Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

خب مجموعه ام کامل شد

اوّلین نفر مادرم بهم گفت،

با فاصله ی یک روز بعد، پدرم بهم گفت،

با فاصله ی یک ماه بعد، الآن ایزوفاگوس برگشته به مامانم می گه:


" یعنی بعد بیست و دو سال هنوز اسم کیلگ رو یاد نگرفتی که جا به جا صدامون می کنی؟"


من دو سال این وسط مسط ها زندگی م رو گذاشتم رو اتوپایلوت به خواب زمستونی فرو رفتم یحتمل که همه سرش این قدر متفّق القول اند ولی خودم یادم نمی آد.


یک سلام از بیست و دو ساله ها به بقیه ی جهان! های فرندز. 

کفنم رو هم بدید دیگه یواش یواش جم کنم برم تو قبرم.


یعنی خیلی ایده آله که من مدام سعی می کنم ذهن مبارک رو از اموری مثل مرگ، پیری، زوال و نیستی منحرف کنم و یکی در میون از در و دیوار برام می باره. خیلیه ها! 


پ.ن: یه عکس از خودم بذارم زیرش هش تگ کنم "بگو چند بهم می خوره" ! ... !

نظرات 5 + ارسال نظر
شایان چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 19:35

ولی باحال میشه ها...
وبو وا کنی یه پسره پوکر فیس نگات کنه بگه من کیلگ ام تو بگو چند بهم میخوره؟...من که فک کنم از خنده بمیرم :))

نه یه نیمچه لبخندی می زنم به چشم تلخ نشه همچین. می گن لبخند جوون می کنه. گول بخورید جوون تخمین بزنید.

Elsa چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 20:12

چرا اصرار داری بگی دوسال سنتو بالا میگن؟؟؟
کمتر از چهار ماه دیگه شما به صورت رسمی و قانونی وارد بیست و دوسالگی میشی :)))) حالا درسته شمع ۲۱ فوت میکنی ولی روزای بعد از اون جزئی از بیست و دوسالگیته برادر من :|

امضا:دختری که بیست روز دیگه وارد بیست ودو میشه :(((

هوم حالا دارم برات با این لحن کامنتت. :-"
سی آبان جرئت داری وبلاگتو باز بذار ببین چه کامنتی دریافت می کنی. مگه من شوخی دارم با کسی؟ :)))

شن های ساحل چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 21:37

باز خوبه حدودی میدونن:))))....من که حدودی هم نمی دونستن
یاد چند روژ پیش افتادم رفته بودم دندون پزشکی دکتر سنم پرسید گفتم گفت چی دوباره گفتم یکم نگاهم کرد گفت خیلی خوب موندی.دوباره بلند شد ایستاد گفت گفتی چند سالته؟مطمئنی؟داشتم میخندیدم توی شک مونده بود..نگفتم دکتر کلی براش زحمت کشیدم یوگا و مدیتیشن و رژیم غذایی کم روغن و فست فودنخوردن و مکمل های غذایی و دمنوش گیاهی و الکی خندیدن به زندگی و خلاصه انقدر از گذر زمان نترس بستگی داره چقدر تلاش کنی جوون بمونی

فرض کن شن های ساحل بیبی فیس.
مگه دامبلدورم بیبی فیس می شه آخه؟ :))))

رها پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 00:27

حالا 20 یا 21 یا 22 چه فرقی میکنه؟؟
سخت نگیر

هعی.
چی بگم والّا.
تو ذهن من خیلی فرق می کنه.

عایدة پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 17:05

اصلا متوجه ی ایراد جمله ی ایزوفاگوس نشدم تا ادامه ی پست رو خوندم..
با اینکه بیست سالمه(هق هق) اما هم چنان بیست و بیست و دو بنظرم خیلییی زیادن.هعی..خدایی ما خ بچه تر از این سنا هستیم..من که حس میکنم هم چنان هیفده هیجده سالمه:/

من از اون ور حس می کنم قدر یه لاکپشت دریایی عمر کردم تا الآن، صد و پنجاه اینا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد