Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

من از پارک دوبل متنفرم...

و البته گواهی نامه هم می خوام.

کل بیست و هفت خط بالا رو هم خودم تایپ کردم، کپی پیستی در کار نبوده. خواستم بعدا ها که پارک دوبل مثل خیلی کارهای روزانه م واسه م عادی شد یادم بیاد که:

به هر حال من از پارک دوبل متنفرم.

این یارو هم که مارو انداخت نفر آخر لیست. (با تمام وجود از این یکی هم متنفرم. امروز ما رو نمود تا قبول کرد من تو لیست امتحان فردا باشم. اشتباه هم از خود عوضی شه! ) افسر در نهایت خستگی و خواب آلودگی در ساعت یک ظهر می خواد ازم امتحان بگیره یحتمل.

دعا کنین افسر خسته باشه.

دعا کنین افسر خشته باشه.

دعا کنین افسر خسته باشه.

دعا کنین افسر خسته باشه.

دعا کنین افسر خسته باشه.

دعا کنین افسر خسته باشه.

دعا کنین افسر خسته باشه.

چرا؟

تا نتونه از من پارک دوبل بگیره.

تا نتونه از من پارک دوبل بگیره.

تا نتونه از من پارک دوبل بگیره.


آه. سندرم ریپیت نداشتم که گرفتم... :|

فعلا...

فعلا...

فعلا...

پ.ن: می دونی کیلگ. من فقط بار اوّلش برام سخت بود. :))) دیگه الآن خیلی ناراحت نمی شم اگه رد شم. اتفاقا خیلی هم  محتمل می بینمش. چه قدر دیدگاهم عوض شد تو این یه هفته!!! فقط بدی رد شدن دوباره  تز جدیدیه که بقیه بهم می دن. می گن مربی ت رو عوض کن. :| بعد یکی مثل من اینقدر با بن حال کنه، زورش کنن مربی ش رو عوض کنه. اه اه اه. اگه رد شم چی؟ بعدش با چه رویی برم از جلوی بن رد شم برم سوار ماشین یکی دیگه بشم؟ :| :| :| هی همه می گن مشکل از مربی ه شاید! نمی فهمن من وقتی گند زدن به یه مقوله ای رو شروع کنم دیگه تا کاملا مطمئن نشم از ریدمانش ولش نمی کنم. نمی فهمن مشکل من با خودمه که الآن دیگه اصلا کم ترین ذره ای اعتماد به نفس ندارم. هی من باید دفاع کنم که نه بابا حیوونکی بن خیلی خوب و خفنه و اینا خودم سر به هوام. ولی خب تو کتشون نمی ره دیگه. من الآن چی کار کنم اگه فردا دوباره رد شدم؟ اه اه اه. تُف تُف تُف.

من از پارک دوبل متنفرم...

من خیـــــــــــــــلی از پارک دوبل متنفرم.


نظرات 6 + ارسال نظر
Bluish چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 00:57 http://bluish.blogsky.com

:))))
امیدوارم رد نشی
امیدوارم رد نشی
امیدوارم رد نشی
امیدوارم رد نشی
امید
وا
رم
رد
نَ
شی
د:

یک عدد بلوی سندرم ریپیت گرفته. :))
امیدواریت جواب داد...
امیدواریت جواب داد...
امیدواریت جواب داد...

شن های ساحل چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 08:57

ببین منو هرچی بقیه میگن مهم نیست.فدای سرت.ببین خودت چی میخوای دوست داری زودتر قبول بشی؟خب دلیل منطقی وقتی که امتحانی قبول نمیشی چیه؟تمرین بیشتری احتیاج داری پس انقدر قوی شو انقدر تمرین کن که خیلی از سطح عادی بالاتر بری...مهم نیست چند دفعه رد میشی فقط باید ادامه بدی مهم پشتکار....می دونی ابراهام لینکن برای ریاست جمهوری 18 بار کاندید شد و شکست خورد چرا راه دور بریم خود من برای اینکه اولین بار برم سر کار ۴۰ دفعه مصاحبه کردم.ناامید نشو ادامه بده الکی خودتو اذیت نکن به خودت استرس و ناراحتی وارد نکن.ببین چی کار می تونی بکنی دنبال راه حل بگرد....مثلا هر روز صبح می تونی یک ساعت زودتر بیدار بشی و ماشینتون برداری تمرین بکنی یا اگه پدر و مادر اجازه ندادن جلسه تمرینی اضافه بگیری....می دونم بن دوست داری ولی ادم های مختلف تجربه های متفاوتی دارن از هر نفر یه نکته هم یاد بگیری بعد از چند جلسه کلی نکته جدید یاد گرفتی....اعتماد بنفست ببر بالا میدونم از پسش بر می ای .اگه واقعا خیلی استرس میگیری میخوای با مادرت صحبت کنی برای قرص ارامبخش؟البته بنظر من هنوز زود بهش فکر بکنی ....

تو هم آرامش دهنده ای. دقیقا مثل بن. الآن که فکر میکنم کلا حتی یادم نمی آد یه کامنت غیر آرامش بخش از تو داشته باشم شن های ساحل. حس می کنم حتی اگه دنیا رو سرمون خراب شه(اگه زنده بمونیم) باز هم تو می آی میگی اشکال نداره. سعی کن حلش کنی.چقدر خوبه آدم یه همچین شخصیتی داشته باشه.
شن های ساحل در دنیای حقیقی هم آرامش بخش هستن انصافا.
آبراهام لینکن رو نمی دونستم. خیلی اطلاعات جالبی بود واسم. والبته تلاش خودت هم ستودنی ه. هرچند خب بدون سابقه سخته برای اوّلین بار یه شغلی رو گرفتن. همه می گن. باید یکی رو بگیری چند سال کار کنی سابقه ت بره بالا دیگه غم نداری همه ی مصاحبه ها رو هم قبول می شی.
راستش دنبال راه حل که گشته بودم. ولی به نتیجه ی خاصی نرسیده بودم اون موقع... واقعا شانس آوردم که قبول شدم دیگه مجبور نیستم فکر کنم بهش. من حتی حساب کرده بودم که تا آخر تابستون هفت بار دیگه میتونم امتحان بدم و رد بشم.(تا این حد مغموم و بی اعتماد به نفس)
مثلا اینکه فرمون ماشینمون هیدرولیک نبود، اونی که هیدرولیک بود رو هم می ترسیدن بدن دست من خرابش کنم واسشون. جلسه تمرینی اضافه هم که زورشون می اومد پول بدن. طبیعی هم هست. من پونزده جلسه تمرین رفتم.... دیگه با چه رویی بگم باز بلد نیستم می خوام دوباره برم؟ البته مشکل اصلی من بلد نبودن نبود... بیشتر با خودم مشکل داشتم و اینکه هی تلقین می کردم عمرا بتونم قبول شم.
اون قرص ها رو خانواده از سال کنکور به فکرش افتادن. حتی یه پست هم دارم درباره ش رو این بلاگ...حتی فکرش هم دیوونه م می کنه. حس مریض بودن بهم می ده. دعوا ها داشتیم سر این قضیه قبلا ها.

Elsa چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 11:52 http://virtualhome.blogsky.com

اول اینکه این آدرس :)
دوم اینکه چندین و چند باار گذاشته بودم برات :)
سوم اینکه چیکار کردی امروزو؟؟؟؟
بیا یه چیزی بگوووووو
کاش دوبل نگرفته باشه ازت

مرسی. آره یادمه گذاشته بودی ولی در اون لحظه ی زمانی رو حس سرچ دادن نبودم.
ما که مثل شما خوش شانس نبودیم . افسر در نهایت خستگی دست از سر دوبل بر نمی داشت. ولی خب... اون قدر ها هم بد شانس نبودیم. :)))

Aida چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 16:20

بهتر نبود یکم انرژی مثبت بدی ب خودت؟؟
+اوه حالا ازت پارک دوبل گرف یا ن؟؟!

سری پیش سعی کردم انرژی مثبت بدم، سوار نشده پیاده م کرد! :|
مثکه انرژی منفی بیشتر جواب میده. :))) تقریبا هیچ کس فکرش رو نمی کرد من قبول شم شب قبلش!!! اینقدر که دیگه اعتماد به نفس نداشتم از هر دو تا دوبل سه تاش رو خراب می کردم.
دیگه فکر کنم به خاطر همین که هیچ کس هیچ انتظاری ازم نداشت خیلی راحت و ریلکس رفتم قبول شدم.
گرفت خوبشم گرفت. منم دخلش رو آوردم. :()

Bluish چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 23:15

وخ کردی کامنتا رو هم تأیید کن! د:

تایید! :{

شن های ساحل یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 14:44

:))))) نه منم انسان هستما.حتی یه زمانی هایی هست که منم نمی تونم به خودم بگم اشکالی نداره.فکر می کنم یک سال و خرده ای پیش بود توی یه سری مشکلات پیچیده ای گیر کردم (همون زمانی که وبلاگت پیدا کرد بودم)که کاملا مغزم سرشون ارور داده بود :)))).....اون زمان من ۵تا فوت اقوام درجه یک داشتم با کلی مشکل اساسی دیگه و تو اینجا از فوت عموت می نوشتی.....میدونی گذشت زمان و امید داشتن خیلی کمک میکنه...مهم این که بدونی نباید هیچوقت ناامید بشی و هیچوقت تنها نیستی همیشه خدا هست........من انقدر طوفان دیدم که می تونم بهت از ارامش بگم :)))))اینم اولین کامنت غیر ارامش دهنده

در مورد قرصا فکر نمی کنم اصلا احتیاج داشته باشی فقط بعضی وقتا اعتماد بنفست کم میشه همین اونم با یکم تمرین می تونی بهتر بشی .الکی سرشون حساس شدی خیلی از دوستای من که پزشک یا داروساز بودن سر امتحاناتشون قرص خوردن تازه الانم با افتخار خاطره هاشون تعریف می کنن کلی میخندیم.

امید داشتن واسه وقتایی که حالت خوبه جواب میده. همه چی اوکی ه و تو امید داری که آینده ت اوکی تر بشه... ولی مثلا زمانی مثل اون موقع که گفتی، من هیچ چیزی رو نمی دیدم. امید کیلو چند بود اصلا؟ حالم از همه چی به هم می خورد فقط. تو اون مواقع امید داشتن واقعا کار سختیه. کار هرکسی نیست در واقع. وقتی حس می کنی خب همه چی نابوده، به چی می خوای امید داشته باشی آخه؟ اینکه شاید یه درجه وضعیتت بهتر شه؟ خب چه فرقی می کنه یه درجه کمتر در نابودی محض؟ هوووف. ولش کن اصلا.
خب تو واقعا شن های ساحل بودی که تونستی از اون همه طوفان و سونامی و جزر و مد سالم بیرون بیای. فکرش هم سخته. امیدوارم که همیشه همین طوری امیدوار بمونی و از زندگیت لذت ببری. در یه دوره ی کوتاهی تجربه ش کردم. واقعا زندگی به این سبک خیلی شیرینه...
کاش ما هم یکم امیدمون بیشتر شه حس کنیم یه هدفی داریم تو این زندگی خوشگلمون. :|
آره این فاز افتخار رو دیگه واقعا نمی تونم درک کنم. منم چند نفری رو دیدم که خب حتی توصیه هم می کنن بهش و بعدش کلی تعریف و تجارب گذشته و ال و بل... ولی من خودم که فکرش رو می کنم فقط حس معیوب بودن بهم دست می ده. همین. یعنی حتی اون قدری که حاضرم ده بار تو یه چیزی رد بشم ولی از اینا نخوام استفاده کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد