Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

مدیر ساختمون ها وبلاگ نمی خونن؟

- برم حموم؟

- آخه سرده! سرما می خورم تا یک هفته نمی تونم برم دانشگاه.

- پس نرم حموم؟

- آخه کپک زدم! من با این وضع فردا چه جوری برم دانشگا؟

(می بینی کیلگ در هر صورت من آدم دانشگا رفتن نیستم باید بمونم خونه فردا رو...)


فرشته ی آب و هوا اصلا از عملکردت راضی نیستم. دو فرقون خاک تو کلّه ت.

 بهت گفتم بارونِ گرم می خوام لعنتی. نه بارون سگ لرز. احمق نفهم.


دیروز داشتم از جلو یه برجی رد می شدم، ازین پول دار لاکچری های تهران... یَک بخاری از موتور خونه شون می زد بیرون که یه لحظه برگشتم گفتم نیگا حیوونکی ها خونه شون آتیش گرفته. بعدش که رفتم جلو تر فهمیدم بخار موتور خونه س، عین این سگ ولگردا که غذای گرم در شب برفی می بینن تو دلم ناله کشیدم فقط.


دو حالته، 

آدم تو زندگیش

 یا باید به پوشیدن لباس گرم اعتقاد داشته باشه،

یا شانس و اقبال باید یه مدیر ساختمون غیر خسیس نصیبش کنه.

ما هم که ول معطل.


دلم واسه یکی از رفیقای دبیرستانم تنگ شده. این هوای سرد منو یادش می ندازه. بد جور.

سه سال تمام مکالمه ی سر صبحمون این شکلی بود:


- بووووو سررررده کاپشنم کو؟

- حتّی یه پولیورم باشه ممنون...

- حتّی یه پولیورم باشه ممنون...

- حتّی یه پولیورم باشه ممنون...

- حتّی یه پولیورم...

- حتّی....


نظرات 4 + ارسال نظر
سالادفصل جمعه 14 مهر 1396 ساعت 19:02

حالا اینور من با مامان و بابام سر روشن کردن کولر بحث دارم:/

اون بحث رو ما هم داریم همیشه، غمت نباشه.
البتّه الآن دیگه نه، در حد دو سه روز پیش.
الآن اینجوریه که داخل خونه سرد تر از بیرونشه. محوریت بحث هم "بهت می گم بپوش... نه نمی خوام نمی پوشمه."

به هر حال اینا از ترسشون می رن کانال کولر رو کیپ می کنن اوّل پاییز، بحث تمام. البتّه این پاییز هنوز یادشون نیفتاده... :دی

سالادفصل جمعه 14 مهر 1396 ساعت 19:44

کانال کولر رو کیپ میکنن؟!ینی چی؟!

من نمی دونم واقعا چی کار می کنن. کیپ کردن که نیست قطعا. تصور من ازش اینه. :))))
از پشت بوم که می زنن دم و دستگاشو می پاچن به هم احتمالا، از پایینم یه دکمه داره برای باز و بسته کردن کانال دیگه. اونو می بندن.

سالاد فصل جمعه 14 مهر 1396 ساعت 20:03

اهان...خب ما از چنین سیستمی استفاده نمیکنیم...

سیستم پیچیده ای نیستا! شاید خوب دقّت نکردی... تا جایی که الآن دارم نگاش می کنم، یه میله مانندیه. بکشیش بالا همه ی پره های کانال یه وری می شن و بسته می شه و هوا نمی تونه جریان پیدا کنه... بکشیش پایین پره ها از هم فاصله می گیرن و کانال باز می شه و هوا می تونه رفت و آمد کنه.
خیلی از خانواده ها هم که کلا پلاستیک و این جور چیز ها می کشن رو کانال خودشون رو از دم راحت می کنند.

سالادفصل یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 00:28

اون یکی کامنت من کوووووووو؟؟؟

من دیدمش خیالت راحت،
ولی خاک تو سر این بی همه چیز شه. خوردش. پریده متاسفانه.
الآن هر چی می زنم پس کلّه ش می گم تُف ش کن به کتش نمی ره.
احمق جون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد