Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تاس کبود

وای حموم بودم، 

یه کبودی روی ران پای راستم کشف کردم. اینقد خوشگل بود که زیر دوش نشسته بودم فقط نیگاش می کردم.

این شکلیه، البته یکم بی حیا تر بودم عکس پامو آپلود می کردم همین جا ولی زشته دیگه یکم:



حالا به نظرتون، لرد ولدمورت واقعا تو سال دو هزار و هجده اینجوری مرید هاشو احضار می کنه؟

قشنگ قالب گیری شده و صاف و صوفه. یه تاس با شماره ی پنج همه چی تموم. اصلا به عمرم کبودی به این قشنگی ندیده بودم. انگار ک تتوعه.

ای جان راحت شدم بالاخره ازین زندگی. ولدی بیا بیا بیا بیا.


راستی انرژی بفرستین من معدل کلّم از الف نیفته فردا. مرسی. خیلی داغونه وضعم. هعی.

حالا شاید این تاسه نجاتم داد...


پ.ن. اومدم یکم استراحت کنم. یه پست هست تو صفحه ی اوّل بلاگ اسکای الآن. عنوانش رو نوشته گرگ ها برای که زوزه می کشیدند؟

خواستم بگم من می دونم جوابشو با توجه به تفالی ک امروز به جزوه هام زدم. ؛)

نظرات 7 + ارسال نظر
نارنجی دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 12:21

نچ نچ نچ
داری نا امیدم میکنی
یعنی داری واسه مرگ خوار شدن انقدر ذوق میکنی
نکن
این کارا اخر عاقبت نداره
اسنیپ وار توبه کن

ی دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 13:17

اومدم ازت معذرت خواهی کنم برم .... گفتم نکنه گفتم از سری دیونه بازیا خودت و کیلگ... شاید این بچه ناراحت بشه ... معدل الفم بشی دیگه فعلا چیزی یادم نمیاد بگم ... برم دیگه ...

اونی ک خراشت می ده اسید می پاشه روت، معذرت خواهی شو نمی کنه راست راست جلو چشمات راه می ره، بعد ببین من از کی باید معذرت خواهی بگیرم. :))) دنیاس دیگه، چی کنم.
آقا تو عشق منی بابا. :)))
این بچّه پایه ثابت لایکاته همیشه.

وجوج دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 20:17 http://http://crisp.blog.ir/

التماس دعا
اما مطمئنید روی پا؟ینی مثلا یه جای دیگه نبوده احیانا.بازویی،گردنی...هووم؟!
ذکر هفته:
اللهم عجل لوردک الفرج و ارزقنا لقائه و خدمته

التماس دعا رو ک نفهمیدم حقیقتش چی مسبب نوشته شدنش شده. :)))
بازو؟ گردن؟ :)))) خخ عجب. :))))) آقا ولدمورت احضارمون کرده. طرف اسمشو نبره ها. ببینی کرک و پرت می ریزه، بازو و گردن تو این یه مورد محلی از اعراب نداره. ؛) بچّه بازی ک نیس.
و مرسی بابت ذکر هفته. :)))))))))))))))))

ی دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 20:26

آقا شرمنده کردین :))))))
شما تاج سرین ...

نوشابه وا کنم؟

ی دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 21:01

اره تا تو باز کنی من برم نی بیارم.... برو درست و بخون دیگه وب نیا ....

وجوج دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 21:06 http://http://crisp.blog.ir/

دارید مشرف میشید خدمت آقا سد ولدمورت ناسلامتی.یه دعایی.سوغاتی چیزی
ما از رو شم شرلوکی مون گفتیم نکنه با خانوم بئاتریکس سر و سری داشته باشید.اما از من داشته باشید.اینا با ماگل ها خوب نیستن.متوسل بشید به دامبلدور رضی الله عنه

ی دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 22:35

برو درست و بخون و دیگه وب نیا بچه ( اون روی نصیحت کنندگیش بالا آمده بود)... بچه اش نبود اومدم نوشتمش الان خیالم راحت شد آخیش....
امیدوارم یعنی قطعا میای و میگی عالی دادم(منظورم امتحان بود)....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد