Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

شب اعلام نتایج

   یعنی تا الآن که دو ساعت و هجده دقیقه از وقت رسمی اخذ رای گذشته و آرا در حال خونده شدنه، شبکه خبر با چنان عزم راسخی داره اخبار  داعش و تروریست ها و سوریه رو زیر نویس می کنه که حس می کنم شاید  اگه بخوابم بهتر دستم به نتیجه ی آرای انتخاباتی برسه.


تا جایی که بکشم بیدار می مونم، فکر کنم آخرین بارم شب اعلام نتایج کنکور بود که تا خود صبح ساعت هفت نشستم، همین که نتیجه ها اومد خوابم برد!

ته همین پستم می آم به روز رسانی می نویسم، هم خواب از سرم می پره هم خاطره می شه.


# به روز رسانی ساعت دو و بیست و سه دقیقه : کی ماهواره ی ما رو خورد که من الآن گیر این شبکه خبر مضحک بیفتم؟


# به روز رسانی ساعت دو و پنجاه و چهار دقیقه : خوابم گرفته. گند بزنن به کل هیئت شبکه خبر. دیگه قیافه ی تک تک حماسه سازان امروز رو از بر شدم. یکی تو اینستا نوشته می ترسم بخوابم صبح بیدار شم ببینم دوباره احمدی نژاد رئیس جمهور شده. لا اقل امیدوارم این آرای غیر رسمی تا حدی موثق باشه.+ ور ور آقای کت آبی در شبکه ی خبر.


# به روز رسانی ساعت نه و چهل پنج دقیقه : خوب شد بیدار نموندم. تا چهار نشستم دیدم نه خیر سر کاریه! خلاصه دهنمون صاف شد تازه نتایج اوّلیه ش رو دادن. روحانی با ۱۴۶۱۹۸۴۸ رای پیشتازه. دیگه اون استرس دیشب رو ندارم. فعلا بریم دانشگاه تا ببینیم بعدش چی می شه.


#به روز رسانی ساعت نه و پنجاه دقیقه : ای کاش می گفتن رای هر کس چه زمانی شمرده شده. و این که آیا باطل شده یا نشده... مثلا یه سنسوری چیزی داشت همین که شمرده می شد خبر دار می شدی. با حال می شد، نه؟ بزرگ که شدم یه دستگاه جامع برای رای گیری انتخابات اختراع می کنم.


نظرات 2 + ارسال نظر
Elsa شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 05:56

5:55
حله کیلگ ما داریم میبریم :)

طبق کدوم آمار در ساعت پنج و پنجاه و پنج همچین کامنتی دریافت کردم؟ تازه هشت صبح اعلام کردن که،،،

Elsa شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 16:41

طبق توییت حمید‌ابوطالبی (که خودمم دقیق نمیدونم کیه ولی از همین سردمدارانه ‌) ساعت ۴ صبح توییت کرده بود که ۴۲ میلیون نفر درانتخابات شرکت کردن و‌ ۶۲ درصدش روحانی بوده

خب اندکی فرق داره با امار نهایی ولی برا ساعت ۴ صبح خیلی خوب بود :)))))
تازه طرز نوشتنشم عاااالی بود

62percent of 42m = 1400

عههههههه آره منم بازنشر توییتش رو دیدم تو شبکه های مجازی. اتفاقا اینقدر حال کردم با لحن نوشته ش. مغزش کامپیوتریه، دمش گرم.
یاد ایامی که فیلتر شکن داشتیم به خیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد