Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

یک شاخه گل ساده ی سلطانی

یادتونه بچه بودیم، عمو پورنگ و خاله شادونه و اینا می گفتند هدیه می تونه یک شاخه گل خیلی ساده باشه و مامانا با همون هم خوش حال می شن کلی؟

من به نتیجه رسیدم تو دنیای امروز ایران، حتی گل دیگه جواب نیست و اصلا دیگه یک هدیه ی ساده محسوب نمی شه. مگه اینکه بری از تو پارک بکنی گل رو.

قیمت پیشنهادی تون برای یک شاخه (شاخه نه دسته) گل رز قرمز خشک و خالی (یعنی حتی بدون زرورق) که امروز خریداری کردم رو پذیراییم!

باور کن من همین تابستون بود با همین قیمت یک شیشه ی تزئین شده ی گل خریدم. اصلا این بار نفهمیدم چی شد که اینجور شد.

از سال های بعد می خوام رو مهارت نقاشی ام فوکوس کنم نقاشی هدیه بدم. خیلی به صرفه تره.

نظرات 2 + ارسال نظر
ایراندخت چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 02:08 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

۶۰ تومن. البته چیزی که میدونم اینه که برای خود گل فروش دور و بر ۵۰ هزارتومن در میاد

کاملا درست بود. زدی تو خال!
گل فروش گفت ۵۰ تومان. بعد داشت یه چیزی شبیه پرچم ایران می داد دستم. گفتم بزرگوار این رو یکم ابرومندانه بکن چرا شبیه زرافه ی کرک و پر ریخته است؟ گرفت چند تا علف و این ها زد و نخ پیچید دورش، شد ۶۰ تومان. یعنی درواقع پول اون نخ کنفی شد ده تومان.
یادش به خیر یه زمانی سبد گل هدیه می دادیم به هم!

بعد جالب اینجاست این گل الان وا رفته کاملا و پژمرده شده!
من ماندم این لامصب رو چه جور در مغازه نگه می دارند؟ انگار مغازه شو طلسم داره.

برای خود گل فروش خیلییییی ارزون تر در می اید. خود فروشنده هه به من گفت به مناسبت روز مادر گرون کردیم. که واقعا نمی دونم چه استدلالیه بی وجدان ها. مثن خوبه پزشکا هم به مناسبت کرونا همه چی رو گرون کنند؟ :دی

Baran چهارشنبه 6 بهمن 1400 ساعت 20:14

"مگه اینکه بری از تو پارک بکنی گل رو."
یادمه.با خوندن این جمله تون.بلند بالا خندیدم.آخه پسر عموم.از باغچه ی اداره شون .یه شاخه .غنچه ی رز نارنجیhttps://www.delgarm.com/photos/animals1/38632-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%DA%AF%D9%84-%D8%B1%D8%B2-%D9%86%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AC%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C-%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%AD%DB%8C%D8%B1%D8%AA-%D8%A2%D9%88%D8%B1 ،
می چیدو بعضی از ارباب رجوعان،مثلا مادربزرگ ها.می گفتن.میشه یه قلمه از این رز برداریم؟خودش می رفت.واسشون قلمه می زد.(البته فصلِ قلمه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد