Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

پایان نامه - اپیزود دوم - مشتلق

دنیای من دچار فروپاشی شده،

چون دقیقا همین الان فهمیدم این آهنگ افشین به صورت

" یه ماچ دادو دمش گرم دمش گرم" بوده!

می دونی من چی می خوندم تا الان؟

" یه مشتلق دمش گرم... دمش گرم بابا دمش گرم!"

"مُشتُلُق."

یک مدت به غار فرو می روم مدیتیشن کنم تا تحمل جراحات وارده از این واقعه بر من راحت شود می دونی از کی ما اینو می خوندیم؟ 

واقعا خیلی قبولش سخته این همه سال یک اهنگ رو اینجور غلط بخونی.



و عرضم به حضورتون که یه استاد راهنما گیرم اومده، [ممممااااااااچ] (بشکن) مامان!

اخلاقش ... سجده می طلبه.مهربون. گوگولی به قول بچه ها. همه چی تموم. بسیار جوان. خففففففن. با حوصله. اووووف.

واقعا جا داره بگم، تو پاداش کدامین ثوابی استاد؟

اگر وقت داشتم تا خود صبح در و دیوار وبلاگ را به ذکرش متبرک می کردم.

با یکی از دوستانم صحبت می کردیم، می گفت واااای چه قدر استادت ماهه. می گم چشمتو درویش کن حاجی! استادمو چپ نگاه کنی چپه ت می کنم مگه خودت استاد نداری رو استاد ما نظر داری؟ می گه نه نه استاد دارم ولی استاد تو رو دوست دارم. لامصب. :))))


حالا احتمالا هر جا بگم بهم می گن تو خلی چیزی شدی، ولی عاشق این پروسه ی جشن امضای پروپوزال هستم. شنبه امضا پارتی داریییییم بزن به افتخارش! 

یادتونه چند سال پیش چه قدر از این که اتاق به اتاق برم واسه تصفیه کیف کرده بودم؟ اینم یک چیزیه تو همون مایه ولی خیلی کول تر چون طرف حسابت همه دکتر های شماره یک تاپ مملکت هستند. اخ که اخ. ذوب شدم.


پ.ن. الانم از خنده پاچیدم راستش یک کلیپ از پیامبر دارم می بینم درباره ی حفصه و ماریه ی قبطیه. واقعا کنترل خنده سخت می شه همچین مواقعی! ای خِدا. یک اخوند اومده داره داستان رو تعریف می کنه. مادرم خیلی به من و پدرم می گه کفر نگید. ولی انصافا اگه این داستان شبیه سایت های پورن نیست پس چیه؟ می گه هر کدوم از زن های پیامبر یک شب نوبت همبستری داشتند و هر کدام در یک حجره بودند، بعد شبی که نوبت حفصه بود، ماریه که کنیز بود اومد پیامبر بنده خدا با ایشون همبستر شد، بعد حفصه اومد داشت دق می کرد چون در اصل نوبت حفصه بود برای همین پیمبر به حفصه گفت من دیگه هرگز با ماریه همبستر نمی شم! خیلی خوبید به خدا با پیمبرتون. کاش اگرم همچی چیزایی هست خودتون داوطلبانه نگید همین دو سه تا طرف دارتون هم کرک و پرش می ریزه.


پ.ن. همسایه مون، همون که پسرشو ریز ریز کردند و به قتل رسوندند، داره ازین جا می ره. داشتم فکر می کردم کاش پول داشتم طبقه پایین رو می خریدم بعد می ساختمش و وصلش می کردم به خونه ی خودمون و خصوصا اتاق خودم! دوبلکس بشه. اولین باریه که به طور جدی دارم فکر می کنم کاش پول خیلی زیاد و هنگفت داشتم.

یعنی عاشق خودمم که نهایت تمایلم و برنامه ریزی ام برای استقلال از خانواده، در حد طبقه پایینه نه بیشتر! و از الان استرس چمدانی رو دارم که روزی ... شاید... اگر...

نظرات 3 + ارسال نظر
morad جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 22:32

امیدوارم هرچه زودتر به آرزوت که داشتن یه آپارتمان برای کسب استقلال و یه خواب خوش هست برسی ... باور کن هیچ چیزی زیباتر و لذتبخش تر و آرامش بخش تر از داشتن یه دخمه و غار تنهایی اونم فقط و فقط مال خودت باشه نیست
به نظر من تمام فکر و استراتژیت بذار واسه خرید چنین غاری
حالا اگه اونجا نشد حداقل شده یه آپارتمان 35 متری پیدا کن و بخر

نه بابا اونجور ارزوم نیست،
اتفاقا خیلی کم علاقه داشتم واسه داشتن یک مکان جدا،
یه زمان نوجوان بودم دیوونه اش بودما ولی الان دیگه نه عاقل شدم همچین.
صرفا چون طبقه ی پایین خالی داره می شه خیلی حیفم می آد نمی شه خریدش.

morad جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 22:39

یادش بخیر در دهه 80 زنده یاد رضا فاضلی ( در کانال پارس ) هر روز عصر 1 ساعت برنامه داشت که بیشتر حرفاش هم در رابطه با دسته گلهای این آقایون در صدراسلام بود و بقول تو همش هم پورن بود!

نمی شناختمش که.. حتی کانالش رو.
این حفصه که اگه واقعی باشه، خیلی خنده داره واقعا!

morad جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 22:42

واقعن برای من عجیبه این همه احساس شوق و ذوق واسه داشتن چنین استادهایی ! نمیدونم دوستان دیگرت هم چنین احساسی نسبت به معلمین و استادهاشون دارن یا داشتن یا خیر

فکر کنم عموما فقط خودمم این رفتار در وجود من خیلی شدیده.
واقعا استاد و معلم یک مقامی برام دارند داخل ذهنم اصلا دست خودم نیست بی نهایت دوستشون دارم،
حالا بهت بگم گاهی اینقدر دلم برای یک سری هاشان تنگ می شه می شینم در تنهایی با خودم غم می خورم.
از نوجوانی اینجور بودم.
پاچه خار نیستم ها، فرقه بین این حالت با پاچه خاری. ولی خیلی برای معلم و استاد احترام قائلم و از وجودشان انرژی می گیرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد