Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تولّدی دیگر

و 

زندگی شاید

پر و خالی کردن ناگزیر ریه ها باشد در فاصله ی رخوتناک دو وعده ی کتلت.

من پری کوچک غمگینی را می شناسم
که در کنج اتاقی سکنی دارد،
و دماغ نحیفش را در یک نی لبک چوبین
می نوازد: آرام... آرام...
پری کوچک غمگینی
که شبانگاه از بوی کتلت می میرد؛
و سحرگاه از بوی کتلت به دنیا خواهد آمد...

شاعر:
اژدهای کتلت زاد
فروغ اژدها زاد
کتلت فرخزاد
هرچی...


پ.ن. و پری کوچک غمگین رو می خواستم بنویسم پری کوچک کسخل، چون مدرن تر هم هس، که یه خودسوزی ای هم کرده باشم تهش جیگرم حال بیاد، ولی گفتم الآن فروغ دوستاش می آن پاره م می کنن اون زیر. 

فحش دونم پر شده الآن، یه جا باید خالی ش کنم دیگه به هر حال، نیس؟

نظرات 5 + ارسال نظر
شایان جمعه 24 آذر 1396 ساعت 13:50 http://Www.florentino.blogsky.com

کتلتی دیگر عنوان بود داداج..اشتباع زدی

کتلت جاودانه س.
این منم که دارم می میرم و زنده می شم بین وعده های کتلت...
می فهمی؟ می فهمی؟ می فهمی؟
همون تولّدی دیگر درسته.

رضا جمعه 24 آذر 1396 ساعت 14:35

قرآن فارسی

در قرآن کریم می خوانیم که ھر پیامبری بایستی به زبان قوم خودش سخن بگوید . و نیز می خوانیم که

اگر قرآن به زبان عربی اصیل نازل نمی شد ھیچکس در عربستان ایمان نمی آورد . امّی و بومی بودن

زبان وحی و معارف الھی مھمترین نشانه حقانیّت و بزرگترین دلیل بلاغت و نفوذ حقیقت در قلوب مردمان

است .

دین اسلام ھرگز بواسطه زبان عربی به قلوب ایرانیان و سائر اقوام بشری راه نیافته است . این قاعده

شامل حال سائر مذاھب الھی می باشد . دین خدا یکی است و بواسطه پیامبرانی از اقوام و زبانھای

متفاوت به کل بشریت رسیده است . موسی و مسیح این دین را به زبان عبری و محمّد (ص)ھم به زبان

عربی و سائر پیامبران و حکیمان و قدیسین مذاھب ھم در ھر قومی این دین را به زبان ھمان قوم به

قلوب مردمان رسانیده اند . دین اسلام را سلمان فارسی به زبان فارسی به قلوب ایرانیان رسانید . و در

ھر دوره ای عارفان و حکیمان ھر قومی ھم اسلام را به زبان قوم خودشان به قلوب طبقات مردم

رسانیدند . مثلاً مولوی بواسطه مثنوی و حافظ بواسطه غزلیاتش ایرانیان را در قرون اخیر به قلب دین

محمّد (ص) مربوط ساخته اند . و اینست که شیخ بھائی یکی از سلاطین فقه شیعی کتاب مثنوی مولوی

را « قرآن فارسی » نامیده است و این ادعائی به گزاف نیست . در ھر عصری نیز بایستی مؤمنانی صاحب

قلم و بیان باشند که دین خدا را به زبان زمانه قوم خویش به مردمان برسانند تا دین خدا ھمواره در ھر

قومی زنده و منوّر باشد . امروزه از طریق تورات و انجیل و قرآن و به زبانھای کھن و منقرض شده و اجنبی

نمی توان مردمان را به دین خدا رھنمون ساخت . علمای ھر قومی اوصیای پیامبرانند و کارشان ھمین

است .



از کتاب " دایره المعارف عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی جلد دوم ص 122

عح بچّه ها. جود. شایان. منم ازین کامنت گودرز شقایقی ها اومد واسم. هورا. ستم کامل شد الآن!
چرا وبلاگشو گم کردم خب؟ می خوام برم تچّکر کنم.
مرسی مرسی مرسی.

راستی اون تیکه ی در هر عصری باید مومنانی صاحب قلم و بیان باشند... خود خودمو می گه. جان. صاحب قلم کی بودی تو کیلگ؟

پ.ن. پیدا شد پیدا شد پیدا شد:
http://bihamta96.blogsky.com/

پ.ن بعدی. آقا من نیستما. من مودبم. شایان می گه آنال کانال و فلان و اینا. خودت بگیر بقیه شو برو تا ته.

شایان جمعه 24 آذر 1396 ساعت 16:53

اون جواب منو زیر کامنتش کپی پیس کن

عه بذار جوابای خلّاقانه بگیره طرف حالا که این همه وقت می ذاره وبلاگای مختلف می آد. یه بار کردی تو آنال کانالش بسّش بود دیگه.

ولی آقا بیا حمله ی تروریستی کنیم به وبلاگش سه نفری. با کیبورد های آتشینمان. :دی پیداش کردم.

شایان جمعه 24 آذر 1396 ساعت 19:50 http://Www.florentino.blogsky.com

بی همتا؟
.
.
اکی؛ بی همتا تو کسشر گفتن

شایان جمعه 24 آذر 1396 ساعت 19:54 http://Www.florentino.blogsky.com

کیلگ من به احترام شاهین نجفی و آلبوم ۱۴۱۴ ش که خیلی دوس دارم ترکهاشو به این فحش نمیدم.
وبلاگشو باز کردم بازدید ۱۴۱۴ ش بودم. نتم شخمیه آپ کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد