Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

من باب ستایش حکومت نظامی

از این تاریخ به مدت دو هفته ما در خانه پدر و مادر داریم!!

هورا.

کار دنیا رو ببین، این قدر جمع خانوادگی برای ما غریبه و دور هست که الان از حکومت نظامی ساعت نه شب خوشحالم!

الان داریم به اتفاق هم لوسیمی می بینیم.

دو هفته رو تمدیدش کن وزیر.

نظرات 2 + ارسال نظر
Greenish یکشنبه 2 آذر 1399 ساعت 14:57

چند ساعت درس خوندی ؟(می خوام تعطیلات کرونایی رو بهت زهر کنم و هرشب بیام ازت ساعت مطالعه بپرسم)

اتفاقا کلی هم لطف می کنی نیازش دارم وضعم دراماتیکه! :دی
هوم تا الان قابل توجه نبوده. سه چهار ساعت شده باشه شاید.
شنبه که کلا درگیر شدم، امروز هم خستگی حاصل از درگیری شمبه بود.

مسعود دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت 00:44 http://admm.blogsky

کیلگ برام آی دی تلگرامتو تو پیام های وبلاگم بذار.
اینجا ما نظر میدیم با شما اختلاط میکنیم عده ای ناراحت میشن.
من دیگه کامنت نمیذارم.

نه خیرشم.
موضعتان رو حفظ بفرمایید.
من شدیدا موجود ازادی گرایی هستم و وبلاگم باید توی این مملکت کویر وحشت نمودی از کویت و ازادی محض باشه. تمام.

+ جدای این تلگرام چک نمی کنم تا جایی که مجبورنباشم. ارامشم رو می گیره شبکه اجتماعی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد