Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

و وقتی می گم طرف هنوز بچّه س دقیقا از چی حرف می زنم




همین جور یه سر زدم، فکم افتاد. گااااد. 

ببین کیلگ من دیگه دوران اعتیادم به کلشو پشت سر گذاشتم، از مزیت های سال اوّل دانشگا بود. هیچ سالی به اندازه ی اون سال از بی کلشی داغون نشده بودم. مثل این شیره ای ها شده بودم. می رفتم خوابگاشون که اینترنت بگیرم بازی کنم. صندلی م سر کلاس می شد جایی که خوب وصل شه به وای وای آشغال دانشگا. ولی خب جوابگو نبود. سرعت مزخرفی داشتن همه شون و همه ی اتک هام ریدمان می شد. اصلا یکی از دلایلم برای منتقل شدن همین کلش بود، بلیو می. خلاصه بعد مدّتی اینترنت نداشتن، خود به خود هیجانم خوابید و دیگه جدّی دنبال نکردم. 


ولی آخه می دونی کلّه مکعّبی؟ من از خرداد ۹۳ منتظر این بودم. نمی تونم الآن حال نکنم باهاش. دارم می میییرم از خوشحالی.

قشنگ حس اینو دارم ک واسه یه چیزی پایه ای تلاش کردم، بهش رسیدم الآن.

وای وای وای.

اکانت کلش لول بالای صد.

کی می آد ازم بخره حالا؟ 

وای 

وای

وای.

حتّی اون زمانا با خودم فکر می کردم کاری نداره ک هر سه ماه یه اکانتو صد می کنم پول در می آرم ازش. ولی مثل همه ی ایده های پول در آرم شکست خورد چون وقت می گرفت.

گاهی می رفتم با لول سی اینا، اکانت اینایی که لولاشون بالای صده رو شخم می زدم با حسرت نگاه می کردم و به خودم می گفتم یعنی می شه یه روز منم...؟

من دیگه الآن شاخ کلشم. لول بالای صد، کلن لول هفت، کو لیدر، ویزارد شیش، درگ چار. همه چی تموم اصلا.  تموم شد رفت پی کارش. هدف بعدی لطفا.

نظرات 14 + ارسال نظر
Shay شنبه 27 آبان 1396 ساعت 14:00 http://florentino.blogsky.com

(پوکر فیس به گوشی مینگرد و از خود سوال میکند که کلش چیه دیگه؟)

(پوکر فیس به تبلت مینگرد و از خود سوال می کندحال چگونه به این یاروی تازه سنگ چخماخ را کشف کرده کلش را بفهمانم؟)

نارنجی شنبه 27 آبان 1396 ساعت 14:50

هعی جوونی کجایی که یادت بخیر
یه زمانی منم تمام فکر و ذهنم شده بود فروش کلش
چشمام رو در آوردم تا یه ماهه یه اکانت رو به نزدیک پنجاه رسوندم
یعنی بیست و چهارساعته پاش بودما
بعد به یکی گفتم چند میخری؟
گفت بیست سی تومن :/
لامصب فقط بیست سی تومن نت خرجش کرده بودما
آخرشم نتیجه کنکورم که اومد ریده شد به اعصابم حذفش کردم
ولی عجب آدمی هستیا
آخه کی با لول سی به لول صد اتک میزنه؟؟؟
این عکسه که گذاشتی تو گوشیم بالا نمیاد
نمیدونم الان لول چندی ولی در کل خیلی رو فروشش حساب باز نکن
الان بازار خرابه
هر جوجه ای (از جمله همین دم باریک خودمون) یه اکانت بالای صد داره
همون یادگاری واسه خودت برش دار
حالا خودت با عرق جبین بهش رسیدی یا مثل کلش دم باریک بهت ارث رسیده؟

نه بابا، با زور بازو و تلاش و مجاهدت خودم کشیدمش بالا. واسه ذرّه ذرّه ی خشت های تاون هالم عرق ریختم جوش زدم. ارثی بود که ذوق نمی کردم.
اصن مگه بهت ارث برسه ذوق کردنم داره؟ هی به خودت می گی این ک مال من نیس...
ولی جیگرتو ک زدی حذفش کردی!!! عاخهههه چه جوووور تونستی؟ نچ نچ نچ. چه چیزا می بینم.
به آیدا هم گفتم، بخش فروشو شوخی کردم، عمرا نمی فروشمش. تو بگو بر فرض محال یه میلیون بدن بهم حتّی! عمرا حتّی یه درصد. تو نمی دونی من چقد با کلنام و خود اکانتم خاطره دارم اون تو.

نارنجی شنبه 27 آبان 1396 ساعت 14:56

آها الان فهمیدم
احتمالا منظورت از شخم زدن اینه که میرفتی نگاه میکردی
چون تا حالا ندیدم که یه لول سی به صد بخوره
مگر اینکه کاپ های اون خیلی پایین باشه و این خیلی بالا
که همینم باز از موارد نادره

بعلی بعلی، کاملا درست برداشت فرمودید من منظورم اون بود.

ولی نه نادرم نیست همچین.
یه سریا هستن از قصد هی اتک ها رو خراب می کنن برن لیگ های پایین تر الکسیر و گلد جمع کنن از بازیکن های ضعیف.

امیر شنبه 27 آبان 1396 ساعت 19:04

با اینکه تا الآن توی عمر 18 سالم کلش بازی نکردم ولی تا حدی که شنیدم میدونم این کلش لول 100 چیز خفنی محسوب میشه

خسته نباشی دلاور
خدا قوت پهلوان



من همچین حالتی رو توی یه بازی آنلاین به اسم "مافیو" داشتم
یادش بخیر
یادش بخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییر

ببین!
بفرما. نگفتم؟ اصن دیگه حجّت بر من تمام شد.
هر چند هیچ کدومتونو نمی فهمم که چرا اعلام برائت جستید از کلش. یعنی اصلا نمی فهمم چه جور معتاد نشدیدا!!!

البتّه خودم معترف شم، الآن دیگه خیلی خفن نیست لول صد پلاس، خفن هستا ولی نه اون قدر. الآن دیگه لول پلاس سی صد داریم بین بچّه ها صد ک رسما عددی نیست. برای من ولی یک حالت پیروزمندانه ای داشت با این وجود. خیلی حال کردم با این لول جدیدم.

مافیو رو نشنیده بودم تا حالا، ولی حسّش درک می شه.

kilgh شنبه 27 آبان 1396 ساعت 19:54

و هیشکی به من نگه که وای فای رو نوشتم وای وای ها.
خودم باید همه چی رو کشف کنم...
حالا کی حوصله ی لاگین کردن و ویرایش پست داره؟

آره دیگه دنیا اینجوره کیلگ... خودت باید حواست به همه چی باشه.

نارنجی شنبه 27 آبان 1396 ساعت 20:29

رمز و نام کاربری رو بذار برم برات درستش کنم
چون واسمون مهمون اومده منم خودمو زدم به خواب
تا ساعت ده دوازه اینجا زندانیم

می بینی؟ به همین راحتی می خواد فن روانشناسانه بزنه روم هکم کنه. می بینی؟ نچ نچ نچ. Social engineer کی بودی تو اورنجی؟ :))))

وای ولی خیلی خوبه ک می ذارن اینجوری برخورد کنی با میهمان، من یه بار اومدم این سناریو رو پیاده کنم تو زمانی که حالم از کنکور گرفته بود و حتّی حوصله ی خودمم نداشتم، بابام دست مهمون رو گرفت آورد بالا سرم تو اتاق گفت بیا این بدبختو ببین خودشو به خواب زده. دیگه هیچی ازون روز رو سفید شدم... ⚇

دریا شنبه 27 آبان 1396 ساعت 21:24

من فکر کردم چون پدر وای فای رو در آورده بودی ،نوشتی وای وای:|||||

جاش نیست وگرنه می نوشتم وقتی وای فای دهنتو سرویس کنه بش چی می گن.
"وای وای" نمی گن قطعا ولی. :)))))

دریا شنبه 27 آبان 1396 ساعت 21:26

تصحیح کنم
منظورم بود وای فای دانشگاه سرویست کرده بود :| نوشتی وای وای

چرا همه چیو تو وبت وارونه مینویسم؟؟

سنسور وارونه کننده دادم نصب کردن روش.

لیمو یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 09:56

من فقط میدونم کلش یه بازیه
هیچوقت خودم سمتش نرفتم چون اصولا با این چیزا حال نمیکنم
و خب بازم تبریک :-D

اتفاقا تو تابستون یه پست در مورد کلش نوشته بودم، شاید اگه منتشرش می کردم دستت می اومد چه بازی اعتیاد آوریه. ولی ناقص موند چرک نویسه فعلا.
و اینکه خب، وقتی سمتش نرفتین ک حساب نیست کلا، حرف اونی حسابه که حداقل دو ماه بازی کنه و بعد بگه حال نکردم و ول کنه. ؛)

آیدا یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 13:42

لول صد رو کسی ازت نمیخره کیلگارا:)))ب تلاشت ادامه بده

شوخی بود اون، بیان بخرن هم واقعا من نمی فروشم راستش،
آدم ک اکانت اصلی خودشو به خاطر پول نمی ده بره. من خیلی خاطره دارم با این اکانت.

آیدا یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 21:57

و خب از نشانه های شاخ بودن هم که جواب ندادن کامنتاست

بِروووو بچّه، بِروووو بِرووووو. :))))
ما ک شاخ عالم،
ولی ناموسا هنوز حتّی حوصله نکردم اون وای فای رو درست کنم. حتّی عکسشو نیگا اندازه ی یه جاینته و هم چنان حسّم نمی آد درستش کنم.

شما ها ک مرد روزای سخت بودین، یه مدّت تند تند جواب کامنت دادم بد عادت شدین. :))) نچ نچ نچ. دورانی رو به خاطر می آرم که دو صفحه ی اوّل نظرای بی همه چیز، نظر پاسخ داده نشده بود...

و خب ببین وجدانا خیلی جواب خاصّی هم ندارم بنویسم. خوندنش حال می ده ولی جواب دادنش اوووف کار سختیه خب. حس و حال و مود می خواد ک خب همیشه موجود نیست.

آیدا یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 22:18

همون دیگه تو از اول شاااااااااخ بودی:/
اصن تو خود معنای شاه بودنی:دی
خدایی من ک تعجب میکنم وقتی زود ج میدی:))

آیدا یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 22:26

*شاه چیه دیگه:؟منظورم شاخ بودن بود

:-"

Shayan دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 01:02 http://florentino.blogsky.com

#نه_به_خشونت_علیه_بلاگران_جواب_کامنت_نده

سپاس گزارم، برسه به دست مخاطبش. :{
البتّه اشتباه دستوری داری، بلاگران جواب کامنت "ندهنده".

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد