Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

پنگوئنی در پایتخت

   مثل این می مونه که دیفتری حاد و فلج اطفال رو با هم گرفته باشم. تمامی ماهیچه های دست و پام با هم قفل کردن. حتّی یه پله رو نمی تونم بالا پایین کنم. حقیقتا که وضع مزخرفی ست... (چشمت کور و دندت نرم؛ می خواستی جو گیر نشی و ادای رونالدو رو در نیاری!)

پنگوئن ها چه جوری راه می رن؟ همون.

حالا ما هر روز چهار ستون بدنمون سالم باید تو خونه بمونیم غاز بچرونیم... یه امروز که وضعم این بود، فقط کمبود دیدار با جناب دکتر روحانی رو حس می کنم تو کارنامه م.


به قول مهدی موسوی:

مامان تمام زندگی ام درد می کند /  دارد چه کار با خودش این مرد می کند؟

- ورزش می کند خود را به درک واصل کند. از این جور غلط های زیادی برای بدن پیر من.

نظرات 7 + ارسال نظر
سالادفصل دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 23:16

وااای کیلگاراا:))))))))))))
تمرینای برنامه ی Nike +training ه؟من همون موقع ک اسم برنامه رو ازت پرسیدم رفتم دانش کردم اما هرچی تمریناش رو بالا پایین کردم چیزی که بتونم انجامش بدم پیدا نکردم.اخرشم ی تمرینش رو همینجوری انتخاب کردم که هنوووز از ترس بدن درد بعدش انجامش ندادم!

خود لعنتی خاک بر سرشه.
یعنی عضله ی سالم نمونده برام. حس می کنم با این ورزش ها نه تنها به سلامتی خودم کمک نکردم، بلکه خیلی شیرین زدم ....م به همین ..... مثقال سلامتی ای که داشتم.
خبر مرگش مثلا قرار بود بر اساس وزن و قد و شرایط روزانه ی خودم برام یه برنامه ی مخصوص پیشنهاد کنه...

اینم از اپلیکیشناتون. (با لحن بانو مریم کشفی در مسابقه ی استند آپ کمدی برنامه ی خندوانه)

سالادفصل سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 00:50

فک کنم یه ماه شده که این اپیلیکیشن رو معرفی کردی و باهاش تمرین میکنی بدنت عادت نکرده هنوز؟چه تمرینی بهت داد؟

نه آقا یه ماه کجا بود زمان واست خیلی زود گذشته. :)))

بعدم که هی منو ورداشتن بردن این ور اونور خصوصا تو اون بازه ای که مسافرت بود اصلا هیچی تمرین نکردم اینترنت هم نبود دانلودش کنم. هی ول شد...
فعلا که روز از نو روزی از نو شده در واقع. و مثلا به خاطر همین درد الآنم باز مجبورم چند روز تمرین نکنم.

تمرین های مختلفی هم می ده اگه چک کرده باشی. من اون تیکه ای رو استفاده می کنم که برات برنامه می ریزه خودش.
اتفاقا اسمای مختلف باحالی هم دارن. مثلا به پروانه ی خودمون می گن jumping jack. یا مثلا یه حرکتی داره ادای خرس ها رو در می آرن توش بهش می گن bear crawl.
من که نصفش رو قشنگ از خودم در می آرم اصلا شبیه اونا نمی شه. شنا هم که کابوسمه. خلاصه صاف شدم قشنگ...

رها سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 01:11 http://raha-bash.blogsky.com

2 بار دیگه تمرین کنی حله

:~[]
آره دیگه، فقط جنازه م رو از سرد خونه تحویل بگیره یکی لطفا.

شن های ساحل سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 08:11

ورزش همین دیگه بدن درد تا کم کم درست بشه 2 روز صبر کنی بهتر میشی می تونی دوباره ورزش کنی.

خوبه که همه تون امیدوارم می کنید ادامه بدم. فعلا تو اون مرحله ی صبرم. شاید بعدش یکم شدّتش رو کمتر کنم که این قدر آسیب نبینم.

ولی انصافا تو جوونی هام اینجوری نبودم. الآن غمم می گیره وضع نابودم رو می بینم...
یعنی اصلا برام یه حالت جدید هست که می بینم دست و پام کوفته می شن و درد می کشم، ما خیلی تمرین های سخت تر از اینو تو دبیرستان انجام می دادیم. هیچ وقت تجربه ش رو نداشتم که بعد ورزش اینجوری بشم و اوایل که فکر می کردم بیماری ای چیزی گرفتم! برای همین خیلی خوبه که می خونم همه تون هم عقیده اید که عادیه.

سالادفصل سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 23:25

یه درصد فکر کن بعد از خوندن این پست برم سراغش:/

برو سراغش. فردا پس فردا که من سر از المپیک در آوردم افسوس ها می خوری...

ولی خب می تونی رونالدو نشی. مثلا از ده دقیقه در روز شروع کنی کم کم بکشی ش بالا.

رها چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 01:30

آدم از ورزش نمیمیره مگه اینکه مشکل قلبی داشته باش. تازه بازم میشه ورزش کرد. پس ورزش کن فرار نکن

همینه... خودشه اصن... ورزش می کنم پس هستم!
:[]

امیر یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 12:51 http://seire-takamole-man.blogsky.com

چیزی که نکشتت قوی ترت میکنه مرد

کیپ ورزشینگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد