاغ سواری!


سوال. چرا رز عزیز دل من است؟

الف. چون حق منشی را کف دستش می گذارد و جلوی درب اتاق عمل بابت دروغ گو بودن به فلکش می کشد.

ب. چون زبان دراز سرپرستار را به روش مخصوص خودش قیچی میکند و از زبان کوچک از سقف بخش جلوی استیشن اویزانش می نماید تا دیگر سرپرستار جرئت نکند ناخنی به سمت جوجو انترنش دراز کند.

ج. چون کیلگ متقابلا عزیز دل رز است و دل به دل راه دارد.

د. دانشجو ی قدیم، رزیدنت قدیم، فلوی قدیم، استاد امروز! جرئت داری به دانشجوهاش چپ بگو.

ه. چون اینجا بیمارستان آموزشی پژوهشیه. بچه ها اومدن یاد بگیرند نه حمالی کنند هر کی هم ناراحته هررررری!

و. چون... قلب! 3>


عشق منی رز! فهمیدی؟ 

لعنتی تو عشق منی.

نظرات 1 + ارسال نظر
نوشین چهارشنبه 6 بهمن 1400 ساعت 20:25

کیلگ رز کیه؟؟؟
تولدم نزدیکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد