Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

سری جدید همزاد یابی جهت جشن گرفتن به درک رفتن بیو

در راستای علاقه ی از دوران طفولیت به ارث رسیده مان  (که نمونه های بارزش ایشون باشن و ایشون) یکی سری دیگری از  کشف همزاد های افراد مختلف را تقدیم می داریم:

( این فکت در حوالی فینال خندوانه توسط کیلگارا کشف گردید؛ خیلی وقت بود می خواستم بنویسم ش وقتش نبود منتها! )






شما بگید کدوما نبویانه، کدوما استخری! :)))
+اعتراف می کنم که در نگاه اوّل یه زمانی فکر کردم شاهرخ استخری رو آوردن تو خندوانه.
+بدانید و آگاه باشید که فرق این دو بشر همان قدر است که فرق موسلرا و افشانی یا ولدومورت و مصدق روی  چهاردهمین شماره ی مجله ی ایران فردا و چه زیادند همزاد ها... مثلا یه فکت خیلی سیمپلش (من الآن به سیمپل فکر نمی کنم کیلگ. یه دقیقه بذار لفظ رو در معنای خودش به کار ببرم! د نمی ذاری دیگه... :| مغز احساساتی ابله من.) اینه که هر دوتاشون به شدت علاقه دارن موهاشون فشن باشه! :))
البته یه فرقایی هم پیدا می شه: نبویان تو 107 درصد از عکساش نیشش به پهنای صورت بازه ( الآن مثلا همین عکسی که می بینید نمی خنده رو به زور یافتم من از تو گوگل:|) ، در حالی که  استخری تقریبا اصلا عکس بشاش و خنده رو نداره و همیشه مثل برج زهر مار می مونه!
خب دیگه.
تا همزاد یابی دیگر خدا نگه دار! :{

نظرات 2 + ارسال نظر
شایان سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 21:28 http://www.tahvieh17.blogsky.com

لز شاهرخ استخری متنفر ام... ولی عاشق بازیش تو فیلم پسکوچه های شمرون ام

تایید شده در بیست و شیش شهریور نود وشیش.
(واج آرایی به شین)

رهگذر :) چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 20:39

سلام , حدودی چند ماه خوندم , شایدم بیشتر ماه های مربوط به کنکور و اعلام نتایج و روز های اول دانشگاه و روز پدر , انشاا... که الان حال دلتون عالی باشه , مشکل شما رو داشتم و راه هایی نسبتا خوب واسش پیدا کردم که براتون میگم و انشاا... که موثر باشه , منظور از مشکل همین درگیری های ذهنی مربوط به فلسفه و خدا و دنیا و ادمیزاد و مرگ و تولده
کتاب لحظه های واقعی باربارا دی انجلس
رفتن به سمت خدا و درگیر شدن و در ارتباط بودن لحظه به لحظه با اون و به دست اوردن اطلاعات مذهبی مربوط به سوالاتتون
استفاده از اینستاگرام پیج azajoon و پیج هایی که نویسنده اش قلم گیرایی واسه دادن ارامش و جلب توجه شما به لحظه ساده اما زیبای زندگی داره


سه راهی که امتحان کردم و امیدوارم واستون خوب باشه و در اصل ارزو دارم دیگه مشکلات این شکلی واستون پیش نیاد

خواستم از خواننده های بی معرفتی نباشم که میخونن و لذت میبرن و بعدا جمع میکنن میرن و نه سلامی نه علیکی

مراقب سلامتی تون باشین

ارزوی یک تن سالم و تندرست و یک روح ارام و مانا دارم , وقتتون بخیر

تایید شده در بیست و شیش شهریور نود شیش.
اسم کتاب رو نوشتم یه جا که نمایشگاه بعدی بخرمش. یادم بمونه امیدوارم.
راستی می دونی... همه ی دغدغه هام رو سپردم به دست فراموشی. از فکرش اومدم بیرون. ته نداشت. دارم وانمود می کنم اون فکرام وجود ندارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد