Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

I'm in love with a fairytale

ببینید تولد کیه! یاه یاه یاه.

می دونستید بنده و کورونا در ایران متولد یک روز هستیم؟ اگر یادتون باشه، دوم اسفند پارسال جمعه بود -انتخابات- و دقیقا از شنبه اش کشور برای اولین بار به قرنطینه ای طولانی فرو رفت.


# اول، بیایید بغلم.


# دوم، عاشق بیست و سه سالگی ام بودم. عاشق زندگی ام در سال کورونا. واقعا از بهترین سال های عمرم بود (حتی شاید بهترین به تنهایی) و عجیب زندگی قرنطینه ای بهم چسبید ضمن در نظر گرفتن این حقیقت که می دونم متاسفانه برای اکثریت افراد سال دوست داشتنی ای نبود. پارسال شب تولدم آرزوی عجیبی کردم. گرینچی تمام عیار بودم، خسته ی زندگی... خسته ی همه چیز. دلم می خواست سرم رو بگذارم و یک مدت همه ولم کنند تا وقتی که خودم دوباره دلم بخواد بگم منم هستم. و از یک روز بعدش بوووومب زندگی همه مون در همه ی ابعاد دگرگون شد. گاهی به طرز عجیبی حس می کنم این تغییر روند زندگی به دنبال کورونا ویروس به نوعی پاسخ فرشته ی آرزو ها به اون آرزوی من بود و کرک و پرم می ریزه. من جهان رو کنترل می کنم؟ اره. من داشتم از جهان و نامردی هاش انتقام می گرفتم؟ هل یس! اخرین سال قرنم رو (البته فهمیدم که آخرین سال قرن نیست، ولی به چشم من آخرینه چون نود و نه داره!) واقعا فابریک گذروندم. فابریک ترین. تنهایی و خودم ترین. منیت رو صرف کردم. در واقع خودم رو کوبیدم از نو ساختم. باورتون نمی شه عادت هایی رو کنار گذاشتم که شاید ده سال بهشون وفادار بودم. از همه چیز و همه کس کنده شدم. یکی بعد از دیگری! پا گذاشتم روی خط قرمز هام. زدم به در بیخیالی.. امسال واقعا زدم به سیم آخر. و انصافا سیم آخر عجب سیم خفنی بود! به دل هیچ احدی راه نرفتم. حتی برای اولین بار تو عمرم موفق شدم اتاقم رو اون جور که مورد علاقه ام هست مرتب کنم. هر کار که عشقم کشید کردم نه به خاطر حفظ ظاهر یا خوشامد بقیه.. و هنوز هم خسته نیستم از این روند. زیرپوستی حس می کنم هر وقت من بهش بگم :"کورونا برو" می ره ولی هنوز بهش نگفتم. خوشحالم وقتی بخوام برگردم و به یکی از باحال ترین سال های جوونی ام فکر کنم، زیاد غمی به ذهنم نمی آد. 


# سوم، از همین لحظه پارتی رو اعلام رسمی می فرمایم، امروز من الکساندر ریباکم، و شما هم یکی از ادم های خیلی خوشحال داخل کلیپم هستید:

از اینجا دانلودش کنید. برقصیم، یک دو سه.

می دونید، اعداد فرد رو بی نهایت بیشتر از زوج ها دوست دارم. و خب بیست و چهار سالگی زوجه.. بیست و سه عدد فرد و اولی بود. این وسط خیلی عدد ها هستند که بیست و چهار رو عاد می کنند. ندانم چه خواهد شد ولی ارزو می کنم  این شکلی باشم در بیست و چهارسالگی ام. مثل الکساندر ریباک با چین ظریف دور چشماش و دیوانگی منحصر به فردش که احتمالا نشان از ژن مشترکمون با سهراب سپهری داره.


پ.ن. روشن گری طوری. مراد خان، به من می گفت وقتی روی سقف دنیا می ایستی تو تاریکی و به چراغ های سوسوزن نگاه می کنی،  با چی پاهات رو شازده کوچولو وار تکون می دی؟ بفرما! با این. نگهش داشته بودم واسه یک مناسبت خاص اپلود کنم. 


پ.ن.کوت تولد طوری. مثلا از یک جا به بعد قبول می کنی که هیچ وقت قرار نیست موهات شبیه دیوید تننت بشه و زندگی ت صرفا باید بگذره و بره. حس می کنم بیست و سه سالگی برای من دقیقا این نقطه بود. دیگه زندگی اونجوریا به چشمم مهم نیست. برای همین هم سخت نمی گیرم. می گذره صرفا. 


پ.ن. مفلوک طوری. اگر درست یادم باشه من امسال اصلا مریض نشدم، الا روز تولدم. با کلداکس و انتی بیوتیک سرپام.


نظرات 21 + ارسال نظر
Marzi شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 01:25 http://rozegaremarzi.blogsky.com

تولدت مبارک.
پس نان کرونا رو تو ، تو دامن مردم دنیا گذاشتی!
حالا میشه بخاطر روز تولدت کاری کنی برگرده به حالت بدون کرونایی؟ حالا که کلی موفقیت کسب کردی تو یکسال گذشته گمونم بد نباشه یکم فضا رو عوض کنی.

من الکساندر ریباک خوشم میاد. ولی اونیکه فرم موهاش دوست داری نمیشناسم.
کلا اعداد فرد و هرچیزی در فردیت ، بیشترین جذبه رو داره. مثلا واسه تزئین یه اتاق ۳ تا گلدون خیلی بیشتر از ۲ گلدون جلب توجه میکنه.
یا مثلا تو طراحی یه پارک ۵ درخت بهتر از ۶ تا جلوه میکنه.
امیدوارم در ۲۴ سالگی بهترین اتفاقها برات بیوفته.

سپاس گزارم.
بله دقیقا کار خود نالوطی ام بود. خسته بودم بابا زندگی چرت شده بود، قدرش رو نمی دونست هیچ کس. گفتم تنوعی باشه با خفاش ها دسیسه کردیم!
حالا بگذار فکر کنم، کم کم یکی از همین روز ها بهش می گم جمع کنه بره خونه شون، به شرطی که همه تون قول بدین بیشتر از قبل قدر رندگی رو بدونید. (حکیمانه طوری - ریش سفید طوری در روز تولد)
اونی که فرم موهاش رو دوست دارم یک زمان بازیگر نقش سریال دکتر هو بوده داخل شبکه ی بی بی سی. اسمش رو سرچ کنی، می آره.
و کلا بین همه معروفه به خوش فرم بودن موهاش... در این حد که همه دوست دارند موهاش رو نوازش کنند. :)))

ولی اقا اتفاقا به نظرم در امر تزیین تعداد چیزی فرد باشه نمی شه تقارن رو رعایت کرد و ما وسواسی ها خیلی اذیت می شیم چون همیشه یکی تک می افته در تزئینات. پتانسیل دیوانه کردن داره. :)))
نهایتا باز هم ممنونم.

ژنرال شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 01:40

سلام. تولدت مبارک کیلگ. تو روز تولدت یه رمز با اسمت ساختم موقع درس خوندن! (نمیدونم چرا فکر میکنم لاغری!) رمزم هم اینه: کیلگ FFTداره! یعنی صدای کلیک به دنبال معاینه ی هیپ نرمال نوزاد به علت تاندون فلکسوری، تاندون فاشیا لاتا یا ترس لیگامانه!!
ریباک عالیه. فری تیل عالی تر. من با این آهنگ زندگی کردم. یادش بخیر اولین بار تو ماشین ندا همگروهی دوره استاژریمون شنیدمش وقتی که صبح بنده خدا می اومد دنبالمون در خوابگاه تا بریم بیمارستان واسه بخش اطفال!
عدد ۲۳ که نگم برات؛ عدد مورد علاقه مه!! کلی پیراهن استقلال دارم که پشتش اسم خودمه با عدد ۲۳!! دروازه بان که بودم پشت پیراهنم ۲۲+۱ بود (یعنی دو تا گلر اینجاست!)

رسم دنیا رو ببین کجا رو دیدی ژنرال به سرباز دون پایه تبریک تولد بفرسته؟ (کوبیدن دست شقیقه - تعظیم نظامی)
مفتخر و ممنونم ژنرال.
خیلی خوشحالم که اسم رمز درس خوندنت شدم، چون وقتی رتبه شدی تو بورد، به همه می گم اگه به خاطر من نبود رتبه نمی شد و در تاریخ جاودانه می شوم. :)))) فکر نکنم به کل عمرم کسی با کمک بنده سرواژه سازی کرده باشه.
تازه اسم رمزت هم به عنوان نکته ی درسی حفظ کردم.
عخی یعنی می گی این آهنگ که ارسال کردم قدیمیه؟ من تازه کشفش کردم. فکر نمی کردم بیشتر از پنج شش سال عمر داشته باشه. ولی الان سرچ کردم مال حداقل ۱۲ سال پیش بوده. دم اون هم کلاسی تون گرم بابا. :))))

بیست و دو به علاوه ی یک خیلی زیبا بود.
منم بگم بیست و سه به علاوه ی یک بدک نیست تا یکم عادت کنم به عدد جدیدم... بیست و چهار چیه لامصب اخه.

ولی نفهمیدم چرا 1 + 22 معنی دو تا گلر می ده. 1 + 1 معنی دو تا گلر می ده بیشتر.. اووف دروازه بان بودی پس. :)))

Greenish شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 02:27

۲۴ سالگیت مبارک:)(به تقویم میلادی فکر کنم هنوز ۲۳ ی ولی)

همین که فهمیدی ۹۹ سال اخر قرن نیست نشون میده ۲۳ مفیدی داشتی:دی

چقدر بی ذوقی اینقدر ۲۳ سالگی خوبی داشتی جا داشت بعنوان حسن ختامش یه کار جالب انجام میدادی.

کرونا رو هم بذار باشه فعلا حداقل تا اردیبهشت.هشتگ دوست داران کلاس انلاین

ممنونم، بسیار لطف فرمودی.
افرین اتفاقا من دقیقا می خواهم یه دور دیگه هم فردا تولدم رو به خودم تبریک بگم. خیلی قشنگ هستند سال های کبیسه که اینجور می شه همه چیز در شمسی یک روز عقب می افتد از میلادی. دوستش دارم.

اقا دیگه به بزرگواری خودتون ببخشید بی ذوق نیستم اتفاقا چون خیلی دوستش داشتم بیست و سه سالگی رو. ولی نمی دونم باید چی کار کنم از پشت مانیتور! (خودکشی خوبه؟ کلا روز هایی که فکر می کنم خیلی خاص اند تمایلم به خودکشی زیاد می شه! :)))) ).
خلاصه یکی از کلیپ هایی که خیلی دوستش دارم و برایم ویژه ست (واقعا نمی دونی چه قدر) را اپلود کردم. دیگر ببخشید گزینه ها در مجازی محدودند وگرنه که می بردمتان به اتفاق ساندویچ کثیف انقلاب بخوریم که بسیار مورد علاقه ست و البته اینم با کرونا منتفیه ولی خوشمزه می شد خودم با نوشتنش هوس کردم!

نهایتا کرونا بنا به درخواست برخی شهروندان حداقل تا اردی بهشت خواهد ماند. مهر. امضا. صاف کردن ردای قضاوت و لول موهای سفید. تصویب شد. تق. (کوبیدن چکش) پرونده ی بعدی.

jud شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 16:46

یه اعتراف: من فکر می‌کردم تولدت ۳ اسفنده!
تولدت مبارک کیلگ! خیلی مبارک. امیدوارم ۲۴ سالگیت پر از موفقیت و خوشحالی و خاطر‌ه‌های خوب باشه. جوریکه زیر هر پستت بیایم بنویسیم:"شیرینی بده!"

فان_فکت: ۲۴ رو میشه به شکل "دُچار" خوند:دی
دوم اسفند: اسفند ماه دوازدهمه. دو ضربدر دوازده؟۲۴. دچار ۲۴ شدی:دی

چه عالی اتفاقا خودم هم کراش عجیبی روی عدد سه دارم.
اون جمله ای که گفتی طوری باشم که بیایین زیر هر پستم بنویسید شیرینی بده، خیلی بهم حال داد!! :{ تا حالا همچین ارزویی نشنیده بودم و در عمق بسیار زیباست... اخه فکر کنم هیچ کدومتون نمی دونید من چه قدر عاشق شیرینی پخش کردن هستم! خود عملش رو بسیار دوست دارم. :))) کیف می ده جعبه بگیری دستت شیرینی پخش کنی.

با دچار هم که دیوانه ام کردی!
پس بگذار یک شعر تقدیمتون کنم به همین مناسبت دچار شدنم:

دچار یعنی عاشق،
و فکر کن که چه تنهاست
ماهی کوچک
اگر دچار ابی دریای بی کران باشد.

و این دچار باعث شد واقعا حس خوبی به بیست و چهار داشته باشم تا قبلش حس جالبی نداشتم ولی الان یک دلیل شاعرانه ی دبش دارم برای دوست داشتنش. خیلی تعبیر شاعرانه ی زیبایی هست.
و حتی فکت عددی بعدی اش... وای جود. کشتی مرا! دیوانه ام بنمودی با این کامنت. :))) شما تا دو سال از ارسال کامنت تبریک تولد معافید. خیلی مرسی که یادم اوردی حواسم بهش باشه و لذت ببرم از این فکت عددی!
امروز تنها تولدی بود که می تونستم از این فکت که
ماه تولد × روز تولد= سن تولد
لذت ببرم.
حتی خیلی انسان ها بهش نمی رسند چون از صد می زنه بالا! :))))
و تو کمک کردی حواسم بهش باشه. خیلی کیف کردم. دمت جیز. بسیار!

شایان شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 20:29

چرا این ذهنیت غلط که تولدت ۱۲مه از مخم پاک نمیشه؟

حتی فکر کنم چند باری هم نوزدهم واسم کامنت های خوشگل خوشگل فرستادی. :))) تا وقتی در اسفندیم همه اش قبوله.
کلا خوشم می آد تبریک های جا به جا رو. دلیل مضاف برای خوشحال بودنه! اینور مانیتور که به اکثر ادم ها نمی گویم تا که هر روزی از اسفند که به یادم افتادند حال کنم زیرپوستی. :)))

ولی انصافا بیا دوازدهم هم برام یادداشت بنویس، دو روز قبل پره است و احتمالا در حال زایمان هستم امسال.

مراد شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 22:17

گردنت بشکنه کیلگارا خخخخخخخخخخ

حتی تو روز تولدم؟ :()
با ما به ازین باش....

ژنرال شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 22:19

اون زمانا گلر اول شماره اش ۱ بود و گلر دوم ۲۲. اینگونه بود که دو تا گلر ۲۳ شدن!!
هدیه ی روز تولدت: صد درصد زدن ارتوپدی

عه. من هرچی دارم تو ذهنم می گردم، فکر کنم این فکت رو اصلا نمی دونستم و نشنیده بودم. که گلر دوم ۲۲ هست. چه جالب...
اقا چه جور صد بزنم؟ بلوتوث نمودی به مغزم؟ :))) دمت گرم. واقعا نیازش دارم.

مراد شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 22:26

تولدت بهت تبریک میگم خان
امیدوارم تا زمانی که از این دنیا لذت میبری زنده باشی
راستش خیلی دلم برای نوشته هات تنگ شده بود اما باور کنید نت نداشتم آلان که فهمیدم تولدته بسیار شادمان هستم و بازم بهت میگم الهی گردنت بشکنه کیلگاراخان .....

کیلگارا باور کن دیشب داشتم روی آپارات ویدئوهای مربوط به ( ویلون ) گوش میدادم اتفاقن همین ویدئو رو هم تماشا کردم و لذت بردم
وقتی آلان بعد از مدتها بهت سر زدم دیدم که این ویدئو رو لینک کردی شاخ در آوردم
برای اینکه باور کنید آلان یه عکس از هیستوری مرورگرم میگیرم تا باور کنید

مچکررررم خان...
ارزوی قشنگ ولی خطرناکیه،
چون شاید خیلی وقت ها امثال منی باشند که با خودشون فکر می کنند بی خود زنده اند و لذتی نمی برند.
چه قدر اینترنت منطقه ی شما بد هست. دلم سوخت... زمانی خودم درگیر بودم با اینترنت کم سرعت و خیلی زجر کشیدم اون دوران.

دیگه شاخ لازم نداری که... تله پاتی نمودیم. :)))) من هم سه چهار ماه پیش مادرم برایم فرستاد این ویدیو رو.

مراد شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 22:45

اینم سند زنده از مرورگرم که دیشب بعد از مدتها که به نت وصل شده بودم عاشق شنیدن صدای ویلون شده بودم و واقعن که من از صدای ویلون سر مست میشم
البته بگم کسی که این ویدئو رو روی آپارات لینک کرده بود اسم درست و حسابی نذاشته بود حتی توضیح درستی هم نداده بود فکر کنم کیفیتش هم زیاد مناسب نبود
https://s17.picofile.com/file/8425707500/kilgara.jpg

اهنگ میراکلیس هم که گوش دادی. :))))
بله بله با سند بی سند قبولتون داریم.
سندت را بازش که کردم، عبارت گردنت بشکنه با اون دست خط مخصوص رو که خواندم با یک لحن مظلومانه ای ناخوداگاه بلند گفتم آخییی. :)))

من فیلم را از یوتیوب گرفتمش و دوباره اپلودش کردم روی پنل خودم که فیلتر نباشه. برای همین کیفیت قابل قبولی داره.

مراد شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 22:59

بلاخره گشتم لینکش پیدا کردم آخه کیلگاراخان که معنی ترانه رو ترجمه نمیکنه اما این ویدئو با زیرنویس فارسیه یعنی ترانه رو ترجمه کرده
https://www.aparat.com/v/FSEwX
باور کنید دقت نکرده بودم چقد متنش زیبا و قشنگه آلان متوجه شدم
بهرحال مرسی

اتفاقا یه زمانی همچین وسواس هایی هم داشتم دقیقا می نشستم ترجمه می کردم متن اهنگ را می گذاشتم و این خرت و پرت ها... ولی خب فکر نمی کردم کسی استفاده ای کنه، چون با یک کلیک یا سرچ گوگل خیلی راحت به دست می اید.
از طرفی عوارض پیری و کمبود وقت و بی حوصلگی هست. و خلاصه کم کم این عادت حذف شد.
حالا به خاطر گل روی شما حواسم هست یک بار هم ترجمه اش را خواهم گذاشت به روش خودم.

تیکه ی مورد علاقه ام همون بیت ترجیعی اش هست، که می گه من عاشق یک افسانه شدم، با وجودی که جاش درد می کنه.

تقریبا می شه یک چیزی تو معنای درد عشق توی ادب غنایی خودمون.

این کلیپی که گذاشتی، یکی از اجراهای دیگه اش هست، فکر می کنم اون قدری این اهنگ رو دوست دارم که همه ی اجراهاش رو دیده باشم از مسابقه ها بگیر تا همه ی کنسرت ها.
این اجرا خیلی مورد علاقه تر از اجرایی هست که خودم اپلود کردم چون الکساندر فقید داخلش خیلی خیلی مجنون تر و خوشحال تر و خل تره، خنده هایش واقعی ترند، ادم های داخل کلیپ شاداب ترند، اول بار هم حتی خودم همین رو دیدم، منتها کاملش رو پیدا نکردم (حال نداشتم پیدا کنم) و اجبارا این یکی رو اپلود کردم.

شای شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 23:35

یه هفته ست فکر میکنم بهش تا ۱۲م چیزی ازش در میاد

چی؟ نفهمیدم. یه هفته است به چی فکر می کنی؟

Greenish یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 02:20

دیگه رسما ۲۴ شدی:)

دیشب فرصت نشده بود ویدئویی که گذاشتی رو ببینم الان دیدم و امیدوارم مود کلی ۲۴ سالگیت شبیه همین ویدئو کلیپ های الکساندر سوییت و اروم باشه:)

بعله. دقیقا. رسما ادالت ادالت. فکر کنم دیگه هیچ کشوری نباشه بیست و چهار ساله ها داخلش به سن قانونی نرسیده باشند.

مغسییی. حالا جالبه گفتی سوییت ولی به چشم من یکم خله... دوست دارم خل باشم. خل خوب، مثل ریباک.
خل خوب تکه کلام پدرم بود زمانی. بهم می گفت خل خوبی هستی. :دی

شهرزاد یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 10:49

کیلگ
کیلگ
کیلگ
کیلگ
ذوق کردم که تولدته.
خیلی مبارکه‌ جناب آقای دکتر کیلگارا کیلگوریان.
یه‌چیزی که می‌خوام‌ بهت بگم اینه که تو یکی از آدمایی هستی که قطعا زندگی رو واسه اطرافیانشون قشنگ‌تر می‌کنن.
خوشحالم که باهات آشنا شدم و اینا.
ماچ بوس بغل.

شهرزاد
شهرزاد
شهرزاد
شهرزاد
بسی ذوق کردم که برام پیام نوشتی.
ها فقط تجدید نظر بفرمایید ریا نشه، من اینجا رنگ و لعابی بیش نیستم، واقعا تو دنیای واقعی خودم به خودم چنین حسی ندارم که زندگی رو قشنگ کرده باشم و حس می کنم بیشتر اذیتشون کردم همه رو. ولی امیدوارم.. یک روز.. قشنگ بشه اقلا.

فامیل جدیدم هم بسیااار دوست دارم! کیلگوریان! :))) دم فرفریان کیلگوریان. شبیه فامیل ارمنی ها شده.

به قول جناب خان قبانت، فدات، بوس بوس ستاره بچینی...

مراد یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 23:44

بچه ها یاد بگیرید ... خوبی باز گذاشتن کامنت ها اینه که صاحب وبلاگ اگه دلش خواست جواب میده دلش نخواست صد سال سیاه جواب نمیده خخخخ خخخ
پس بی خود مدام وبلاگ رو رفرش نکنید خبری از جواب نیس خخخخخ
وای از این همه عقل و هوش این نیم وجبی !!!!!!

این حقیقتی که گفتی درسته،
ولی انصافا من یکی تا حد امکان ازش استفاده نمی کنم و سعی می کنم به طور در خور جواب بنویسم.
منتها گاهی یهو سرم شلوغ می شه و این قدر درگیر می شوم که حالی نمی مونه یا به اغما فرو می روم و خلاصه جواب نوشتن درخور سخت می شه، تعمدی نیست اگه قبلا هم بی جواب گذاشتم.
الان مثلا امتحان دارم و دهنم صاف شده و دیر به دیر سر می زنم... نصف شب یا صبح زود.

پ.ن. ببین دیکتاتور بازی کردم و نظرت رو حذف نمودم. یه مدت دیگه برش می گردونم. از آبان پارسال نظر حذف نکرده بودم و کلا هم دست به حذف ندارم مگر خود بچه ها بگن حذف کن.. ولی راستش این باردلم نمی خواست دلخوری پیش بیاید بین افراد و یه جنگ به پا بشه زیر این پست. نا سلامتی تولده ها!
از کسی که توی خونه ای که مدام جنگ و دعوا بوده بزرگ شده بپرس، بوی تنش و دعوا رو از هزار فرسنگی رو هوا می زنم...
تنها چیزی که دوستش ندارم بده بستونی بودن رفتار هاست. ازش متنفرم... کلا با نظرت موافق نبودم چون از بیرون گود نگاه می کنی و فکر می کنم در این امر به خصوص کلا نظر منه که در نهایت مهمه. :)))) چون من فعلا تازه متولد این پست هستم و هرچی بگم کاملا دیکتاتوری همون میشه. تو که دلت نمی آد یه نی نی تازه متولد یک روزه رو برنجونی؟ :دی
تازه اینکه پست خفن تولدمه و هیچ جوره راضی نیستم خراب بشه.
می دونم ته دلت منظوری نداری و ذاتا آدمیزاد شوخ طبع و رکی هستی و ته دلت چیزی نیست ولی همه اینو نمی فهمند و دلگیری پیش می اید.

مراد دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 02:53

خان منکه حرف بدی نزدم !
اما خب پست پست شماست و بقول شما تولده ما که تسلیمیم اما جدی میگم هرچی فکرش میکنم چیزی بدی نگفتم!
شاید اینجوری بدتر باشه و ملت فکرای بدتری کنن!
بهرحال نمیدونم هرکاری بهتر بود انجام بده!

اوف علامت تعجب هاشو. ته هر جمله ات یکدونه هست.
مرسی خلاصه قبانت فدات که درک می کنی. :))))
نه والا حرف بدی نبود ولی حس کردم شاید یک درصد این وسط کسی با خواندنش دلخور بشه شوخی بودنش رو نگیره و علاج واقعه قبل وقوع کردم.

این مدل بد نمی شه، تازه یکم به اتفاق باقی رو می گذاریم تو خماری... :دییی

ژنرال دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 12:22

کلاس های حضوری ارتوپدی با تدریس استاد ژنرال. صد ارتو را از ما بخواهید! اعلمی هرندی را برایتان ساده کرده ایم! جواب تمام سوالات پره و رزیدنسی با حضور در کلاس های استاد ژنرال!

ارتو رو هنوز حتی شروعش نکردم! واقعا که مبارک باشه. نازنین بیا منو بخور...!
از راه دور نمی توانی معجزه بکنی...؟ حضوری را وسط این قاراشمیش کجای دلم بگذارم؟
:))))
برنامه ام اینجوریه که صبح بیدار می شم سرم تو درسه تا شب که بخوابم. و هنوز هیچی تموم نشده و یکم دارم ام ای ریز اینفریور می زنم. :)))

مسعود می گن شاید لغو بشه.

مراد دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 15:06

کیلگاراخان برات آپلود کردم در ضمن ترجمه آهنگ رو هم در قسمت پایین ویدئو یعنی در توضیحات ویدئو گذاشتم

https://www.namasha.com/v/NW14UxDc

هوووف ممنونتم کلی! دمت گرمه.
متاسفانه من هنوز موفق نشدم بازش کنم،
فکر می کنم مشکل از دستگاهم باشه... داخل سایت نماشا ویدیو نمایش داده نمی شه.
اجازه بده با کامپیوتر هم امتحانش کنم طول می کشه کمی...
ولی علی الحساب بابت کامنتی که زیر ویدیو نوشتی کلی مخلصیم.

ژنرال پنج‌شنبه 7 اسفند 1399 ساعت 01:01

میتونم برات کلاس مجازی بذارم!

ای واااااای خجالت می دید ژنرال...
دیگه من الان واقعا خجالت کشیدم از این همه لطف.
نه بابا شوخی کردم. خودم باید یک خاکی به گورم بریزم.... وقت شما رو بگیریم که چی.

تنها پنج‌شنبه 7 اسفند 1399 ساعت 22:15

تولدت مبارک کیلگ آرزو میکنم توی بیست و چهارسالگیت کلی رشد کنی و به اونچه که میخایی تو مسیرش قرار بگیری .کائنات هم بر وقف مرادت باشه
کیلگ جان کامنت قبلیم جوابی داشت؟

سلام ممنونم ممنونم کلییی.....
بعله بعله جواب درست حسابی دارد.
یکم درگیرم، در اولین فرصتی که سر ذوق بیایم پاسخ گویی می کنم.

Baran سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 22:51

سلام،واسه تبریک و آرزوهای نیک و قشنگ هیچ وقت دیر نیست.لاکن تولدتان با بیست وچهارهزارآرزو...مبارک باشه

وخوب.من با شهرزادجان موافق ام.چرا که.پدرجانم متولد سوم اسفند هزاروسیصد و سی و شش هستند. و
آنجا که خواندم:"اول ،بیایید بغلم."ناخودآگاه گفتم،گاز نگیریتاااا
دیگه اینکه؛خوب و خوش و سلامت و موفق زی بلامیسر

شن های ساحل پنج‌شنبه 14 اسفند 1399 ساعت 01:13

اصلا صورتم شطرنجی از شرمندگی که انقدر با تاخیر دارم بهت تبریک میگم خلاصه به بزرگواری خودت ببخش که انقدر دیر دارم تبریک میگم ...کیلگ تولدت مبارک انشالله امسال برات پر از برکت های الهی باشه و توی مسیر رشد باشی پر از سلامتی و حس خوشبختی و شادی برای خودت و خانوادت باشه و حتی از بیست و سه سالگیت هم عالی تر باشه ....
نگران امتحانات نباش زیادی داری فکر میکنی حتما نمره هات عالی میشه فقط قبلش خوب استراحت کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد