Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

و پاییز بعدی یک قرن مرا از تو دور می کند

اخرین پاییز قرن رو دیدین؟ چون دیگه تموم شد رفت. 

هعی زندگی..

هی نیومدی نازنین. هی نیومدی، خبرمرگت خب اخرین پاییز قرن هم تموم شد!

جدای شوخی،

پاییز پاییزی بود. حداقل مفهوم پاییز رو داشت. فقدان جدایی مرگ عشق مرگ دوستی ادای عشق. تب کرونا! لرز کرونا! پاییز پاییزی بود. خیلی چیزا رو لای این پاییز جا گذاشتم.

تو را هم لا به لای اخرین برگ پاییز قرن جا گذاشتم رب انار... یادت باشد. ما عاشقان قرن قبل بودیم.


به حافظ گفتم ایا من سال بعد این موقع کلیفرنیا آمریکا خواهم بود؟ گفت: 

میر من خوش می روی کاندر سر و پا میرمت/ خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت

خوش خرامان می روی چشم بد از روی تو دور/دارم اندر سر خیال آن که در پا میرمت 


شنیدید؟ مثکه من جدی جدی خوش خرامان می روم به سوی کلیفرنیا آمریکا! جوووون.


نظرات 3 + ارسال نظر
بویکا چهارشنبه 1 دی 1400 ساعت 02:43 https://worldbook.blogix.ir/

سلام.و پاییز تمام شد و زمستان آمد و ان شاءالله زمستان خوب و پرخیر و برکتی باشه برای همه هموطنانمون

نوشین پنج‌شنبه 2 دی 1400 ساعت 14:46

یلدات مبارک:عاشق:

5 شنبه 4 دی 1400 ساعت 16:30

کیلگ بعد از تموم شدن عمومی چطور می‌شه مهاجرت کرد؟ مسیرش دقیقا چطوریه؟

شب میام ایشالا توضیح می دم هرچی بلدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد