Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

جنیفر

خونه فقط خونه ی ما،

مامانم صبح خروس خون می زنه بیرون، آنتراک زنگ می زنه: کیلگ وقتی می آم غذا آماده باشه.

خلاصه که توفیق اجباری نصیبم شد امروز،

ولی وجدانا اگه بخوام به زبون این جوون امروزی ها بنویسم، 

یَک سالاد الویه ای پختم

 که پشماااااااام.

حالا اگه یه روزی روم شد براتون عکس جنیفر رو ضمیمه ی همین پست می کنم.

هنره که از انگشتای من چیکّه می کنه یعنی...!


پ.ن: 

توش زرشک ریختم.  *___*

بشون گفتم یا من غذا درست نمی کنم یا اگه درست کنم طبق طبع خودم می سازمش.  

همون طوری که شما یه روز در میون کتلت به خورد من می دین و بوی لعنتی کتلت تو دماغ منه هر شب و اصلا به کفشتون نیست.

همینو می ریزم تو حلقوم همه شون ببینم کی جرئت اعتراض داره. ببین کی گفتم.

نظرات 3 + ارسال نظر
سالادفصل پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 15:55

چه هنرمندO_O

سالاد الویه رو نمیپرن.درست میکن ای شف :d
.
.
جنیفر؟!

من به عنوان یک آشپز سالاد الویه رو "می پزم".
شما که شف نبودی، من بودم.
واقع گرا هم که باشیم اون سیب زمینی ایناش پختن می خواد حتّی...

جنیفر اسم غذایی ه که درست کردیم. به پیشنهاد داداش دیوونه م این اسمو براش برگزیدیم. حالا اگه همّت کنم عکسش رو بذارم توجیه می شی قشنگ.

سالادفصل جمعه 21 مهر 1396 ساعت 00:49

حالا شاید اژدهایان بپزنش:/

اره عکسش رو حتما اپلود کن.به هر حال اولین(؟) غذاییه ک درست کردی

نه بابا،
من از بچگی دستم تو کار الویه ست.
الویه کاری ام واسه خودم خبر نداری.
عکسش بیشتر مسخره س شاید، خودم به شخصه نمی تونم این حجم از لوسی و کدبانو گری رو توی وبلاگم تحمّل کنم، وگرنه تا الآن آپلودش کرده بودم.
چه معنی داره اژدها لطیف بازی در بیاره. مرا با نفس های آتشینم تصور بنمایید نه با تزئینات سالاد الویه ی امروز.
:))))))

سالادفصل جمعه 21 مهر 1396 ساعت 01:00

خب به هر حال با نوشتن این پست در نظر من یه کدبانوی عالی شد:))

مجبور بودم می فهمی؟ مجبور...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد