Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

خواب دلفینی

   عرض شود که الآن در حال حاضر سطح دغدغه این است که آیا من کاملا خودم رو از پریز بکشم و برم متکام رو بغل بزنم به قصد لالا، یا تا دو ساعت دیگه که می شه چهار و نیم صبح بیدار بمونم تا ال کلاسیکو رو ببینم و ضبط کنم؟


   نصفی از مغزم به لایحه ی شماره ی یک رای اعتماد می دن، نصفی دیگه به لایحه ی شماره ی دو. شده عین همین قضیه ی حذف طرح بهداشتی درمانی obama care تو مجلس آمریکا که نمی دونم یکی از جمهوری خواه ها به نام جان مک کین اومده گل به خودی زده طرف دموکرات ها رای منفی  داده ترامپ رو پر پر کرده. 

منتها من الآن هیشکی تو مغزم جرئت نمی کنه مک کین بازی در بیاره. همین جوری مساوی موندن تصمیم هام. 


    منم  یک لنگ در هوا موندم این وسط. نمی تونم تصمیم بگیرم لذّت کدوم کار برام بالا تره. از یک طرف اگه بیدار بمونم و ببینم تلویزیون سه نقطه بوق ایران، پوشش نمی ده گزارش فوتبال رو، حسابی عنان از کف می دم.


فلذا از ترس خدا و خرما، الآن دارم سعی می کنم مثل دلفین ها نصف مغزم رو بخوابونم، نصف دیگه ش رو بیدار نگه دارم. و هر یک ربع یه بار شیفتشون کنم این دو تیکه رو.

نظرات 4 + ارسال نظر
آیدا یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 02:41

:||||||||||
برو بخواب،هم خودت بیخوابی نمیکشی هم بقیه رو با صداش اذیت نمیکنی.

آره ندیدمش. می خواستم بیدار بمونم نشد. :(((((((
خوابم برد. ولی بارسا سه دو برد. یاه یاه یاه یاه. خودم از تو خواب بهشون انرژی مثبت وارد کردم.

لیمو یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 13:48

هممون جغد شب بیداریم! منم ساعا پنج خوابیدم:))

این دلخوشیا رو نگیرن از ما. :)))
اصلا همین که بهش فکر می کنم آخیش تابستونه مجبور نیستم اوامر بقیه رو قاطی ساعت خوابم بکنم یه دنیاست.

شایان یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 18:29

یادم نمیاد کی فوتبال دیدم. از این فوتبالیست جدیدا بدم میاد..من گیگز و رونی دوس داشتم با دروگبا. رونالدو و مسی میبینم کهیر میزنم. البته هنوز یکم امید دارم..مثلا وقتی میگن زلاتان دلم غش میره فوتبالشو ببینم. من فوتبالیست نر دوست داشتم که دارن منقرض میشن :(

عاااااخه چه جووووووری می تونی یادت نیاد؟
به شخصه پنجاه درصد انگیزه م واسه تعطیل شدن، فوتبال دیدن بود. ولی الآن خیلی بازی هیجان انگیز گیر نمی آرم ببینم. حالا باز ما می ریم مدرسه زرت و زرت بازی های هیجان انگیز برگزار می شه.
هنوز منقرض نشدن اینایی که دوست داری. زلاتان رو به شدّت منم می دوست. و جالبه ولی گیگز رو اصلا نمی شناختم. الآن رفتم سرچ زدم.
حالا نر یعنی چی؟ وحشی بازی کنن؟ لوییس سوآرز خوب می شه واسه این عنوان.
مسی و رونالدو هم نبرد بینشون حال می ده انصافا. حالا نمی دونم چرا کهیر می زنی ولی هردوتاشون خیلی نابغه می زنن.

شایان پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 22:37

منظورم از نر بودن یه بازی فیزیکیه که تکنیک قشنگ هم توش باشه. دقیقا شبیه زلاتان. وقتی تنه میزنه مدافع حریف پخش میشه رو زمین حال میکنم اصن‌.
مسی رو خیلی دوست داشتم..ولی از وقتی موهاشو رنگ کرد دیگه ازش بدم اومد. رونالدو هم از اول ازش متنفر بودم. چرا؟...چون اومد رئال..من عاشق منچستر یونایتد و فرگوسن ام..وقتی اینا رو ول کرد دلم ازش سیاه شد.
جدی جدی گیگزو نمیشناختی؟..عجیبه!

بابا رونالدو خیلی تکنیک داره لامصب ولی نمی دونم چرا به دل نمی شینه اصلا. وقتی فوتبال بازی می کنه عین روبات می شه به جای آدمی زاد.
مسی که الآن دیگه رنگ موهاش برگشته به حالت عادی. تبلیغ رنگ مو رفته بود، زده بود موهای نیمارم ریدمان کرده بود بهش. به هر حال الآن همه شون آدم شدن دیگه. دوستش بدار دوباره. :{

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد