Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

لَجِز

مهمون داشت سر میز شام با آب و تاب  در مورد غذاها و نحوه ی طبخ شون اظهار نظر می کرد، 

یهو زبونش نچرخید به جای "لَزِج" گفت "لَجِز".

آقا چرا هیشکی مسخره ش نمی کنه؟ چرا هیشکی سوتی شو نمی گیره؟ یکی بیاد دیگه. بیایین بگیرین دیگه. :))))) اصلا بیارین از این چراغ مطالعه های بازجویی بندازین تو چشاش تا ابد الدّهر بهش بخندید و بعدش هم دوربین یه کلوز آپ بره رو صورت ضایع شده ش. خب یه واکنشی نشون بدید به اون واژه لااقل. چرا نمی شه مثل وقتی که تو وبلاگ غلط دیکته ای می گیرم از مردم الآن برم تو چشاش نگا کنم بهش بگم عاقا مجید جان لجز نه، لزججججج.

آقا من سیخم گرفته. الآن  فکر می کنم که فقط خودم فهمیدم. کیف نداد زیاد! دارم سعی می کنم با نوشتن اینا کیف نصفه م رو به درجه ی ماکسیمم برسونم.


نه واقعا؟ لجز؟ لَجِجججججز؟ هار هار هار.

نظرات 10 + ارسال نظر
* یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 22:21

خب چون خنده نداره:))و همه هم میدونن زبونش نچرخیده و اشتباه اپی بوده:))) تو جمعی که یکم رسمی ه یا اصلا اگر رسمی هم نباشه خندیدن و شوخی کردن با همچین موردی قشنگ نیست و به دور از ادبه...این چیزا تو دوران مدرسه کوله ..کلا تو سن پایین شوخی کردن با همچین موردی بانمکه و باعث میشه بخندی بعد اون نه.(مگر اشتباهی که دیگه خ ناجور باشه و کلمه ای ک اشتباه گفته یه معنی دیگه اصن بده..مثلا بشه یه حرف زشت یا یه کلمه ی خ بامزه یا چیزی شبیه این)
اما خب تو مبتلا به سندوم توجه ی بیش از اندازه به چنین غلطایی هستی:)
مثلا الان میخوای بگی هعی استار لپی نه اپی،سندروم نه سندوم؛))

یه کوچولو حالت ضد حال داره این کامنتم اما باید میگفتم:)

شن های ساحل یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 22:46

چه اشکالی داره اگه می دونی طرفت ناراحت نمیشه بخند خب.توی جمع خودمونی خیلی از این اشتباه ها از هم می گیریم می خندیم ولی چون می دونیم ناراحت نمیشیم اگه کسی ناراحت بشه هم میگه اونوقت به ترک دیوار میخندیم:)))))))
اگه احتیاج داری بخندی بخند خیلی هم خوبه

beny20 یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 22:53 http://beny20.blogsky.com

سوتی باید خنده دار و‌‌ ضایع باشه ..
مثلا داشتیم که به پژو گفته پتو ....

جریان چی بود ؟
می خواست تعریف ماشینش رو بده ،
از طرفی پتو هم دستش بود ،
قاطی کرد

شن های ساحل دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 00:05

راستی کریسمست مبارک:)....کانال های آلمان برنامه هاش عالیه تونستی نگاه کن:)))))

سوال دارم.
بیست و پنج دسامبره، چرا اینا از الآن شروع می کنن؟
ما مثلا تازه از همون بیست و نه اسفند شروع می کنیم فوقش، اینا الآن سه چار روزه شروع کردن.
و حالا در کل، نداریم. پارازیته همش. هممم.
ولی یه فیلم کریسمسی بود قدیمی نسبتا، گرینچ. اون غول سبزه. وایستا برم پیداش کنم.
.
خب بیا یافت شد:
How the Grinch Stole Christmas!
آقا این خدا بود مال سال 2000 ه. تمام مدّتی که می دیدمش می خواستم برم گرینچو بغل بگیرم فقط. بش بگم بیا با هم فرار کنیم و گند بزنیم. منم بازی گرینچ.
اصلا باید حتما ازش بنویسم رو وبلاگم یه روز. وای که چه قد من پست نوشته نشده دارم. بمیرم همه ی اینا نقل نشده باقی می مونه. باید دینم رو نسبت به این فیلم ادا کنم...
فکر کنم دیده باشی ولی اگه ندیدی سعی کن ببینی حتما. جیگر حال بیاره. حالا چک کردم نمی دونم چرا امتیاز آی ام دی بی ش پایینه شیش تاس. ولی من خییییلی باش حال کردم. :)))

شن های ساحل دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 00:49

رده ای بی امش پایین بنظر من چون به پای نولش نمی رسه به پای رمان اش نمی رسه.چه حیف الان مدرن تاکینگ داره توی zdf اهنگ میخونه: )...و اره گرینچو میشناسم خودم قدیما قبل از کریسمس کابوس قبل از کریسمس نگاه می کردم خیلی می چسبید:))))
nightmare before christmas

و ببین تفاوتش اینکه شب امشب 25 دسامبر اگه درست بگم تولد حضرت مسیح شب کریسمس و حدودی یک هفته دیگه سال نو که میشه 2018 .الان تولد بازیه: ))))))تولده تولدش مبارک:)

لیمو دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 00:56

مامان من ساخته شده واسه سوتی های اینچنینی گرفتن و خندیدن , حالا هرچی من میخوام وسط مهمونی چشم و ابرو بیام که مادر من زشته طرف خجالت میکشه , انگار نه انگار :-!

شن های ساحل دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 22:40

کیلگ دسترسیت به دانشگاه علوم پزشکی تهران چقدره؟سالن ابن سینا دهم دی یه همایش.ارزش دیدن و شنیدن داره چون ادم هایی که شرکت می کنن جالب هستن همایش سالگرد یوسرنه موضوع هایی که حرف می زنن خوبه خودم ثبت نام کردم ولی 99 درصد نمی رم هزینه هم بهم نگفتن ولی تو دانشجوی پزشکی همون موقع ورود بگی دانشجوام و فقط اومدم ببینم ازت هزینه نمی گیرن دوست داشتی شرکت کن:)

دسترسی که رواله بابا. :))) امتحاااان دارم اون زمان ولی. ببینم چی می کنم.

شن های ساحل دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 22:46

شبکه جهانی آموزش و پژوهش علمی یوسرن در آستانه سومین سال فعالیت، مراسم سالگرد آغاز به کار رسمی خود را برگزار می کند.
این مراسم در تاریخ ۱۰ ام دی ماه ۱۳۹۶ در سالن ابن سینا دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران راس ساعت ۱۵ آغاز میگردد.

مفتخریم اعلام کنیم در این مراسم پذیرای حضور و سخنرانی عزیزانی همچون:
احسان رضایی (روزنامه نگار و منتقد ادبی با موضوع لذت داستان)
دکتر آذرخش مکری (روانپزشک و استاد دانشگاه با موضوع مرزهای انسان سالم)
سیاوش صفاریان پور (ژورنالیست علم و تهیه کننده برنامه های علمی تلویزیون با موضوع خط و نقطه)
رضا امیرخانی (نویسنده و منتقد ادبی با موضوع منزوحات بئر)
شقایق دهقان (بازیگر سینما و تلویزیون، فیلمنامه نویس با موضوع شادی)
محمدرضا علیمردانی (صداپیشه و بازیگر، راوی مجموعه انیمیشن دیرین دیرین)
هستیم.

همچنین در آغاز این برنامه پنل علمی تخصصی با موضوع "نوآوری؛ پشت صحنه" با مدیریت
مهندس محمود کریمی (پژوهشگر و مدرس متدولوژی‌های نوآوری نظام‌یافته و تکنیک‌های خلاقیت، رییس هیات‌مدیره مؤسسه پیرانو بین‌الملل، نماینده انجمن TRIZ اروپا و TRIZ Center در ایران، مولف کتاب های «40 اصل؛ شاه‌کلیدهای تریز برای نوآوری» و «بهبود بی‌تردید»
و دانش آموخته مهندسی صنایع و مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت)
و با حضور
دکتر رضا کلانتری نژاد (بنیان‌گذار و مدیر عامل شتابدهنده‌ی شزان (شناختی، زیستی، اطلاعات و نانو)، و دکتری مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی امیر کبیر)
و
دکتر کامران باقری (مشاور و مدرس در زمینه مدیریت نوآوری و مالکیت فکری، بنیان گذار و مدیر نخستین واحد مالکیت فکری صنعت کشور در پژوهشگاه صنعت نفت، پژوهشگر و نویسنده برتر کشور در حوزه مدیریت فناوری و دانش آموخته مدیریت فناوری، حقوق مالکیت فکری و مهندسی مکانیک)
و
مهندس محمد حسین فراهانی
مدیر فنی شرکت پرتونگار پرشیا
برگزار خواهد شد.
از علاقه مندان دعوت می‌شود، تمایل خود جهت شرکت رایگان در این برنامه را با ثبت نام از طریق لینک زیر اعلام

یوسرن، ها؟
من سال پیش نرفتم، بچّه ها چند تایی رفتن. ازشون می پرسم ببینم چه طور بود. ولی من طوری که فهمیدم بیشتر رفته بودن عکس می گرفتن و یکم ادا شاخا رو در می آوردن صرفا. :)))) خبر خاصّی نبود زیاد. پول هم داده بودن. زیاد هم پول داده بودن اتّفاقا تا جایی ک حافظه یاری می کنه.
دوست دارم یه بارشو تجربه کنم، ضرر نداره، ولی خیلی بد موقع انداختنش. من هم اون روز، هم یه روز بعدش امتحان دارم.

کادر برگزاری شونم فکر کنم بشناسم، یکم زیاد از حد کارد و شمشیریم. :)))) اینم فاکتور مهمیه واسه شرکت نکردم.
مثن سال پیش دوست داشتم شرکت کنم، الآن باز ذهنیتم خراب شده زیاد متمایل نیستم حس می کنم پول الکیه.
ولی حالا برم کسب اطّلاعات فعلا.

شن های ساحل دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 22:46

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeH6YOY4HpqYf3VcIESP_OdIHwN0jmaJ2gB23PTMUOnOM2nnQ/viewform

شن های ساحل سه‌شنبه 5 دی 1396 ساعت 00:05

اره اگه بخوای پول بدی بنظر منم الکی بیشتر حالت سنگ مفت گنجیشک مفت گفتم چون فکر کردم چون دانشجو هستین براتون رایگان. خودمم رایگان شرکت کردم فکر کنم پارتی داشتم:)))))
و خب ورودیش نمی دونم سال پیش بود یا دو سال پیش 400 هزار تومن بود.اگه رایگان بود و تونستی برو. یادم یک بار دیگه ام وقتی خودم شرکت می کردم بهت گفتم منتهی نمی تونستی هنوز انتقالی نگرفته بودی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد