Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

کمبود مهمات

فردا چهارشنبه سوریه و هنوز ترقه ندارم! هیچ ندارم. کی زندگی اینقدر بی مزه و از دهن افتاده شد؟

تازه می خواستم دوستم رو هم دعوت کنم بیاد اینور چهارشنبه سوری پیش هم باشیم! حالا الان واسه خودم هم حتی مهمات ندارم.

یه جمعی هستند از بچه های کوچه، من اینا رو فقط هرسال یک بار اونم چهارشنبه سوری ها می بینمشون. تنها روزی که حس زنده بودن واقعی دارم. تنها جشنیه که اینقدر خودمونیه و خوش می گذره! 

و یکم ناراحتم چون حس می کنم از نظر روحی و جسمی امسال هنوز امادگی شرکت در این جشن رو ندارم و دوست دارم حالم حال تر باشه روز برگزاری. دوست دارم دو سه روز بعد باشه اقلا!

این یک دو هفته بعد پره درگیر بودم ناجور... یک عالم قول و قرار و دید و بازدید و فعالیت های معوق بود که البته هنوز نصفش هم ادا نشده. اینا همه حاصل یک سال خانه نشینی اینجانب هست. :)))

اگه یه روز  برم خارج کشور، فکر کنم اخرین سه شنبه ی هر سال شمسی قلبم شدیدا از ده جهت جر بخوره و پاره پوره باشه.


پ.ن. ترقه رو می خرم. از زیر سنگم شده.:)))

نظرات 3 + ارسال نظر
مراد سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 15:15

کیلگاراخان اگه ما یه ملت باستانی و پادشاهی و با رسم و رسومات زیبای باستانی هستیم اصلن چه احتیاجی به ترقه!
در مراسم چهارشنبه سوری که ما چیزی به نام ترقه نداشتیم. ترقه رو بخاطر لجبازی با آخوندها مد کردن آخه اونا 40 سال این سنت زیبای چهارشنبه سوری رو ندیده گرفتن و بچه ها هرسال ترقه هاشون رو از عمد گنده تر و پر سروصداتر کردن بطوری که همه شون میدونند احتمال کوری و نقص عضو داره اما بازم از روی لج و لجبازی با آخوند بازم انجام میدن و اصلن نمی ترسن
اما من اصلن این روش رو قبول ندارم
ما باید هفت تا کوپه هیزم جمع کنیم و مثه بچه آدم از روی آن بپریم و ترانه معروف زردی من از تو سرخی تو از من رو با صدای بلند و دسته جمعی بخوونیم
به نظر من اگه در شهر تهران هیزم پیدا نمیشه خب چه اشکال داره 7 تا فانوس نفتی روشن کنن و ملت از روی فانوسها بپرن
یا 7 تا قوطی رب گورجه یه کیلویی یا 7 تا قوطی 5 کیلویی روغن رو با فاصله با گچ به زمین یا آسفالت محکم کنن بعدش داخلش نفت بریزن و از روی این قوطی ها بپرن
باور کنید اگه قوطی ها رو با گچ محکم کنن حتی با لگد هم قوطی ها کنده نمیشه و همه به راحتی از روش میپرن
در ضمن نفت هم باید نفت سفید باشه که دود نداشته باشه
بهرحال اگه آخوندهای بیسواد و تازی اجازه داده بودن آلان ملت هزاران روش نبوغ آمیز و ابتکاری رو برا روز چهارشنبه سوری اختراع کرده بودن بدون اینکه از دماغ کسی خون ریخته میشد

مراد سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 15:19

باورتون میشه! حتی روزنامه ها و رادیو و تلویزیون حق ندارن بگن چهارشنبه سوری باید بگن چهارشنبه آخر سال!!!!!!!!!!!
من نمیدونم این واژه رو از کدوم جهنم دره ای پیدا کردن!!!
چهارشنبه آخر سال! ای تف به گور پدرتون........

مراد سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 15:30

در ضمن من یکی از کسانی هستم که در مراسم زیبای چهارشنبه سوری به حادثه آتش سوزی گرفتار شدم
راستش خیلی بچه بودیم اشتباه ما این بود که لاستیک ماشین آتیش زدیم و اشتباه بزرگتر اینکه از لحظه اول قرارداد نکردیم که فقط حق داریم از یک طرف بپریم نه از دو طرف
و اینطوری بود که متاسفانه پسر همسایه مون از آنطرف و من از این طرف خوردیم به هم و افتادیم روی لاستیک پر از آتیش
متاسفانه این اشتباه باعث شد که هر دومون با تن و بدن سوخته به خانه بریم
این نکته خیلی مهمه باید از اول قرارداد کنیم که ما حق داریم فقط از یک جهت بپریم وگرنه اخراج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد