Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

:))))

چقد خوبه عید شده ولی هنوز توی سی امیم.

چقد خووووبه عیده ولی هنوز سی امه.

چقد خوووووووووووبه عید شده ولی امروز یکم نیست! :))))

می خواستم به عنوان عیدی کامنت هاتون رو تایید کنم! به قول استامینوفن یه سری هاشون الآن عمر دو ساله دارن دیگه و هنوز تایید نشدن. ولی فعلا نشد دیگه چون من هیچ وقت خدا عرضه ش رو نداشتم و نرسیدم همه ی کار هایی که دوست دارم رو قبل سال تحویل انجام بدم.به هر حال در اسرع وقت عملی ش می کنم.

مبارک مبارک مبارک. یوهوووو.

حس عید بیاد لطفا بیاد لطفا بیاد لطفا! :)))

اینجا الآن همه خوابیدن حتّی با وجودی که سال خروسه و سحر خیزی و قدر شناسی از وقت و اینا. سال تحویل هم هیچ چیز خاصی نبود. فرض کن کیلگ با پیژامه ی بابام تحویل شد، بدون هیچ اختصاصیتی! ولی راضی ام که حداقل کنار هم بودیم پخش و پلا نبودیم و زنده موندیم همه مون. :)))) جای جقل دون خالی. اعتراض دارم به اینکه چقد پفمون می خوابه بعد  چند سال زندگی. چقد همههههه چی عادی می شه و چقد زود عادت می کنیم. من هنوز عادت نکردم، یا شایدم دارم ادا در می آرم که برام عادی نشده... 

الکی هم پشت سر نود و پنج بد نگید. نمی دونم این آخر سالی مد شده بود هی میگفتن تو سال ۹۵ هی همه می میرن و هی فحش می دادن که تموم شه و این حرفا. به نظرم به مقادیر زیادی بچّه بازیه این حرفا. یعنی حتّی تو بدبختی مطلق هم که باشی نباید آرزو کنی عمرت بره جلو و تند تند بگذره... این که چیزی نبود یه چند تا بازیگر و هنرمند و سیاست مدار مردن که اونم از صدقه سر شبکه های اجتماعی با خبر می شدیم همه مون وگرنه سال های پیش هم مرگ و میر در همین حد بوده، صرفا ماها خبر نداشتیم. یا مثلا نکنه برای شما خیلی فرق می کنه رفسنجانی بمیره یا فلان ماهیگیر پیر لب رود کنگو؟یا نکنه خیلی واستون فرق می کنه فلان بازیگر از سرطان بمیره یا یه بچّه ی شش ساله ی آفریقایی از گشنگی؟ نکنه فکر می کنین افشین یداللهی خیلی شاعر تر از چوپون پیریه که هر روز شتر هاشو می بره بیابون ولی الآن دیگه نیستش؟ یا نکنه خیال کردین آتش نشان های پلاسکو خیلی فداکار تر از اون کسی اند که هر شب تا صبح تو خیابونا آشغال جمع می کنه تا خانواده ش یکم بیشتر شبیه خانواده شن؟ زندگی کردن خیلی ارزش مند تر از چیزیه که بدون تجربه فقط به امید گذشتنش بشینیم. هیچم شعار نمی دم، با وجودی که خودم هم مقادیر زیادی بی هدف و پوچ زندگی کردم این چند سال آخر، ولی بازم موافق نیستم که آرزو کنیم عمرمون بگذره یا ۹۵ تموم شه یا هرچی... این سلول هایی که زنده ان واقعا یه حالت معجزه طور دارن فرای از هرچی که فکرش رو بکنیم. هیچ وقت نباید ساده بگیریمشون. معجزه خود اینان، الکی گند نزنیم بهشون به قول استادم. 

بازم خوشحالم. چقدر نوشتن حالم رو خوب می کنه. فکر کنم حس عیده داره کم کم میآدش!

نظرات 6 + ارسال نظر
لیمو دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 15:05

سلام
عیدت مباررررک:)
بهترینهارو وایت ارزودارم

منم که اینقدر واستون پست تبریک عید گذاشتم امسال فکر کنم حالتون به هم می خوره دیگه اگه دوباره همون جوری جواب بدم کامنت ها رو.
تولد عید شما هم مبارک. شیرین ترین و تازه ترین و زرد ترین لیموی جهان باشی. :)))

Elsa دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 15:32

ینی کوتاه تر از این پست نداریم اصن :)))))
عاقا عاقا خیلی خیییلی عیدت مبارک باشه

نه خیرشم! متاسفانه عنوان رو که نوشتم دستم خورد سند شد! :))) وگرنه حرف که همیشه هست برای زدن. :)))
تولد عید شما هم مبارک السا. :{

Elsa دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 16:32

الان ب مقادیر زیادی حس ضایع شدن دارم :|
تازه خوبه فقط همینو گفتم
میخواسم بگم یه پست سفید خودش میتونه پر از حرف باشه و :)))) عنوان هم نشون از خوب بودنه اونه :||||
همچین فرد فلسفه بافی هستم :/

نفس عمیق السا، دم.... بازدم! :))))
اینقدر از این و اون سوژه دارم رو همین وبلاگ که خیالت تخت... مجازی هر چه قدر دلت می خواد ضایع بازی دربیاری، همه با آغوش باز می پذیرن. :)))) هر چند که همچینم ضایع نبود.
به هر حال واسه دل تو هم که شده یه بار همچین پستی آپلود می کنم بیای زیرش هر چی دلت خواست فلسفه ببافی لذّت ببریم دور هم. فقط یادت باشه که فراموش نکنی یه وقت پستم بی طرف دار بمونه فکر کنن خلم. :)))

شایان دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 16:33

واع این سال تحویلیه دچار عقاید روشن فکرانه شدی داداچ؟..پیاده شو با هم بریم.خخخ
سال نووت مبارک کیلگ...شاد باشی، در حد رامبد جوان!!!

شایان می دونم سختته شبح جانم، ولی یکم ادای آدما رو در بیار دیگه این دم عیدی، مد شده داداچ. :)))) باز خوبه نوشتم شعار نمی دم تو هم چنان بیا عین چی مزین کن همین یدونه پست فلسفی بلاگم رو. :))) روشن فکر هم نشدیم اسممون بشه هشتگ پست های اینستا.
به خدا همین یه آرزوی تو برآورده شه در حق من، فکر کنم نیازی به آرزوهای بقیه نداشته باشم. سه دو یک، بریم بیاییم...!

استامینوفن دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 22:01

سال جدیدت مبارک کیلگارای عزیز:))از ته ته ته ته ی قلبم امیدوارم امسال ارامش بیشتری داشته باشی و بقول السا بیشتر بتونی خودت رو تو چش ملت کنی:))

نارنجی سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 00:21

Happy new year kilgh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد