Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

لوله ی گوارشی جامینم آرزوست

من خعلی اعصابم خورد شد ک این جوجه، پنجمین توپ طلا رو برد.

می خواستم یه پست بذارم مسخره ش کنم و خاطر نشان کنم ک یه تار موی مسی به صد تا ازین. اکی؟

چیزه حالا دیگه فوتوشاپ حال ندارم باز کنم الآن. حالم داشته باشم، راسته ی کارم نیس زیاد وقتمو می گیره.

شما خودتون بگیرید هنر و خلاقیتمو. ؛) نهایت امکاناتی هس ک الآن در چنته دارم.

حالا نمی دونم اصل عکسشو دیدین یا نه، ولی عکس اصلی رو که دیدم، خودم خنده ی عاقل اندر سفیه م اومد با این طرز جام دست گرفتنش. زرتی.

انگار که مری تنگش باشه و همه ی این جام ها با غرور گیر کرده باشه اون تو.



# راستی. تو نامه ی اعمالم، امروزو بنویسید روزی ک کیلگارا با آهنگ راک آشنا شد. 

آقا کرک و پرم ریخت. چه خفن جاتی بود که یافتم. معرفی می کنم... معرفی می کنم به زودی. 


پ.ن. اتاق فرمان می فرماند ک به قدر کافی بر دکمه ی لایک مالش ندادید. دیگه واقعا بکوبید اون لامصّبو. هنر جدید (پست مدرنیسم. وقتی یک درس چندش آور با یک بازیکن چندش آور تر را میکس نماییم):



# واژه ی چندش آور شوخی ست محض خنده، رگ رونالدویی تان آتش نگیرد آن قدر ها هم احساس نداریم واسه این بازیکن. 


نظرات 20 + ارسال نظر
شایان دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 23:44

من که نمیدونم راک چیه ولی تاثینگ علث مَتِر متالیکا قشنگه. گوش کن

ببین به شخصه فقط آپشن تشخیص سنّتی از غیر سنّتی رو دارم.

اینم گفتم راک، چون یه گروه پیدا کردم، همه آهنگا اغوا کننده، بعد رفتم سبکشونو دیدم زده بود راک. دیگه با خودم گفتم اوف اوف پس راک ک می گن اینه عجب جنسیه لامصّب.

متالیکا اینا فک کنم سبکشون متاله، اونم از رو وحشی گری هاشون می گم. حالا گوش می دم در اسرع وقت.
یه بارم یکی ازین دوستای موزیک بازم اومد توجیه م کنه، تهش متواری شد خودش. هی آلترنتیو و هوی متال و اینا می کرد، تهش با سوالا ساندویچ شد خودشم قاطی کرد پاپ چیه متال چیه. دودمانشو به باد دادم.

یه بارم یکی بغلم بود درباره موزیک حرف می زدیم، یهو برگشت گفت آره من خودم جاز می خونم...!
منم یا این حالت 0-0 برگشتم بش گفتم یس یس. دتس ایت. اند آی عم عه بلک بورد. :^

شایان دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 23:54 http://Www.florentino.blogsky.com

نه این که هوی متاله. ولی خب قشنگه...!
.
.
الان فاتی اومده میگه این چرا اینجوری میخونه؟ مرض داره داد میزنه؟
.
.
از موزیک بازی هم کلا هیچم من...فوقش چهارتا آهنگ ایرانی
.
.
ژووووون 99993

بفرما. نگفتم؟ خب نزدیک حدس زدم به هر حال. :))) حالا کلا متال سنگین وزن. سبک وزن. زیر شصت کیلو. روی شصت کیلو. همه چی مقبول می افتد موردی نداره. :دی

ببین بهشون نگو، اینایی که بلدن به اصطلاح، اسم گروه و سبک گروه حفظ کردن فقط. خودشونم نمی دونن چی می شه هوی متال تبدیل به متال می شه و ... مقادیر زیادی از اداست اینی ک ما دیدیم تو تهرانی لاکچری ها.

ولی چیزه. یکم فقط یکم ...خلن این متالیا. گیتارو! آخه احمق جون به فلان جات زور اومده چرا می زنی گیتارو می شکونی؟ یه بار یه کلیپ دیدم زد گیتارو به درک فرستاد. اصلا روانم خراشیده شد. حیف اون ساز! حالا بهش می گن سبکمونه!!!

شن های ساحل دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 23:58

واااااای راک چشمم روشن:)))))))...حالا چه سبکی؟..یعنی این سبک کاملا قدرت نابود کردن زندگی و روح و روان داره....من بیشتر سمفونیک متال و راک گوش میدم و نیو ویو هم خوبه و پست راک و هارد راک ولی سمت دث راک و دث متال نمی تونم برم...گشتن توی این قسمت از موسیقی مثل جستجو توی یه قسمت تاریک می مون مواظب باش گم نشی یا بهتر بگم روحت گم نکنی:)

خب. بح بح. یک عدد طعمه ی موسیقی بلد یافت شد اینجا.
آقا شما ک خودی هستی، ما رو توجیه کن بفهمیم چی می شه به یه آهنگ می گن راک، به یکی دیگه می گن آلترنتیو فلان، بعد یکی هوی می شه یکی لایت می شه یکی متال می شه یا هر چی؟ شاخصه ی تشخیصی داره؟ گوشیه؟ نوع ساز به کار رفته س؟ فرکانس نته؟ چیه این بازی شوم؟

اینی که به صورت کاملا اتفاقی در حلقوم مبارک ما سکنی گزید و خوشمزه نمود، زیر گروهشون نوشته شده بود راک. راک خالی. ازین پسوند های سخت کننده نداش ک...!

* سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 00:05

رومالدو بهتر از مسی نیست خدایی؟!
من ک خ دوسش دارم:)

چ جور اعصابت میکشه راک گوش بدی؟!

به نام خدا،
و ما سعی می کنیم سیخمان گیر نکند. ولی وژدانا "رو مال دو"؟ "نرو مال" زشته آقا زشته عیبه. تازه دو بار؟ خاک عالم بر فرقم. یه بارشم زشته.

من از غرور خوشم نمی آد و غرور رو حتّی از نگاه جناب مالش خان سنس می کنم، مسی واسم خیلی خاکی تره همچین.

و ببین من نمی دونم با چی قاطی کردی الآن یا اینکه راک کلا چی تعریف می شه، ولی این خیلی خوب بود. :دی جیگرم حال اومد.
شاید سبک راک لطیف بوده. اعصاب نمی خواس ک، خودش اعصاب ساز بود واسم.
و ایضا سوال مشابه برای شما. راک چه گونه سبکی ست و چرا؟ دو نمره با رسم شکل.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 00:12

رونالدو جان

نارنجی سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 00:20

چرا پستت انقدر گنگه؟
نمیفهممش میشه یه ذره توضیح بدی؟
رونالدو که فک کنم یکی دو هفته پیش بود توپ رو برد
عکسم یه تیکه ش معلومه
یه خرده روشنگری کن

نارنجی سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 00:22

Ok
عکسه رو بازش کردم گرفتم چیه

نارنجی سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 00:24

ولی با اینکه بارسایی ام بیا قبول کنیم رونالدو بهتره انصافا

برو عاقا جان، برو برو. :)))
ما عاشقان مست دل از دست داده ایم. گل به خودی نزن.
نمک دون گرفته دستش، می پاشه!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 00:30

واسه من یکمی زیادی تندهء..کلا از این سبک خوشم نمیاد..بند و خواننده های این سبکی هم فقط بیتلز و الویس پریسلی رو میشناسم..که از بیتلز متنفرررم،اهنگاشون عصبیم میکنه..
اقا من ک تصحیح کردم..

و خب چرا غرور نداشته باشه؟!!؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 00:32

و اینکه تیکه رو مال دو و اینکه چیش زشته رو هم نگرفتم:/
هرچی گفتی اینه:|

هوم. تشریح نمی کنم زشته ولی دلم خواست شوخی شو بیام تو دلم نمونه شب خوابم نبره.

شن های ساحل سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 00:42

من خودمم حرفه ای نیستم چون تخصصی یاد نگرفتم فقط از روی علاقه دنبال کردم. راک یا همون راک اند رول از دهه هفتاد شروع شد اگه درست بگم یه گروه چهار نفره اومدن به اسم بیتل ها با موهای عجیب انگار روی سرشون کاسه گذاشتن موهاشون کوتاه کردن با اهنگ های سبک جدید که پاپ نبود هیجانش بیشتر بود ترکیب اهنگ محلی امریکایی و جاز حساب میشد و پایه اهنگ هاش گیتار الکتریک هست
بعد کم کم پیشرفت کرد با پاپ ترکیب شد نتیجه پاپ راک بود اهنگ پاپی با گیتار الکتریک ...بعد کم کم یه گیتار دیگه بهش اضافه شد الکتریک بیس و شد 2 تا گیتار برقی با دو صدای متفاوت و درام از سمت جاز بهش اضافه شد پس راک همیشه یه نوازنده بیس داره یه گیتار الکتریک یه درامر معمولا...حالا الترنیتیو راک بین دهه 70 تا 80 میلادی بود که راک زیرزمینی حساب میشده کمی اعتراضی بوده نت های قوی تر استفاده می کردن تکیه اهنگ روی گیتار الکترونیک بوده که توی دهه 90 همین تقسیم میشه به پانک راک و بعدا به نیو ویو و پست پانک .....پانک و ایمو هر رو از اصطلاحات جمعه شناسی هم می اد یعنی طرز پوشش و فکر این افراد روی نوع موسیقی شون تاثیر گذاشته پانک ها آنارشی هستن آنارشی یعنی جامعه ستیز اکثرا لباس چرم می پوشن و چکمه و موهای سیخ سیخ و روی کتشون پر از فلز و تیغ ...ایمو ها اونا جامعه گریز هستن مثل پانک ها لباس سیاه می پوشن ولی موهای رنگی اکثرا صورتی یا ابی یا موهای بلند مشکی و از حلقه خیلی استفاده می کنن حلقه توی لب و پیرسینگ برای این دسته هستن و اهنگ پایین تری نسبت به پانک ها دارن .....کف کردم: ))))))

شایان سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 00:49

رونالدو و مسی هیچ پخی نیستن.
بازیکن فقط زلاتان ابراهیم هویچ...اصن عاشقشم. فوتبالیست باید سیبیل داشته باشه نرررررر هم باشه. حالا این بچه باسنی! ها هر چقدم میخوان توپ طلا بگیرن...مهم نیست.
خداییش علی دایی با اون سیبیل و حجم نرریّت فوتبالیست بود یا این ژیگولا که الان بازی میکنن؟؟
.
.
کیلگ شن ها..شن ها..شن ها..
چی میگه؟؟؟

شایان سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 00:50

ایول داره خداییش. یه کلاس واسمون باید بزاره
.
.
@شن های ساحل
خیلی مچکر

شن های ساحل سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 00:53

ببین راک فکر کنم بیشتر از 20 تا شاخه داره یعنی همه رو توضیح بدم!!!و تفاوتش با متال توی نوع نت ها مخصوصا نت های گیتار و نوع دیدشون به دنیا توی معنی ها و متن ها هم هست ببین اول راک بوده بعد از چند دهه متال بوجود اومد از یکی از شاخه های راک و خودشم تقسیم بندی شد ولی به طور کلی متال خشن تر از راک چند تا شاخه اش و اینکه بهترین موسیقی هاش برای گروه های نروژ و دانمارک وفنلانده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 00:58

:/
چطور تشریح کردنش زشته اما میتونی تیکه اش رو بگی؟!!
حالا من متوجه نشدم بقیه که گرفتن منظورت رو.این زشت نیست ایا؟!

شن های ساحل سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 00:58

@شایان:
خواهش میکنم قابل نداشت من زیاد حرفه ای نیستم
واین 15 صفحه مقاله اس من تبدیلش کردم به 2 تا کامنت:))))))

مرد پاییزی شنبه 2 دی 1396 ساعت 15:40 http://unheardarias.blogsky.com/

کیلگ برو توی ویرایش قالب عدد max width رو بزار روی 600 یا 700 پیکسل ... این عکسات که از قاب میزنه بیرون درست میشه ...

واستا ببینم چه میشه،
اگه درست شد اوّل مراتب تشکّرات رو به جا خواهم آورد و بعد کلّی دلگیر می شم ک چرا زود تر نگفتی بهم.

پ.ن. خب ریاضی دان، یه سرچ دادم رو قالبم، max width پیدا نکرد واسم. نگاهم انداختم اون تگ اثلی مربوط به پست رو پیدا نکردم حس دست کاری نیست الآن یه وقت کلا می پره. بهم بگو کدوم تگه اگه می دونی. مغسی.

دال چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 14:48 http://neinteen.blogsky.com

در مورد عکس، ناگاه بهم وحی شد که کنترل+اسکرول می‌تونه حلال مشکل باشه، و بود. به عنوان راه حل موقتی کار کرد حداقل. :))‌

راک هم نوش جونتون، خدا بیشترش کنه. ایشالا که راک خوبی بوده باشه.
متال هم لزومن وحشی بازی نیست، لزومن هم لباس چرم نداره، لزومن هم توش گیتار نمی‌شکونن یا پرت نمی‌کنن، لزومن هم عربده نمی‌زنن و در نهایت بیشتر از نصف چیزایی که ملت در موردشون می‌گن لزومن درست نیست! :))

هوم. تکلیف پی سی ندارا چیه؟ اکثر بچّه ها بدون پی سی اینجا رو چک می کنن. ولی ترفند خوبی بود. یادم باشه رفتم پای کامپیوتر چکش کنم.

آقا اصلا هر چی هم بگن پشت سرشون، سلیقه ها متفاوته. به نظرم بسته به مدار بندی مغز هرکس، می شه حال کنه باهاش یا نکنه. حالا هرچی بخوان بگن. دبیرستان بودم یه پیکسل متال داشتم ده نفر در روز بازخواستم می کردن. چه وضعشه.
مثلا من خودم با اون مدل هایی ک توش گیتار می شکنن و جیغ می زنن روحم خراشیده می شه و حال نمی ده بهم، ولی این گروهی ک جدیدا پیدا کردم، سبکشون راکه و خیلی خفن و باحالن تو ذهنم!

دال شنبه 16 دی 1396 ساعت 10:11

چک کردن وبلاگ بدون کامپیوتر مکروه است. کاری ناپسند می‌باشد.

مسأله وقتی بغرنج می‌شه که قضیه از سلیقه فراتر می‌ره و برچسب می‌زنن به آدم و چیزی که گوش می‌ده.
حالا بیخیال؛ مرسی که بخش سلیقه‌ایِ قضیه رو می‌فهمی! :))
حالا کی بوده که گیتارو شکونده اصن؟ و این گروه راکه اسمش چیه؟ :))

ما ک خودمون زمانی اعتقاد داشتیم از بیخ حرام است. بعد داغون شد وبلاگم. نصف پست هام از زیر دستم در می رفتن تار عنکبوت هم بسته بود.
فلذا مرجع تقلید عوض کردیم الآن کاملا حلال تر از شیر مادر است. :دی

ولی عه... دیدی چی شد؟ دیشب پای کامپیوتر بودم تا لحظه ی آخرم یادم بود کنترل اسکرولو تست کنم. یهو از سرم پرید.
حالا کو تا دوباره برم پای اون مکعّب....

آدما کلا برچسب می زنن. موسیقی ای ک فرد گوش می ده باز یه لایه ی سطحی ه واسه برچسب زدن آدم تا حدّی تو کتش می ره. من خودم تو عمقی ترین لایه ها این قدر برچسب خوردم ک الآن اینجوری شدم. سلیقه ی خودمو دارم، به کار هیچ احدی هم کار ندارم تا زمانی ک سر نکنه تو جونم.
زندگی هم راحت تره به ریش مرلین!

گیتار شیکوندن مال زمانی بود که راهنمایی بودم یه مستند نشون می داد ماهواره، درباره ی گروه های موسیقی. به راک و متال یا شایدم هوی متال ک رسید این صحنه رو نشون داد و منم شاخ و برگام ریخت با دیدنش. وسط کنسرت گیتار بدبختو مثل گوشت کوب داخل دیزی می کوبوند به لبه ی سن! دلم به حال گیتاره سوخت واقعا.
می خواستم از پاهاش بگیرم خودشو بکوبونم به لبه ی سن بگم بفرما کیف می ده حال می کنی فاز داره؟ حالا ازین بند های متال معروف هم بودن فکر کنم. ولی خوشم نیومد حیوان گونه بود در ذهنم. :)))

اون بند راک رو هم اگه مشکلی نیس بذار پستش رو می ذارم توضیحات داره، حیف و میل می شه اگه فقط اسمش رو لو بدم. :دی

دال سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 09:45

مکعّب! :))

بعله...کیه که برچسب نخورده باشه. کیه که سر بقیه نرفته باشه تو جونش. حالا طوری نیس...شما مسلط باش!

منم دلم ریش می‌شه سر شکوندن و این شو‌آفای اینجوری. حتا یکی دو تا مورد در مورد نوازنده‌های مورد علاقه‌م دیده‌م که اصن همچون لکه ننگی مونده تو ذهنم.
گیتار که خوبه، یه عکسی بود که طرف ست درامشو برگردونده ریخته کف استیج کلن! :))

پستشو بذار پستشو بذار...فقط یه نشونه‌ای هم بذار که ما بفهمیم کدوم پسته.

عنوانشو یه چی می ذارم قشنگ تو چش باشه. اممم.
می ذارم "باندی ک به من فهموند راک هم می تونه سبک خفنی باشه."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد