Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

نان تنوری داغ برای روز برفی

تا که همین قدر که این دو تا همو وارسی می کنند، خالصانه و بی شیله پیله هم دیگه رو دوست داشته باشیم.

یادگیری از سایر گونه ها! رسما باعث خجالت و شرم همو ساپینس ساپینس ها. 


+ برای روز هایی که نیستم..
+ هر وقت دلتون گرفت، بدونید اگه من کنارتون بودم فوری این کلیپ رو باز می کردم و می گفتم: بیا اینو ببینیم، دو دقیقه بی خیال دنیا!
+ پس ببینیدش. روزی سه وعده. صبح ظهر شام. هر وقت خسته بودید. هر وقت حس کردید دنیا چه چه قدر بی وفاست. هر وقت حس کردید چه همه چی پوچ می زنه. هر وقت حس کردید در درک احساس تنهایید. هر وقت حس کردید بار رو شونه هاتون بیشتر از چیزی شده که بتونید تاب بیارید. هر وقت طاقتتون طاق شد. هر وقت کسی حالتون رو گرفت. هر وقت از دنیا ... خوردید. هر وقت دپ بودید. هر وقت دلتون بی علت گرفته بود. هر وقت دلتون با علت چروک خورده بود. هر وقت دیدید دنیا یه گلوله ی پشم سیاه شده. هر وقت امیدتون رو گم کرده بودید. لطفا لطفا در چنین مواقعی فقط از طرف من یه بار ببینیدش. 
+ دست ادیتور و میکس کننده اش را می بوسم!

# اون که دل می فروشه ارزون،
به خدا بی خبره،
اگه سودی ببره،
بی وفایی می خره.#
نفروشید دل های لامصب هم دیگه رو این معجزه ها رو نفروشید به چوخ.
نظرات 3 + ارسال نظر
Greenish شنبه 20 دی 1399 ساعت 15:22

کلیپ زیبایی بود.

امیدوارم نتیجه ی امتحانت مطابق میلت باشه.

سلام،
مرسسییی مچکرم. منم امیدوارم.

morad دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 20:48

کیلگاراخان وقتی تو با دیدن یک مرغ یا خروس یا جوجه 1 روزه به وجد میای ... وقتی تو با دیدن آبشاری از کرمهای شبتاب در قعر غارهای نیوزلند شاد و سرحال میشی ... وقتی تو دقایقی از وقتت رو صرف ریش و سبیل گذاشتن به بادمجان میکنی!
وقتی تو با یه عکس از پنگوئن ها دست به قلم میشی!
واقعن خودت این حرفه ( دکتری) رو انتخاب کردی یا به زور و ضرب خانواده رفتی این رشته رو انتخاب کردی!؟
آخه مغز من سوت میکشه تو چطوری نصف روزت رو با جنازه و دست و پاهای آش و لاش و خون و خونریزی میگذرونی!؟
آخه مگه میشه یه قصاب عاشق جوجه 1 روزه و گربه 10 روزه بشه!؟
و جالبتر به خوانندگان وبلاگش توصیه کنه مرگ من این فیلم رو به یاد و به خاطر من نگاه کنید!؟
واقعن که عجیبی مثه نفت و آب که هیچ وقت حل نمیشه!

morad دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 23:07

کیلگارا آلان داشتم به این فکر میکردم مطب شما چه شکلی خواهد بود!
احتمالن پر از جوجه های رنگی پر از بچه گربه های ملوس یا شایدم دم درب مطبت دو تا پنگوئن خوشگل به مریض هات خوش آمد میگن!
وای چه میشه مثه بمب در همه دنیا میترکه:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد