Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

هفتمین فیفا بالندور

دیدید مسی هفتمین توپ طلای خودش رو برد؟

هفتمی. عدد هفت. خوب این لحظات رو به خاطر داشته باشید، چون اخریشه!

کاش منم توی یه کوفتی _هر کوفتی که کائنات خودش پیشنهاد می ده_ به خوبی مسی تو فوتبال بودم.

و اینکه ایزوفاگوس دهنم رو صاف کرده اینقدر لوا لوا می کنه! نمی فهمم این همه ترحم برای بازیکنی که به هر حال با مسی هم عصره واسه چیه. تو خفنی ولی ایا سیریسلی تکنیک رقیبت رو دیدی؟ 

 لوا مثل منه. همیشه تا یک قدمی اش می ره و نا کام می مونه. منم بعد این همه شکست پس و پیش دیگه عادت کردم و در زندگی فلاکت بار خودم بی حس شدم و درد خاصی بعد ناکامی ها حس نمی کنم. اونم باید عادت کنه. دیگه به اندازه ی مسی خوب نیستی دیگه. تو هم یه نقره داغی. ما همو می فهمیم لوا. شلش کن و بپر بغلم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد