Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

اخرین یلدای قرن

اخرین شب چله ی  قرن همه ی همه ی همه تون خعلی خعلی خعلی مبارک!!!! دلتون همیشه شاد.




پر از نور باشید تک تک تون، 

مثل کرم های شب تاب عکس بالا که خیلی دوستش دارم،

عکس غاری به نام  Waitomo Glowworms Caves در نیوزلند. 

غار کرم های شب تاب. مثل همینا بدرخشیم و بدرخشید و بدرخشند.


پ.ن. سال اولی که دور بودم از تهران واسه شب چله، یادم نمی ره امتحان فیزیک پزشکی داشتیم، به دوستام گفتم من فیزیک میزیک حالیم نیست خوابگاهم عمرا بمونم، امتحان هر کوفتی هم باشه من یه امشبو می رم پیش فک و فامیلم و دوباره نصفه شب بعد فال حافظ گرفتن، می نشینم  ماشین تا به امتحان هشت صبحمون برسم! و دقیقا همین کار را کردم. اینجوری وسواس دارم روی دور هم بودن شب یلدا و الان وضع اینه! اتفاقا دقیقا یادم هم هست همون شب یلدا یک اتفاقی افتاد و من طبق معمول احساساتی شدم و گریه و فغااان. :))))  ولی امسالم خوبه یه مدلشه. یادگاری می شه. چهار نفریم با پیژامه. خلاصه که امسال نخود نخود هر کی رود خانه ی امن خود. :))))

این اقای پشت بوق هم خیلی باحاله. شب یلدا رو تبریک می گه و صدای بیمارستان می آید در پس زمینه ی پیامش. به نظرم تاثیرش را می گذاره. فکر می کنم از صبح تا حالا یازده دوازده باری به من تبریک گفته یلدا رو. از همه بیشتر!


صرفا جهت فان:

نظرات 4 + ارسال نظر
ژنرال یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 22:36

امسال آخرین یلدای قرن نیست؛ این یک سرباز!
دوم اینکه شیر تو یلدا و هرچی که هست!

عه پس کی هست؟ :))) فرداست؟
و دوم اینکه چرا اینقدر خسته ژنرال؟ یه امشبو خوش باش به کسی بر نمی خوره.
ببین بلبل ها دارن نجوای شبانه سر می دهند!

ژنرال دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 00:27

سال دیگه آخرین یلدای قرنه سرباز!
بلبلا به ور گور میتاشون خندیده بودن!

من جدا نمی فهمم چرا سال بعد هست؟ سال بعد که قرن عوض شده است دیگر.
بلبلا دلشون شیکست. الان کز کردن رو شاخه دارن بارون می خورن!

morad دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 14:42

مرسی آقای دکتر منم شب چله رو بهت تبریک میگم عزیز
در ضمن این عکس غار چقد زیبا و نوستالژیکه با میلیونها کرم شب تاب! وای که چه زیباست! وای ... وای ... وای ... وای... اینو از کجا پیدا کردی!!!؟؟؟
نگفتی من پس میوفتم!؟ نگفتی قلب من تحمل این آبشار نورانی رو نداره! انگاری سیال هس داره شر میکنه روی برکه !
البته این عکس رو احتمالن با فیلتر گرفتن وگرنه کرمهای شب تاب نورشون فسفری هس اما نوری که اینجا مشهوده انگاری زمرده
شایدم چون در قعر غار هست اینجوری به نظر میاد
بهرحال بسیار زیبا هس خرمنی از زمرد کبود یا بهتره بگم خرمنی از LED

می بینی چقده قشنگه؟ منم براش مردم.
چون خودم خیلی احساس بی نهایتی داشتم برای شما هم به اشتراک گذاشتم.
داشتم یک مطلب درباره اش می خواندم روی اینترنت، و بعد اسمش را سرچ کردم به گنجینه ای از عکس ها دست یافتم و بعد به انگلیسی عکس های بیشترش رو پیدا کردم.
این تک عکس که می بینید دستچین شده ی صد الی دویست عکسی هست که من از این غار دیدم.
خیلی... دچار احساسات نگفتنی ای می شوم با دیدنش.
می شه تا اخر زمان نشست و نگاهش کرد و پلک بر هم نزد.

morad دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 14:44

البته من عکس رو اینجوری نیگاه میکنم
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5ba5ef397eb88c39aabb2033/1562106156545-MP147GYKTOS7SA0LEBJK/ke17ZwdGBToddI8pDm48kCpX2mwG9slVUzQCwhOMrQF7gQa3H78H3Y0txjaiv_0fDoOvxcdMmMKkDsyUqMSsMWxHk725yiiHCCLfrh8O1z5QPOohDIaIeljMHgDF5CVlOqpeNLcJ80NK65_fV7S1UVDXM9yQ8sG6x3COIEUaadqpk9XPubC0H4MH9Az_c7nPqIjSxZ2rgD2_Fw9U6DWfsg/Spellbound+%232+%28March+2017%29.jpg?format=1000w

اره دیگه متاسفانه وبلاگ دست ادم رو می بنده نمی تونیم اینقدر بزرگ بندازیم رو وبلاگ.
ولی اینقدر زیباست میشه پس زمینه ی دسکتاپش کرد حتی.
عکس های بیشتر می خواستی اسم غار را نوشتم در گوگل سرچ کن به کلی عکس می رسی و قلبت به وجد می اد.
این قدر قشنگند و جادویی، من خودم هم باورم نمی شه اینا نور طبیعی کرم شب تاب باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد