Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

نیمه ی پر لیوان در تاریکای شب

- بگردم آخ بگردم کیلگ... می خوام دورت بگردم کیلگ... می خوام قربون تو من... برم و بر نگردم کیلگ.


پشه ریزه سیاهه ی بغل گوش من، هم اکنون... (نمی دونم آهنگ کیه ولی با لحن همون بخونیدش.)

خب وقتی این قدر عاشقمه، منم دریغ نمی کنم ازش. مسالمت آمیز داره قربونم می ره.


# پ.ن: خدای من. ساعتشو نیگا. دو... سه... چهار... این حجم از سعادت رو من تو کدوم قابلمه جا بدم؟ یکی که داره قربونم می ره. ساعتم که با اینتر زدن من سورت می شه. هعی. یک همچو قابلیت هایی.

نظرات 2 + ارسال نظر
سالادفصل یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 02:52

:)))))))))))))))))))))))))))))))
ان شاءالله که تا ابد برای هم بمونید:))))))))))))
+خ حس خوبی داره وقتی داری خودت رو میکشی تا بخوابی و فکر میکنی تموم عالم و ادم دیگه خواب هفت پادساه رو میبینن اما میبینی یکی با یه وضعیت به مراتب عذاب اور تری بیداره هنوز:))

چشم حسود کور، اسپند دود کنن واسمون. فوت فوت فوت.
به هر حال واقع بین که باشیم خدا نصیب هر کسی نمی کنه این نعمتا رو.
هم چنان که دارم می نویسم، عشقم داره دور سرم می گرده. در این حد جان باخته.

ولی چرا خودت رو بکشی؟ قشنگ به خودت بگو تابستونه هیچ کاری ندارم هر وقت خوابم ببره اکی ه. به راحتی پنج دقیقه بعدش خوابت می بره. اثر روانی ش رو دست کم نگیر. ؛)

ولی واسه من عذاب آور نیستا این پوزیشنی که الآن توشم، قاطی نکن. اسمش عشقه. عشق. :)))) حسودا.

بلاگری که... یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 08:27

خدا برای هم حفظتون کنه:))به پای هم پیر شید:))
+خواننده اون آهنگ هم مهرشاده

گیلی لیلی لیلی لیلی لیلی... :)))) عروسیه مگه؟

سپاس. ولی مهرشاد مگه نباید اسم دختر باشه؟ :))) من تا حالا اسمش رو نشنیده بودم. این آهنگش که خوب بود، حیوونکی چرا مشهور نشده؟ :-"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد