Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

وات د فاز واقعا...؟!

این مدلی ش رو جدا تا حالا ندیده بودم. :))))

هوراااااا.

معروف شدم!!!

اینجا یه صفحه ست ،کپی طور، از وبلاگ من! رواست من از ذوق بمیرم الآن ؟

هر چه قدر فکر می کنم دلیلی برای این کار نمی بینم. ولی دمش گرم. باحال بود...


پی نوشت:

الآن که دقیق تر نگاه می کنم وضع جالب تر از اون چیزیه که تصورش رو می کردم! خیلی از پست هام اون جا هست. در واقع الآن بی هیچ زحمتی یه نسخه ی پشتیبان دارم از وبلاگم بی هیچ زحمتی! یوهووووو...

البته می شه رفت تو این مملکت بی در و پیکر فریادی سر داد که آی آدم ها دارد مطالب من را کپی می کند ها!!! تهش هم خودت می فهمی که بهتر بود همون اوّل خفه می شدی. در نتیجه نیمه ی پر لیوان را می نگریم. و لذت می بریم که ارزش سرمشق شدن داشته ایم!


#کیلگاراسک! :{

نظرات 5 + ارسال نظر
محمّد پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 20:39

حضرتا! اون رباته خزنده‌ست، اطلاعات همۀ صفحات رو کپی می‌کنه.

نمی دونم اینا هم بات محسوب می شن؟
ولی بعد از اون روز فهمیدم که کاربری شون همینه. حالا هرچی که هستن.
از وبلاگایی که گویا بازدید نسبتا خوبی دارن کپی می شه تا بتونن خواننده ها رو بکشونن سمت سایت های خودشون!

مهرزاد پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 20:49

کیلگارا کافیه اسم خودت رو سرچ کنی تا کلی کپی از مطالب وبت پیدا کنی و تنها وب تو اینطور نیست.مثلا اگه این لینکی که گذاشتی به جای کیلگارا ادرس یه وب دیگه رو بنویسی تا کپی بعضی از مطالب اون وب رو ببینی....حالا من نمیدونم این کپی ها به چ درد میخوره

اتفاقا به محض این که اولی رو پیدا کردم دومی و سومی و چهارمی هم پیدا شدن خود به خود!
ولی من تا حالا از وجودشون خبر نداشتم.
خیلی باحاله برنامه شون!
فایده شونم صد در صد کسب بیشترین بازدید کننده هست...

پیرامید جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 12:32 http://lifeformyself.blogsky.com

از وبلاگ من هم می ذارن... ولی یه جوریه که کلا صفحه وبلاگم رو میاره... معلوم میشه از کجا نوشتن مطلب رو... نمی دونم تونستم توضیح بدم یا نه!!

پس نا محسوس هم می تونن باشن گویا!

Dr.h شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 21:42

تا حالا با اسمت جایی نظر دادن؟ :/
من الان اینجوری ام از نظری که با اسم منه و روحمم خبر نداره ازش!
در اون نظر اولا بنده عمل تغییر جنسیت انجام دادم و دخترم
0_o
دوما کنکوری هستم دارم راهنمایی میگیرم برای درس خوندن کنکور :/
نمیدونم چجور مرضیه ولی لابد یک جور مرضیه! نمشه که همینطوری!

آره. این یکی برام جدید نیست. با نام دیگری نظر دادن و هندل یکدیگر رو دزدیدن را خیلی سر کلاس های کامپیوتر تجربه کردیم. حتی سعی می شد وقیحانه ترین حرف های ممکن رو از طرف هم دیگه بزنیم و سایت جدید که پیدا می شد سریعا هندل های همدیگه رو ثبت می کردیم که بعدا با التماس به صاحب اصلیش برگردونیم. حتی یه بار یکی از دوستان خیانت کار هرچی دلش می خواست از طرف من تو جامعه ی مجازی سمپاد گفت و وقتی خبرش بهم رسید چنان آشوبی بین ما دو نفر به پا شد که هنوز بعد از شش سال رگه هایی ازش حس می شه!
در کل آی پی های هندلت رو چک کردم. هیچ کدومشون با هم سازگاری ندارن. یعنی بالاخره یکی تون /یا شاید هم هردوتون دارید از پروکسی استفاده می کنید. و اینکه این نوید رو می دم که نظرات تایید نشده ی زیاد تری هم از هندل شما هست که هنوز وقت نشده جواب داده بشه.
خلاصه اینکه از آشنایی با شما هم خوش وقتم دکتر!
هر چند امکان داره اتفاقی هم باشه. چون برای مثال دو تا فیلم خیلی معروف هستن با نام دکتر هو و دکتر هاوس هر دوتا هم با واج "ه" شروع می شن و محبوبیت زیادی دارن. برای همین امکان اینکه یه نفر اتفاقی هندل شما رو برای خودش انتخاب کرده باشه هم کم نیست.
+پوزش بابت دخالت ولی کنجکاو شدم. عمل تغییر جنسیت زود نیست برای سن شما؟! :|

فینگیل سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 18:44

ی چیز نامربوط !
انتخاب رشته کردی؟

آری آری.
دیگه فرم سفید که نمی فرستیم.
یه جوری باید سیاه شه دیگه... :|
یکی از همین سیاهی ها دامنمون رو می گیره تهش... :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد