Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

اس ته ره س

کن یو بیلیو می اگه ک بگم الآن بریده بریده دارم اینا رو تایپ می کنم و مطمئن نیستم قلبم بقیه شو می کشه یا نه؟

من از طرفای تیر به بعد که منتظر نتیجه ی کمیسیون دانشگاهم بودم، دیگه همچین استرسی رو محتمل نشده بودم. 

یه ربعه چمباتمه زدم کنار شوفاژ، هی به خودم می گم: "هیش، هیش. کیلگ آروووم. چیزی نیس. دیگه تموم شده. تموم شد آقا تموم شد. پَر. کات. بکَن دیگه. کنده شو. پاشو جمع کن خودتو. تمومه."

و هی نمی شه. چون که... مغزم خر تر از اونیه ک بفهمه.


فلج شدم رسما. :))) این هورمون های کوفتی مم نمی دونم چرا عمل نمی کنن سریع تر که راحت شم. 

وای... خداوندگار... قلبم. امروز واقعا ده تا از جونام کم شد.

نظرات 5 + ارسال نظر
Thio جمعه 1 دی 1396 ساعت 21:28

چته ؟
ما رم مسترس کردی -_-
مثه بچه آدم بشین بگو ببینم چته

رفع شده بود همون موقع ش هم فقط مغزم نمی باورید و یک ضربان قلبی داشتم ک جوووون، خلاصه دیگه اذهان عمومی رو بابت قضیه ای که حل شده درگیر نمی کنم ک. فسفر های کمکی رو جاهای بهتری لازم دارم. :^

beny20 جمعه 1 دی 1396 ساعت 21:30 http://beny20.blogsky.com

کلیگ والا چرا رحم جوونیت نمی کنی ...
یعنی همیشه انتخاب هات علاوه بر خودت
ما رو هم‌ وارد استرس می کنه ... اه

:))))
بابا تموم شد دیگه، حکم تموم شده استرس نداره ک.
وای آخه بن، فرض کن یه لحظه توهم بزنی که گندی بالا آوردی که واس جبرانش یه پول گنده ای می خوای و تا حداکثر یه روز باید درست شه، در عوض هیشکی رم نداری روش حساب کنی. خوب مُستَرس می شه عادم...
داشتم به بانک زدن فکر می کردم حتّی. نمی دونی تخیلم تا کجا پرواز کرده بود. :))) ولی از بیخ گوشم رد شد. می خواستم روی ماه خداوند را ببوسم در همون لحظه.
آخ قلبم.
هیش هیش تموم شد تموم شد. آخ آخ.

شن های ساحل جمعه 1 دی 1396 ساعت 23:51

چرا انقدر استرس اخه؟مواظب خودت باش استرس واقعا از جون ادم کم میکنه...
چقدر بود حالا؟درک میکنم منم الان به یه مدل دیگه توی برنامه ریزی مالیم گیر کرده هر طرف نگاه میکنم ریسکه...من انقدر استرس دارم شاید اندازه 3 یا 4 نفر باشه بجای توام استرس دارم تو دیگه استرس نداشته باش توروخدا

من تو اون نیم ساعت واقعنی از جونام کم شد. :(( حالا نمی دونم بگم نگم خب شاید واقعا پول هنگفتی نباشه واسه کسی که یه شغل ثابت داره و مثلا حساب بانکی ذخیره ای. حدود چهارتومن درمیومد واسم و حتّی باز نگران پولش نبودم، نگران وضعی بودم که بعدش پیش میومد و تحمّل جنگ اعصاب نداشتم تا آخر عمر. خلاصه ک فلج شده بودم. فقط قلبم به جای تمام اعضای بدنم فعّالیت می کرد. :(( نفسم هم بالا نمی اومد واقعا. ته دلم هم خالی بود. :( خیلی حال گندیه نصیب گرگ بیابون نشه حتّی...
این ک فکر کنی خودت تنهایی هیچ یاری رسانی نداری و دستت هم به جایی بند نیست خیلی داغونه.

نه ولی کلا توهم بود دیگه، الآن خودمم استرس ندارم شما که دیگه خنده داره واس استرس نداشته ی من استرس داشته باشی. تموم شد واقعا، تاکید کنم بازم؟ :))) الآن بیست بیست و توپ توپ.

نارنجی شنبه 2 دی 1396 ساعت 00:57

بابا کیلگ چهار تومن که چیزی نیس
یه شماره کارت بده خودم دو سوته برات کارت به کارت میکنم
(الکی مثلا این من نبودم که تو اون یکی پستت واسه یه شارژ ده تومنی گرد و خاک به پا کردم)

ولی کیلگ خداییش تو واسه چهار میلیون وجه رایج مملکت تازه افتخار دادی که استرس داشته باشی؟
یه دانشجوی مفلس بابت این مورد باید درجا بمیره
یا کمه کم یه سکته ای چیزی

واقعا سکته هم داشتم می کردم اگه یکم دیگه ادامه پیدا می کرد...
آخ... قلبم.
حالا این که گذشت ولی تو دی ماه کلّی تولده و پول ندارم واسشون کادو بخرم. چیز می کنم. الآن می آم شماره کارت می دم. قربون دستت.

شن های ساحل شنبه 2 دی 1396 ساعت 08:51

فدای سرت حالا که خدارو شکر توپ توپ داری می چرخی اینم که گذشت ولی بطور کلی حتی وقتی سر کار می ری یا درآمدت بیشتر میشه یا معامله های میلیون یا حتی میلیارد هم انجام میدی باید حواست به همه حساب و کتاب هات باشه حتی به اون صد یا دویست هزارتومن سود یا هزینه ای که داری همه شون باید یادداشت کنی و حساب کنی این نشون خسیس بودن نیست نشون مید چقدر باهوشی. افراد پولدار هم اگه حساب کتاب نمی کردن پولدار نمیشدن پس اتفاقا افراد خیلی پولداری که خودشون پولشون بدست اوردن حتی پول های ریزتر هم می بینن اونایی که می بینی بدون حساب و کتاب خرج می کنن یا ارث پدرشون دارن خرج میکنن یا باید به روش بدست اوردن اون پول شک کنی.

ممنون راهنمایی.
راستی چند وقت پیش اون کتاب کیوساکی رو خریدم با تخفیف. کیف داد همچین... ؛)
می خواستم عکسشو بذارم وبلاگ ذوق کنی که کامنت هات نمود بیرونی داره، شبش زلزله اومد به کل یادم رفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد