Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

بالا آوردن

   خیلی از فکر ها و ایده هام هستن که الآن ارزش نوشته شدن و ثبت شدن دارن، ولی چیزی که الآن روی رووووی همه شون هست و کاورشون کرده، اینه که...

وای خدای من،

من از بوی کتلت متنفرم.

الآن...

فقط...

 دلم می خواد برم یه جایی بالا بیارم.

همین.



دو شب پیش، ته یکی از پست هام نوشتم که می خوام برم فیلم ببینم...

شیش و نیم صبح اون روز هم همچین حالتی داشتم. بالا آوردن محض.

اینجوری بود که اوّل فیلم نوشت این فیلم حاوی صحنه هایی ست که ممکن است برای شما مناسب نباشد. به خودم گفتم، برو بابا فکر کرده من چی م. بچّه که نیستم دیگه. اینو واسه بچّه های دوازده سیزده سال نوشته فوقش. 

تهش دختره با تیغ رگ های دستش رو زد. و تک تک جزئیات این صحنه نشون داده شد. بدون کم ترین سانسوری.


که خب. الآن با نوشتن این پست و یادآوری اون صحنه، دو برابر حالت اوّلی که نوشتن این پست رو شروع کردم، دلم می خواد بالا بیارم. اوف.

البتّه با اون چیزی که اون شب به مغزم خوروندم، فکر کنم از این به بعد تو زندگیم هر زمان که اراده کنم بتونم بالا بیارم. 

مثلا اون روزی از زندگیم، که می رم تا تست بازیگری بدم و یه بازیگر مشهور شم... بهم می گن : ادای آدمای حال به هم خورده رو در بیار... و من به راحتی بر خلاف بقیه ی کسایی که تو صف گرفتن نقش هستن، به اون صحنه ای که دو شب پیش دیدم فکر می کنم و نقش رو می گیرم.


به هر حال چه می شه کرد، گاهی تو زندگی بالا آوردن تنها راه ممکن برای آرامش پیدا کردنه، ولی اکثرا هم شرایطش مهیا نیست.

خر نباشید خلاصه، ازین احمق بازیا هم در نیارید، دل گنده نیستید ادای دل گنده ها رو هم در نیارید.

سپاس گذارم، مرسی اه.


# پس زمینه ی ذهنم صدای مایک وزافسکیه توی انیمیشن کارخانه ی هیولا ها.همون یه چشمیه.  یه تیکّه ش بود... به سالیوان می گفت: "سالیییی.... وای سالیییییی. می خوام بالا بیارم!"

نظرات 6 + ارسال نظر
saladfasl شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 01:09

مهرماه به این خوبی...چطور دلت میاد:D

آیا شما الهه ی دفاع از حقوق پایمال شده ی ماه های سال می باشید؟

چند روز پیش سنگ شهریور و کنون سنگ مهر را بر سینه می زنید.
حالا من از لحن این کامنت درست نتونستم بار شوخی یا جدّی بودنش رو درک کنم...
ولی مهر، یکی از عشق ترین ماه هاست واسه من. دومین ماه مورد علاقه حتّی! فقط اون نقطه ی گند تغییر از شهریور به مهر... اون جنون سازه.

saladfasl شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 01:13

واااااای خدا!!!!!!!!!!!!عاقا این برا پست اخرت بود..نمیدونم چرا واسه این پست کامنتش کردم:((((((:///////

گریه نداره ک حالا. باهاش صحبت کردم... پست آخر تصمیم گرفته از سر گناهانت بگذره و عفوت کنه. شاد باش. دارا دا رارارا م...

لیمو شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 21:21

13reasons why نبود فیلمه؟:)

خود خاک بر سر لعنتی شه.
مرسی تشخیص. یعنی کلا از کل فیلم های رو بورس همین یدونه توش خود کشی داره که اونم بیخ ریش ما افتاد؟
قربون این عادت خودم هم برم که کلا دور تند می زنم جلو دستم بیاد چی می خواد بشه، زدم جلو اینو دیدم کل فیلمش به فنا رفت واسم. هر چند شنیده بودم می گفتن خوبه ولی.

شن های ساحل یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 07:08

من دوسال پیش مریض شده بودم برای 6 ماه بعد از هر وعده غذایی حالت تهوع داشتم نمی دونی چقدر داغونه:))))این فیلم ندیدم برم ببینم:)ولی فیلم کمدی بهتره:))))

چرا باور کن می دونم. :))
ولی شیش ماه. وای. شیش ماه خیلی داغونه.
من تو آذر پارسال یک شبه ش رو تجربه کردم، کارد به استخونم رسید. قشنگ دلت می خواد خودت رو هم بالا بیاری فقط همه چی تموم شه.

در ضمن اونی که داشتم درباره ش بحث می کردم فیلم نیست، سریاله. سیزده قسمت. شرح زندگی یه دختره س که تهش خودکشی می کنه و اینکه چه احساساتی داشته که تهش به همچون نقطه ای رسیده.
اون قدری که انتظار داشتم جالب نیست...یعنی می دونی بر پایه حقایقی ساخته شده که کاملا تصنّعی و بی معنا به نظر می آن. برای وقت گذروندن خوبه، احساسات توش موج می زنه به عنوان نقطه ی قوّت، ایده ی سیر داستانش هم خیلی خلّاقانه س، تکه در واقع.
ولی تو قسمت اثر گذاری و پیام نهایی... ضعیفه. خیلی ضعیفه. انگار که همه چی به مسخره گرفته شده باشه.

رنج سنّی ش هم بیشتر طوریه که بیشتر نوجوون ها رو جذب کنه. تین پسند. :)))
و داستان کتابش خیلی بهتر از فیلمشه، حداقل از نظر من. کتاب رو که سریال کردند، جزئیاتی رو بی خود و بی جهت برای جذب مخاطب توش چپوندن که اگه اونا نمی بود فیلم خیلی شکیل تر بود.

سالادفصل یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 12:04

تشخیص جدی یا شوخی بودنش رو بر عهده ی خودت میذارم..
خب بعنوان یه مهرماهی حق دارم که از ماه خودم دفاع کنم یا نه؟؟؟؟هومم؟!

واو. پس مهر. آره؟ نمی دونستم جالب شد. :)))
بله قاضی کاملا این اختیار رو به شما می ده که از ماه تولدتون دفاع کنید.

Bluish یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 18:25

فقط برچسبِ «فیلم صحنه‌دار» تهِ پستت :)))))

صحنه ممکن است به یکی از موارد زیر اشاره داشته باشد:

# صحنه (کرمانشاه)‌، شهری در استان کرمانشاه کشور ایران
# شهرستان صحنه، یکی از شهرستانهای استان کرمانشاه ایران
# صحنه (تئاتر)، در تئاتر و هنرهای مشابه (مانند اپرا)، سکو و محل نمایش و اجرای هنری
# یک بخش از فیلم، تئاتر، رمان یا داستان

*منبع: ویکی پدیای فارسی، دانش نامه ی آزاد

می بینی از نظر تئوری و با توجه به مورد چهارم، من اشتباهی مرتکب نشدم. تو جامعه بد جا افتاده. از این صحنه ها منظورم بود. نه از اوناش. :))))) هیهات هیهات.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد