Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

اندرباب تعطیلات ایکس اسمال!

وای تعطیلات خیلی کمه،

من نمیییییی خوام،

ولم کنید.


پ.ن. خداوکیل الان می زنم زیر گریه. 

چرا زمان اینقدر کمه؟ چرا همه چی به هم فشرده ست؟ 

ای بابا. نمی خوام.

منو برگردون. فرشته ی ارزو ها! لامصب. منو برگردون به شش سالگی. بهت امر می کنم.

می دونی چیه؟

من الان می خوابم،

فردا بیدار شدم شش سالم شده باشه.

یالا. زود تند سریع.


پ.ن. بعدی. ها فکر نکنید از خبر خودکشی پدر امیر حسین مرادی ننوشتم یعنی مهم نبود!

پازل سیصد تکه رو دو ساعته ساختم که یادم بره. اینجا هم با تفت دادن مقادیر زیادی سبزی در خدمتتون بودم!

منتها الان داشتم کامنت های مشرق نیوز رو می خواندم، زیر پست خبر خودکشی این مفلوک.

به خدا من نمی فهمم اینایی که اون زیر هستند کی اند. دو دقیقه می رویم بچرخیم زهرمون می شه.

واقعا هااای الو صدا می آد؟ شما هم هستید تو این جامعه؟ نون می خورید از این کامنتایی که می نویسید یا بالا خونه اجاره ست؟


پ.ن. اخری. سبزی کوکو با سبزی قرمه سبزی فرق می کنه می دونستید؟

اره بابا منم می دونستم اون قدر که نوب نیستم. ولی بحثم اینه که بسته بندی شده ی یخ زده اش هم فرق می کنه. خوب به چشم من هر دوتا سبز اند. ولی مامانم دو سوته می فهمه. به نظرم استعداد جالبی بود.

چون من به مناسبت فول عظیمی که چند روز پیش  دادم، مجبور شدم یک وعده کوکوی سبزی بخورم به جای قورمه سبزی! می فهمی یعنی چی؟

غذای محبوبم با بوی گند کوکو جا به جا شد!

مامور شده بودم سبزی قرمه بگذارم بیرون. مادرم که دید از ده فرسنگی نگاهش کرد گفت:"مگه نگفتم قرمه؟ این کو کوعه!" پس کوکو درست می کنم!

باید هرچه سریع تر یاد بگیرم شکل یخ زده شون چه فرقی می کنه. چون دیگه ناموسا نمی تونم کوکو بخورم. 


پ.ن. اخری ترین. پنج صبحه!  من فردا کلاس دارم. خوابم نمی بره. دوباره مجنون شدم. ای باباااااااا. بگیر بکپ عزیز دلم. فردا پاره می شوی! بشینم درس سخت بخونم، بلکه خوابم بره؟ حاضرم شرط ببندم امشب شب کابوسه، نه شب سیاره ی لواشکی.

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود چهارشنبه 9 مهر 1399 ساعت 09:44 http://admm.blogsky

آقای نوب در مساله ی شناخت سبزی های یخ زده؛ جواب سوالات علمی من چی شد؟!
لواشک فقط لواشکای مامانم که محصول آلو برغون های باغمونه!! لازم نیست به طرف بگی بیا بریم خونه مون لاک پشت فوتبالیست نشون بدم؛ باید بگی بیا خونه مون لواشک بهت بدم! اونم از فردا هی زنگ میزنه بیام خونه تون از اون لواشک کلفتا بهم بدی؟!
اون خودکشی، خیلی خیلی تلخ بود...

اقا من که اعتراف کردم نوبم در این زمینه، فانوسا خب تو بلدی تشخیص بدی سبزی ها را از هم؟ انصافا سوپر پاوره خب! خیلی سخت.

جواب سوالات را هم انصافا تا الان تا مرحله ی پیدا کردن و دانلود فایل نلسون پیش رفتم. نمی شه بزنم تو اینترنت؟
ها ولی پی دی اف هریسون رو دارم. کدام فصلش را سرچ بنمایم؟

لواشک کلفتا! شیطنت نکن ها لواشک قداست داره نباید با روح بزرگش بازی کرد.
کاری نکنید این لواشک بازیچه شود.
نقل از پیر خرابات کیلگارا (ره)


اره بابا داغون بود. فوق داغون... مرز روانی شدن زیر بار فشار به مویی بنده.

مسعود پنج‌شنبه 10 مهر 1399 ساعت 10:54 http://admm.blogsky

نه والا من هم نمیتونم!!
فصل لنفادنوپاتی.
دیگه لواشک هم دستاویز امیال میشه امام کیلگارا! دیگه شما طوری نکنید که خوانندگان فکر کنند طوری شده است!!

هریسون فصل لنفادنوپاتی داره؟
خب اینکه حله پس زود پیدا می کنم. پیدا کردم پستش می کنم. من فکر کردم مثلا تک تک فصل ها رو باید بخوانم و سخت می نمود!

و خوانندگان محترم اوری تینگ لطفا فکر نکنید هیچ طوری شده است. مسعود صرفا لواشک خوشمزه داره! همینه کلش! (چشمک و ابروی بالا بالا!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد